En maar piepen en zielig doen als ik weer over haar heen struikel....ga dan ergens anders lopen tut!
Ik word vandaag lichtelijk gestoord van d'r.
Moderator: moderatorteam

Gewoon proberen te ruilen met een pup.......Inge schreef:Een Hollandse Herder die het presteert om me werkelijk continu voor de voeten te lopen, waardoor ik al 3x over haar heen gestruikeld ben.![]()
![]()
En maar piepen en zielig doen als ik weer over haar heen struikel....ga dan ergens anders lopen tut!![]()
Die doen precies hetzelfdeSuske schreef:Gewoon proberen te ruilen met een pup.......Inge schreef:Een Hollandse Herder die het presteert om me werkelijk continu voor de voeten te lopen, waardoor ik al 3x over haar heen gestruikeld ben.![]()
![]()
En maar piepen en zielig doen als ik weer over haar heen struikel....ga dan ergens anders lopen tut!![]()

Goed he?_Inge_ schreef:Die doen precies hetzelfdeSuske schreef:Gewoon proberen te ruilen met een pup.......Inge schreef:Een Hollandse Herder die het presteert om me werkelijk continu voor de voeten te lopen, waardoor ik al 3x over haar heen gestruikeld ben.![]()
![]()
Ze zijn hartstikke leuk, maar vandaag even niet.Machie schreef:Breng maar.
Ik ben sinds kort verliefd op de hollandse herder. Nooit geweten dat het zulke leuke honden zijn

Maar drie keer?Inge schreef:Een Hollandse Herder die het presteert om me werkelijk continu voor de voeten te lopen, waardoor ik al 3x over haar heen gestruikeld ben.![]()
![]()

Dus daaarom hoort niemand over eventuele "wolvenstreken" van VonkjeInge O schreef:ik heb de oplossing voor je:

Filmpje?Inge O schreef:euhh.....vonkjeSuske schreef: Dus daaarom hoort niemand over eventuele "wolvenstreken" van Vonkje![]()
.....??
ohhhh jeeeee, het kind zit er nog steeds achter.

Dat is snelSuske schreef:Filmpje?Inge O schreef:euhh.....vonkjeSuske schreef: Dus daaarom hoort niemand over eventuele "wolvenstreken" van Vonkje![]()
.....??
ohhhh jeeeee, het kind zit er nog steeds achter.
Vond haar zo lief, mijn pupje is alweer 5 maanden dus daar is
het leuke ook wel weer vanaf..........

Totaal geen herkenning in deze postWilm@ schreef:Maar drie keer?Inge schreef:Een Hollandse Herder die het presteert om me werkelijk continu voor de voeten te lopen, waardoor ik al 3x over haar heen gestruikeld ben.![]()
![]()
Ik word vandaag lichtelijk gestoord van d'r.![]()
En je hebt het over het merkje herder, welke meestal met een 'zwaan kleef aan' gen wordt geleverd!![]()
Ken het gevoel hoor! Ik kan geen deur openen of Barca zijn snuit is eerder aanwezig dan ik. Ik kan de tuin niet in of hij komt via de zijkant voor mijn voeten lopen. Ik kan niet naar de keuken of hij stáát er al! En soms, wil je dit gewoon eventjes niet.

Arme Marouck, alsof je dat niet allang wasInge schreef:Ik word vandaag lichtelijk gestoord van d'r.