Enya

Bicska

Moderator: moderatorteam

Nee helaas kan er niet eentje blijven, we hebben er 5 en daar hebben we het al druk genoeg mee. Wandelen, fietsen, agility training, nog eentje erbij zou tenkoste van de anderen gaan. Al zou ik wel heel graag nog een zilvergrijsje hebbennathalie schreef:Spannend! Mooi koppetje hoor..
Blijft er een pup dan?
Welke dag was dit, want Bicska werd BOB tijdens de CACIB (FCI) show. De CAC show werd door een jeugd reu gewonnen.Podenji schreef:leuk!!
op d show in dortmund kreeg ik bijna de BOB Pumi mee naar huis , oh nee ik bood aan om hem even vast te houden want zijn vrouwtje zat nogal in de knup met riem en tassen, en had hem bijna mee naar huis genomen
het was op zondag, maar hij was FCI Centenary winner geworden want hij moest nog op de foto voor het FCI Centenary Winner boekPumi schreef:Welke dag was dit, want Bicska werd BOB tijdens de CACIB (FCI) show. De CAC show werd door een jeugd reu gewonnen.Podenji schreef:leuk!!
op d show in dortmund kreeg ik bijna de BOB Pumi mee naar huis , oh nee ik bood aan om hem even vast te houden want zijn vrouwtje zat nogal in de knup met riem en tassen, en had hem bijna mee naar huis genomen
Dacht dat het een CAC was, maar inderdaad dat was dan BicskaPodenji schreef: het was op zondag, maar hij was FCI Centenary winner geworden want hij moest nog op de foto voor het FCI Centenary Winner boekik heb dus jouw toekomstige dekreu bijna mee naar huis genomen?
trouwens de andere show was ook een CACIB maar de europasieger
Zal het proberen te onthoudenPodenji schreef:nou als je het zo lang kunt onthouden, dan doe zijn vrouwtje de hartelijke groeten van mij ( die van die 3 witte podencos in dortmund bij de eukanuba foto stand ) dan weet ze het wel weer , denk ik whahahaha