Het gaat al stukken beter. Gisteren hebben ze nauwelijks vervelend tegen elkaar gedaan en vanmorgen begroetten ze elkaar zelfs met kwispelende staarten. Oók weten we er nu beter op te reageren en ze allebei even te negeren. Samen lopen gaat perfect, ik durf haar wel nog niet los te laten want ze is snel afgeleid. Als ze een kat of konijn ziet vrees ik dat ze weg is. Heb nu even een lange lijn geleend en ga eens oefenen met haar.
Senna is echt een enorme schat van een hond die op iedereen die ze tegenkomt wil afgaan om te begroeten. Heel erg sociaal, ik heb nog geen snauw, grom of blaf gehoord (doet ze zowiezo weinig). Ze loopt je werkelijk overal achterna, je kan geen la of kast opentrekken of ze zit als eerste met haar neus er in. Heb gisteren nog een bench gehaald (eerst veel te groot want daar pastte een hele familie in

) en nu een wat kleinere waar ze goed inpast. Ze ging er bijna vanzelf in liggen dus ook hier geen problemen. Nog nooit zo'n gemakkelijke hond gehad
Haar speeltjes en botten verhuizen van links naar rechts in de kamer dus die hebben blijkbaar hun plek nog niet.
Madam begon in haar mand maar toen ik vanochtend wakker werd lag ze naast me op haar rug met de poten omhoog, ik heb niets gemerkt. Ze is nogal onhandig en lomp en normaal gaan liggen doet ze niet, ze laat zich vallen en uiteraard op mijn klokkenspel
Morgenvroeg (ik begin heel vroeg met werken en lekker op tijd thuis) breng ik haar voor het eerst naar mijn ouders alwaar ze samen met Max een paar uurtjes in de veranda ligt in de bench.......eens benieuwd hoe dat gaat maar heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Ze zal hooguit 2 á 3 uurtjes alleen zijn een paar keer per week als er boodschappen gedaan moeten worden.
Totnogtoe sta ik versteld van deze hond en ben er ontzettend blij mee. Mis Baldo wel nog heel erg, zij is heel anders en daar moet ik aan wennen maar als ze zich ontwikkeld zoals ze nu is heb ik weer een superhond!
Foto's heb ik al maar moet ik nog even plaatsen
Marc