Noortje deed het harstikke goed en moest tegen twee andere teefjes lopen voor " Beste teef " en ze werd BOS.
Blijkbaar was de eigenaar van de teefjes het er niet mee eens , want hij en zijn " partner " liepen meteen naar het tafeltje waar de keurmeester zat om zich over het resultaat te gaan beklagen .Ik heb er niet veel aandacht aan geschonken en ben de ring uitgelopen.
Ergens in de middag ben ik samen met de eigenaar van de reu die BOB werd met mijn meiden naar de hondenuitlaatplaats geweest. Mijn vriendin bleef op de andee honden letten en toen we terugkwamen vertelde ze me dat die man van die teefjes naar haar toe was gegaan om over " die dikke " ( ik dus ) te klagen. In eerste instantie had mijn vriendin niet door over wie hij het had . En ze vroeg hem dus wie hij bedoelde en toen zei hij dat mens die bij deze benches zit. Volgens hem was Noortje maar " ZG " hondje . Hij kon het weten want hij fokte al 40 jaar. Ook beweerde hij dat het doorgestoken kaart is en zou ik vriendjes zijn met de keurmeester ( was de 1e keer dat ik onder haar heb ingeschreven
Ik vond het uiteraard niet leuk toen ze het me vertelde en stond echt op het punt om die man er op aan te spreken. Temeer , omdat het niet de eerste keer is dat ze zich zo onbeschoft gedragen nadat hun honden niet gewonnen hebben . Maar ik heb de eer aan mezelf gehouden en heb het er maar bij gelaten.
Achteraf hebben we er nog smakelijk om zitten lachen. Ik bedoel , okee, we beklagen ons allemaal wel eens over een plaatsing waar we het niet mee eens zijn.
Maar hoe dom kun je zijn om dan uitgerekend naar mijn vrienden te gaan om zich over Noor`s plaatsing te beklagen en mij van vriendjespolitiek te beschuldigen.
Groetjes,
Linda