Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ingedaalde balletjes
Moderator: moderatorteam
-
koentje
ingedaalde balletjes
zei de fokster, maar ik zie geen balletjes/balzak. Is dat normaal bij pupsel, 7,5 weekjes? 
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: ingedaalde balletjes
Voel je echt niet iets van erwtjes of knikkertjes?
Met de 9 weken enting laat je je DA maar even voelen.
Met de 9 weken enting laat je je DA maar even voelen.
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
inderdaad je dierenarts laten checken en iets afspreken met de fokker als zij niet ingedaald zijn. als het goed is hebben de puppen al een enting gehad en heeft de dierenarts dit in het entings boekje aangetekend. Althans dat is hetgeen onze dierenarts altijd doet als hij hier komt.koentje schreef:zei de fokster, maar ik zie geen balletjes/balzak. Is dat normaal bij pupsel, 7,5 weekjes?
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Dat voel je nog bijna niet met 7,5 week. Ze zitten nog best diep ook al zijn ze ingedaald.
Het beste kun je even voorzichtig rollend met je vingertoppen voelen op de plek waar ze ongeveer moeten verschijnen.
Het beste kun je even voorzichtig rollend met je vingertoppen voelen op de plek waar ze ongeveer moeten verschijnen.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Bij Bumba kwamen ze ook pas echt heel laat hoor, DA kon ze wel in de lies voelen, maar zat nog niks in het zakje, dat is bij Bumba pas met een maand of 4/5 gekomen als het niet later was 
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
-
koentje
Murdy is gister voor het eerst bij de d.a. geweest. De balletjes zijn prima in orde dat moet allemaal nog groeien.
Nu ben ik vergeten te vragen aan de d.a. te kijken naar een klein bobbeltje wat ik voel, vlak boven zijn schouder/nekkie overgang. Kan het zijn dat ik de chip voel zitten?
Nu ben ik vergeten te vragen aan de d.a. te kijken naar een klein bobbeltje wat ik voel, vlak boven zijn schouder/nekkie overgang. Kan het zijn dat ik de chip voel zitten?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja, hoogstwaarschijnlijk wel, beetje rijstkorreltje?koentje schreef:Murdy is gister voor het eerst bij de d.a. geweest. De balletjes zijn prima in orde dat moet allemaal nog groeien.
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
Weet je zeker dat je geen teefje hebt ??
(sorry...kon het niet laten)
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
idd de chip. Die kan ik bij onze Spikey ook heel goed voelen. Toen we het voor het eerst voelden hadden wij ook zoiets van waaat??? Bij Spikey zakte hij iets de poot in.yamie schreef:ja, hoogstwaarschijnlijk wel, beetje rijstkorreltje?koentje schreef:Murdy is gister voor het eerst bij de d.a. geweest. De balletjes zijn prima in orde dat moet allemaal nog groeien.
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Behalve de balletjes heeft een reu ook nog iets anders tussen zijn achterpotenvivke1965 schreef:Weet je zeker dat je geen teefje hebt ??(sorry...kon het niet laten)
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Balletjes zijn op die leeftijd inderdaad moeilijk te voelen. Hij is nog erg jong, dus ik zou me geen zorgen maken. 
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
koentje
Oh ja? En wat mag dat dan wel zijn?AnneMarie schreef:Behalve de balletjes heeft een reu ook nog iets anders tussen zijn achterpotenvivke1965 schreef:Weet je zeker dat je geen teefje hebt ??(sorry...kon het niet laten)
![]()
Zijn piemeltje hangt tenslotte een kilometer verop, aan zijn buik