jacq1970 schreef:Moet zeggen dat ik de opmerking van Marc helemaal niet zo raar vind hoor.. dat is ook iets wat ik absoluut zou voorkomen..ook al hebben ze hier geen baknijd.. maar een "vreemde" hond zou ik echt niet in de bakken van de 2 dames laten komen... en dat heeft niets temaken met dat ik je het niet gun ofzo, helemaal niet maar waar het soms de eerste tijd prima gaat kan een ongelukje als dit juist voor ellende zorgen.
Fijn dat ze er is en dat het goed gaat, leuke foto ook!
De hele toon waarop Marc dingen tegen mij zegt is waar het mij om draait.
Ik spuug hem inmiddels uit, daardoor wil ik helemaal niets meer van hem lezen dus staat hij in de negeer.
Hij weet zelf ook wel dat ik wéét dat zo'n situatie een probleem zou kúnnen zijn/worden.
Dat hoeft niemand mij te vertellen.
Ik heb Anders echt wel duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was, en dat weet ze nu ook wel.
Het zou een ander verhaal worden als ik het alleen maar grappig vond en het toegelaten zou hebben.
Het irritante aan Marc is, dat hij dingen tot in het extreme schijnt te móeten uitvergroten om het idee te schetsen dat ik geen idee heb wat ik doe.
Als je mijn bericht nog eens naleest zie je heel goed dat het niet geaccepteerd wordt door mij, dit is dus ook iets dat niet opnieuw zal gebeuren want het is Julia's voedsel, niet dat van Anders.
Zij heeft haar eigen bakje, en moet leren eten op haar eigen plek.
Geef dat beestje de kans om het te leren zeg