Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

22 mei - Sponsoractie: Fotografie bij asiel Eindhoven

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Adjani & Tyson
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull terrier
Aantal honden: 0
Contacteer:

22 mei - Sponsoractie: Fotografie bij asiel Eindhoven

Ongelezen bericht door Adjani & Tyson »

Ik heb het mede opgezet en moet dus even reclame maken he

---------
22 mei - Sponsoractie: Fotografie bij dierenopvangcentrum de Doornakker

Zondag 22 mei is de Dag van de Hond. Het thema van deze dag is "hond en kind". Een mooie gelegenheid voor Dierenopvangcentrum de Doornakker om een fotosessie te organiseren waarbij ouders hun kind(eren) samen met hun hond kunnen laten portretteren. Rob Sep, fotograaf en vrijwilliger bij het DOC, tekent voor de fotografie.

Sponsoractie
De fotosessies zijn bedoeld als sponsoractie. De opbrengst van de fotosessies g aat naar het DOC, waar het geld gebruikt wordt om hondenspeelgoed en kauwbotten aan te schaffen.

Aanmeldingen en kosten
Iedereen kan zijn hond met zijn (klein)kind(eren) laten fotograferen. Enige voorwaarde is dat er tenminste één foto wordt aangeschaft. De kosten van die foto (een vergroting van 20 x 30 cm) zijn € 8,- De fotografie vindt plaats op zondag 22 mei tussen 10.00 uur en 13.00 uur en tussen 13.30 en 16.30 uur. Locatie is Dierenopvangcentrum De Doornakker.

Aanmelden via secretariaat@doc-eindhoven.nl is gewenst. Je kunt je voorkeur aangeven voor de ochtend of de middag. Iedereen die zich aanmeldt, krijgt een bevestiging. Daarin staat hoe de foto's besteld kunnen worden, wat de tarieven zijn voor extra foto's en andere formaten en wanneer de foto's op te halen zijn bij het Dierenopvangcentrum.

Fotos die de vorige keer gemaakt zijn tijdens de sponsor fotoactie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Neeltje

Re: 22 mei - Sponsoractie: Fotografie bij asiel Eindhoven

Ongelezen bericht door Neeltje »

Leuk idee, maar dan moet ik een kind van de straat grissen, lijkt me minder.....
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”