Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huisdiercrematorium
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Huisdiercrematorium
Nee,ik heb een heel andere,erg positieve ervaring met dit crematorium.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- zhuyang
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De sharpei
Ik ook,vond ze juist heel behulpzaam en meelevendmarian* schreef:Nee,ik heb een heel andere,erg positieve ervaring met dit crematorium.

Tamara

zhuyang schreef:Ik ook,vond ze juist heel behulpzaam en meelevendmarian* schreef:Nee,ik heb een heel andere,erg positieve ervaring met dit crematorium.
Ik ook ,ik ben er al enkele malen geweest

Ook voor de einderen toen die nog jonger waren en we afscheid gingen nemen vond ik ze heel attent.
- stefanie
- Zeer actief
Ik heb helaas ook meerdere keren van hun diensten gebruik moeten maken en ik ben erg tevreden over ze. Alles wat prima geregeld.
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Neem weer contact op en vertel ze zelf waar je mee zit?
Dan kunnen zij het ook op een nette manier afhandelen. Misschien was er een misverstand.
Kan me niet voorstellen dat ze niet open staan voor een klacht.
Natuurlijk kun je zaken niet meer terugdraaien maar jij kunt wel je hart luchten.
Sterkte!
Dan kunnen zij het ook op een nette manier afhandelen. Misschien was er een misverstand.
Kan me niet voorstellen dat ze niet open staan voor een klacht.
Natuurlijk kun je zaken niet meer terugdraaien maar jij kunt wel je hart luchten.
Sterkte!
- yuki
- Zeer actief
Dat vroeg ik me ook af toevallig.......Nanna schreef:Puur uit nieuwsgierigheid: waarom wilde je daar 4 dagen mee wachten?assantar schreef: de hond o.a. meteen al de volgende dag gevcremeerd terwijl er afgesproken was dat dit 4 dagen later pas zou gebeuren.
Wij wilden juist dat het meteen de volgende dag zou gebeuren, nadat mijn ex hem persoonlijk in de oven had gelegd

Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik moet er niet aan denken dat Bowie nog 4 dagen in een koelcel had moeten liggen..
Ik heb wel van meerdere mensen begrepen dat er niet altijd heel erg respectvol met de dieren omgegaan wordt.
Ik heb wel van meerdere mensen begrepen dat er niet altijd heel erg respectvol met de dieren omgegaan wordt.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Ik heb ook geen vervelende ervaring met Stompwijk, ik werd netjes gebeld en er werd gevraagt hoe het allemaal moest gaan.
Momenteel worden onze dieren als ze komen te overlijden dichterbij gecremeerd in Roemond.
Ook daar wordt alles netjes afgehandeld en komen ze de urn persoonlijk brengen als je dat wil.
Momenteel worden onze dieren als ze komen te overlijden dichterbij gecremeerd in Roemond.
Ook daar wordt alles netjes afgehandeld en komen ze de urn persoonlijk brengen als je dat wil.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

6 Januari 1999 -1 Mei 2010

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ook alleen maar positieve berichten hier over stompwijk. zelfs toen ik voor de 3e keer in een half jaar tijd een hond daar liet cremeren leefden ze heel erg mee. stonden mij toe om op mijn gemak nog ff afscheid te nemen van mijn oude muffin. met het ophalen van de as nog even een sterkte groet.
ik zal met stompwijk gaan praten over hoe of wat en duidelijk maken wat er tegen jullie gevoel is fout gegaan.
ellen
ik zal met stompwijk gaan praten over hoe of wat en duidelijk maken wat er tegen jullie gevoel is fout gegaan.
ellen
-
- Zeer actief
wij ook alleen maar een positieve ervaring sorry
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
Ik heb in Stompwijk gewerkt, dus weet hoe het daar gaat. En er wordt ten alle tijden respectvol met dieren omgegaan en meegeleefd met eigenaren. Het is jammer dat je dit zonder verdere informatie gelijk op een forum zet, heb je bijvoorbeeld zelf contact gehad met Stompwijk, is het via de dierenarts gegaan etc?
Niettemin is het erg vervelend dat je hondje eerder gecremeerd is dan jouw wens was, veel sterkte met het verlies.
Niettemin is het erg vervelend dat je hondje eerder gecremeerd is dan jouw wens was, veel sterkte met het verlies.
-
- Zeer actief
Hier ook.S@ndr@ schreef:wij ook alleen maar een positieve ervaring sorry
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Helaas ook al meerdere keren van hun diensten gebruik moeten maken en alleen maar positieve ervaringen.
Heel meelevend en bellen altijd netjes op wanneer het gebeurd is ed.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
- yuki
- Zeer actief
Echt, waarom ga jij niet naar Tussenwijk, is bij jou in de woonplaats?noekie schreef:Helaas ook al meerdere keren van hun diensten gebruik moeten maken en alleen maar positieve ervaringen.
Esther
Esther
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
yuki schreef:Echt, waarom ga jij niet naar Tussenwijk, is bij jou in de woonplaats?noekie schreef:Helaas ook al meerdere keren van hun diensten gebruik moeten maken en alleen maar positieve ervaringen.
Ik heb mijn eerste kat daar laten cremeren en vond het niet heel prettig gaan.
Via het asiel kwam ik vaker in contact met stompwijk omdat mijn baas daar zijn honden heeft laten cremeren en ze ook bij ons kwamen als er een keer een pensiondier overleed.
Met scooby daar heen geweest (tenminste ze hebben hem opgehaald) en dat is me erg goed bevallen, dus dan maar liever wat verder.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
- yuki
- Zeer actief
Ok, was benieuwd! Ik heb daar zelf zo goede ervaringen. Mn de laatste keer hebben ze ons alles toegestaan hoe wij het wilden, dat scheelde enorm op dat momentnoekie schreef:yuki schreef:Echt, waarom ga jij niet naar Tussenwijk, is bij jou in de woonplaats?noekie schreef:Helaas ook al meerdere keren van hun diensten gebruik moeten maken en alleen maar positieve ervaringen.
Ik heb mijn eerste kat daar laten cremeren en vond het niet heel prettig gaan.
Via het asiel kwam ik vaker in contact met stompwijk omdat mijn baas daar zijn honden heeft laten cremeren en ze ook bij ons kwamen als er een keer een pensiondier overleed.
Met scooby daar heen geweest (tenminste ze hebben hem opgehaald) en dat is me erg goed bevallen, dus dan maar liever wat verder.

Esther
Esther
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Maar wat is er nou zo akelig gegaan in Stompwijk?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- ArCee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.
Wij hebben onze King zelf heen gebracht, naar binnen gedragen en op de baar neer gelegd, omdat IK dit zo wilde als een soort laatste eer aan mijn mannetje.
Daarna kregen we alle tijd om nog bij hem te zijn en te rouwen zonder wie dan ook erbij. Alleen King, mijn vrouw en ik.
Daarna kregen we een kop koffie, en is er heel begripvol en eervol over de procedure gesproken en onze wensen.
2 dagen later konden we de urn ophalen, omdat wij voor een private crematie hebben gekozen en niet een crematie met andere dieren. We kregen er netjes een overlijdensacte bij en eventuele papieren voor andere partijen zoals de dierenarts en zijn chip registratie.
Al met al was dit het 3e dier dat we naar dit crematorium hebben gebracht, 2 katten gingen King voor en wij zijn er zeer over te spreken. Deze mensen hebben ook een "gewoon" uitvaart bedrijf en vanuit een behoefte een dierencrematorium erbij gedaan.
Ik vind het dierencrematorium bij ons in Heerhugowaard erg netjes en respectvol.
Daarna kregen we alle tijd om nog bij hem te zijn en te rouwen zonder wie dan ook erbij. Alleen King, mijn vrouw en ik.
Daarna kregen we een kop koffie, en is er heel begripvol en eervol over de procedure gesproken en onze wensen.
2 dagen later konden we de urn ophalen, omdat wij voor een private crematie hebben gekozen en niet een crematie met andere dieren. We kregen er netjes een overlijdensacte bij en eventuele papieren voor andere partijen zoals de dierenarts en zijn chip registratie.
Al met al was dit het 3e dier dat we naar dit crematorium hebben gebracht, 2 katten gingen King voor en wij zijn er zeer over te spreken. Deze mensen hebben ook een "gewoon" uitvaart bedrijf en vanuit een behoefte een dierencrematorium erbij gedaan.
Ik vind het dierencrematorium bij ons in Heerhugowaard erg netjes en respectvol.

Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen