Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Solliciteer ook op de functie van hoofdslager!!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 2

Re: Solliciteer ook op de functie van hoofdslager!!!

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Penny schreef:Helemaal mee eens, maar leg dat mijn vent en kinderen maar uit. Ik heb als proef een keer een week of twee vegetarisch gekookt. Ze aten voor geen meter en niks dan geklaag. Kon het allemaal weggooien. Ben waarschijnlijk een slechte vegetarische kok.
haha dan ben je echt een slechte vegetarische kok of ze zijn gewoon echte vleeseters...

ik heb voor mijn vriend ook wel eens vegetarisch gekookt maar dan loopt ie nog te mokken dat ie wat mist :oohja:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Penny schreef: Wij delen ook vier hamburgers met z'n zessen en kipfilet gaat ook door de helft.
Kijk die van mij eist dus minimaal 2 hamburgers, met 1 kipfilet kom ik nu gelukkig door de bocht... maar hij wil elke dag vlees...
doe ik dat niet, dan zegt ie: prima dan ga ik naar de shoarma tent...

Dat heeft 'ie 1x gedaan en toen dacht ik: nou prima dan krijg je 2 slavinken, 2 hamburgers... :boos: eikel!! :tong:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Penny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Penny »

Hahahahaa nee zo erg is het hier niet gelukkig. Ik heb hier wel de regel bij de kinderen dat ze pas vlees krijgen als ze eerst de rest hebben gegeten. Anders eten ze alleen het vlees.
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

MariskaB schreef:Kijk die van mij eist dus minimaal 2 hamburgers, met 1 kipfilet kom ik nu gelukkig door de bocht... maar hij wil elke dag vlees...

Dat heeft 'ie 1x gedaan en toen dacht ik: nou prima dan krijg je 2 slavinken, 2 hamburgers... :boos: eikel!! :tong:
Als die van mij zich zo op zou stellen zat ze mooi elke dag in de shoarma-tent. :D
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Wil de hond schreef:
MariskaB schreef:Kijk die van mij eist dus minimaal 2 hamburgers, met 1 kipfilet kom ik nu gelukkig door de bocht... maar hij wil elke dag vlees...

Als die van mij zich zo op zou stellen zat ze mooi elke dag in de shoarma-tent. :D
Hier eten ze maar wat de pot schaft.
Ik ben best soepel met allerlei dingen hoor maar met eten ben ik echt een strenge moeder geloof ik.
Aan tafel wil ik geen gezeur over het eten en als je het niet moet dan eet je toch lekker niet?
Nu heb ik hier met avondeten 2 kinderen die eigenlijk alles eten. Er is vrij weinig wat ze niet lekker vinden.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Penny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Penny »

Die regl geld hier ook. Van de vier kinderen aan tafel eten er doorgaans minimaal twee amper wat. Maak er geen strijd van, dan maar niet.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Joenino schreef:Kom niet aan mijn stukje vlees! Dan moeten ze die biologische en vrije natuur troep maar goedkoper maken. Dan maak ik misschien wel eens de overstap naar een "vriendelijker" stukje vlees.
Dat is overheid weer.... die stelt eisen aan "biologisch".
Zo is het voedsel dat biologische dieren te eten krijgen ook biologisch. En dat biologische voer is heel duur. Daarnaast heeft zo'n dier meer ruimte, en dus ligt de produktie per ruimte veel lager. Die kosten moeten er uit anders kan de boer niet leven.

Wat mij betreft hoeft een biologisch varken niet biologisch te zijn. Als hij maar een aangenaam leven heeft.

Ik heb het geld er wel voor over, dan eet ik maar wat minder vlees. Ik vind het verrekte egoistisch om het leven van dieren te verneuken voor je eigen laffe strot.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Martijn schreef: Diervriendelijk is niet hetzelfde als biologisch.
Ik wil mijn biologische vlees wel degelijk biologisch.
Wat een beest eet is alles wat dat beest is. Althans, alles at hij is heeft hij eerst een keer gegeten.
Doe de mijne dan maar met mayo, zonder antibiotica.
Volgens mij hoeft diervriendelijk niet biologisch te zijn. Maar volgens mij is biologisch wel altijd diervriendelijk. Mij gaat het dus vooral om het laatste aspect. Maar biologisch heeft nog het bijkomende voordeel dat er niet zoveel antibiotica in zit en dat het gezonder is voor mensen. MAar biologisch voedsel voor varkens is weer niet zo kwaliteitsvol voor de ontwikkeling van een varken als niet biologisch voedsel. MAar of dat wat uitmaakt... ze hoeven toch niet oud te worden he.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”