Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeannettebo schreef:we gaan het gewoon een keer proberen met de heren we kunnen altijd aangelijnd lopen
Als zoiets niet gaat hoeft er buiten Q niks aangelijnd te worden hoor. Aan de lijn snapt hij inmiddels dat hij geen babbels moet hebben en zeker in zo'n groep als vandaag gedraagt hij zich doorgaans keurig.
We kijken binnenkort weleens of we wat af kunnen spreken. Overigens gaat Q hoogstens een kwartiertje los om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Nova moet maar een keer met Bo gaan wandelen, die begint grote honden nu heel eng te vinden
Kan de grote beer laten zien dat het allemaal wel mee valt.
Denise. schreef:Nova moet maar een keer met Bo gaan wandelen, die begint grote honden nu heel eng te vinden
Denise. schreef:Nova moet maar een keer met Bo gaan wandelen, die begint grote honden nu heel eng te vinden
Woest schreef:Ik ben wel benieuwd naar Quasar, dus dan ga ik gewoon weer mee!
Diesel ziet er wel zwaar gevaarlijk uit ja op die laatste foto
Ja leuk! Q is alleen wel compleet dol op kleine kinderen maar daar helpt een gericht knietje wel tegen.
Als ik hem de kans geef duikt hij namelijk met zijn kop een kinderwagen in en gaat handjes en gezichtjes aflikken en dat vinden kleine spruiten meestal net iets teveel van het goede.
@cynnie, jij bent erg herkenbaar aan je auto trouwens. Heel grappig om te zien dat je compleet anders was dan wij ons vantevoren hadden voorgesteld.
Q mag rustig een keer mee....Remy is toch alleen in zn bal geinteresseerd (mits we niet op een kluitje gaan staan denk ik...dan denk hij dat ze zijn bal af willen pakken stommerd)
Q mag rustig een keer mee....Remy is toch alleen in zn bal geinteresseerd (mits we niet op een kluitje gaan staan denk ik...dan denk hij dat ze zijn bal af willen pakken stommerd)
Haha, ja dat had Diesel even ondervonden dat je vooral bij Remy niet bij de bal in de buurt moet komen
Woest schreef:Nou jullie auto is anders ook behoorlijk herkenbaar hoor lars
Zijn er precies 771 van op kenteken gezet in Nederland waarvan denk ik rond de 100 in Jack Black zoals wij hebben. Als er daarvan nog 50 rondrijden is het veel gok ik maar zo.
Maar cynnie's auto is redelijk uniek, daar is er maar eentje van.
Ik denk dat Diesel wel zal wegrennen idd, Q gaat altijd wel snuffelen bij honden met eenzelfde uiterlijk maar zal hem te klein bevinden gok ik maar zo. Diesel kennende moet hij niks van die aandacht weten, te groot, te opdringerig en vooral heel stom.
Problemen verwacht ik tussen die twee al helemaal niet. Dat wordt een stevig potje negeren van beide kanten.
Qal schreef:
Zijn er precies 771 van op kenteken gezet in Nederland waarvan denk ik rond de 100 in Jack Black zoals wij hebben. Als er daarvan nog 50 rondrijden is het veel gok ik maar zo.
Maar cynnie's auto is redelijk uniek, daar is er maar eentje van.
Ik denk dat Diesel wel zal wegrennen idd, Q gaat altijd wel snuffelen bij honden met eenzelfde uiterlijk maar zal hem te klein bevinden gok ik maar zo. Diesel kennende moet hij niks van die aandacht weten, te groot, te opdringerig en vooral heel stom.
Problemen verwacht ik tussen die twee al helemaal niet. Dat wordt een stevig potje negeren van beide kanten.
@ Qal wat had je dan van me voorgestelt? haha vond best beetje spannend hoor zo een eerste wandeling en ben best verlegen..
en ja mijn auto is uniek en is er maar 1 van zo gemaakt is mischien wat TE voor sommige mensen maja ieder zo ze smaak toch
cynnie schreef:@ Qal wat had je dan van me voorgestelt? haha vond best beetje spannend hoor zo een eerste wandeling en ben best verlegen..
en ja mijn auto is uniek en is er maar 1 van zo gemaakt is mischien wat TE voor sommige mensen maja ieder zo ze smaak toch
Heel kort? geblondeerd, groot en onder de tattoos. Exact wat je dus niet bent.
Verlegen zijn hoeft niet hoor, met mij heb je meteen een van de grootste eikels ontmoet die hier rondlopen maar in het echt ben ik best lief.
De auto is niet direct mijn smaak (maar het zal je ook vast opgevallen zijn dat onze auto helemaal stock is, op chip na dan maar dat zie je niet) maar ik vind het altijd wel mooi om te zien wat mensen ervan maken.