Ik moet er even bij zetten, dit is mijn eerste eigen hondje, en bij mijn ouders hebben we alleen maar vrouwtjes gehad.. Misschien is het heel normaal wat hij doet, maar ik weet het niet, dus ik zou graag jullie mening willen...
Boomertje is nu een jaar en 3 weken. Hij lag net te slapen. Ik denk zo'n 2 uur al. Hij lag ook vrij vast te slapen want ik was al een keer opgestaan en hij was niet overeind gekomen. Toen werd ie wakker, en zijn geslachtsdeel hing op de grond zowat. Hij stond op, keek suf om zich heen en liep een beetje rond, maar echt heel wazig want hij leek elk moment om te kunnen vallen.
Zijn geslachtsdeel hing er dus nog zo ver uit, en dit is geen grapje, ik wist niet eens dat het zo groot was. Hij heeft wel vaker last van een erectie maar zo erg heb ik het bij hem nog nooit gezien... Vervolgens loopt hij een beetje rond en spoot van alles hier op de vloer onder, zonder enige rijbeweging of wat dan ook. Hij liep gewoon. Toen ik naar de keuken liep om de dweil te halen, liep hij tegen het snoer van de laptop aan waarop hij enorm hard piepte.
Het heeft zeker 5 minuten geduurd voor alles weer op de plek zat...
Zoals jullie snappen werd ik aardig
Dit is de eerste keer dat ik dit heb gezien, maar is dit normaal. Ik snap dat het normaal is dat hij een erectie krijg, maar dat hij dan ook zo alles onder smeert? Zou hij echt pijn hebben gehad, of zou iets anders zijn piep uitgelokt kunnen hebben...?
Kan ik hier iets aan doen een volgende keer....
Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet wil laten castreren als het niet hoeft en hij er geen last van heeft, maar ik vraag mij af of het misschien nu wel zou helpen hierbij. Of hij dan iets rust in zijn koppie krijgt... Ik wil de dierenarts niet om advies vragen, want ik weet dat onze dierenarts heel makkelijk in castreren is, en die wil natuurlijk ook geld verdienen....
Wie kan mij tips, adviezen, raad, ervaringen geven...
Liefs Meg