Bij Xavi verwacht ik sowieso geen rare dingen. Hij heeft energie voor 10, glimt als een spiegel, etc.
Zonder aanwijsbare reden, heb ik het idee dat er bij Luna wel eens iets mis zou kunnen zijn.
Ze heeft al van pup af aan een heel klein hartruisje die gewoon al 3 jaar 'stabiel' is en geen reden tot zorgen.
Ik weet niet of ik spoken zie, maar ik heb al een tijd het idee dat haar conditie wat achteruit gaat en ze minder actief is.
Voor mijn gevoel is dat begonnen een paar maandjes nadat Xavi kwam en die hebben we nu ongeveer een jaar.
Van de ene kant dus logisch....ze is nu binnenshuis wat meer bezig met Xavi (of eigenlijk, Xavi met haar), terwijl ze die tijd normaal slapend doorbracht. Daarbij zijn de wandelingen intensiever, omdat ze altijd met Xavi kan rellen ipv alleen wandelen.
Maargoed, ze is net 3, dus van de andere kant zou ze dat allemaal makkelijk moeten kunnen handelen. Of niet?
Daarnaast heb ik het idee dat ze wat stijf loopt achter af en toe. Ook meteen maar eens na laten kijken.
Eigenlijk slaat het nergens op dat ik me zo druk maak, omdat ze verder geen tekenen van ziekte vertoond...ze is alleen niet zo actief als ik zou 'willen'.
En toch...heb ik er slapeloze nachten van....