-Gaby- schreef:Ja hoor, is goed. Ik heb geen oordeel geveld en ik weet ook heus wel dat dit niet kan via een computerscherm, maar ik deel wel het gevoel met Jip. Ik bedoel het ook niet vervelend. En ik heb ook heel braaf in het topic getypt over kleine en grote honden.Krengetje schreef:Misschien dat dat voor jullie niet duidelijk is, dat kan, sommige dingen bespreek ik hier ook niet meer of houd ik liever voor me, zolang jullie mij en de hond niet kennen, denk ik niet dat je een precies oordeel kunt vellen. Ik wil best gaan wandelen, of afspreken met mensen van het forum hoor, lijkt me gezellig en dan is dit gezeur misschien ook eens voorbij.-Gaby- schreef:Ik snap dat je erg je best doet met Fodor, maar ik moet Jip wel gelijk geven dat ik echt geen flauw idee heb hoe het er nu daadwerkelijk voor staat.
Dit hele topic gaat hier niet over, en toch moet het weer uiteindelijk over mij gaan of over Fodor. Het ging om Cesar Millan die zei dat kleine honden vaak schattig gevonden worden, ookal is dat absoluut niet zo, en vertonen ze hetzelfde gedrag als een bijvoorbeeld agressieve rottweiler. dáár ging dit topic overDus laten we het dáár dan ook weer over gaan hebben. Goed?
![]()
Ok
Maar wat Jip allemaal schrijft kan ik geen touw aan vast knopen. Er wordt gezegd dat ik mijn vriend de schuld geef van Fodor zijn gedrag (ik geloof overigens dat je absoluut geen dingen uit de vet. hoek mag posten, dus ga daar wel melding van maken), er wordt gezegd dat ik nooit iets positiefs zeg, er wordt gezegd dat dit topic over Fodor gaat en dat ik daarom mij verontschuldig omdat het wéér over hem zou gaan, terwijl dit niet het geval is. Er staat namelijk "sorry weer over Cesar Millan" wat niets met Fodor te maken heeft. En dan wordt er gezegd dat ik berichten verander en verwijder?