Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen ga ik haar ophalen
Moderator: moderatorteam
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Morgen ga ik kijken!!!
Ik heb tot nu toe nog niet gereageert.
Ik meen ook altijd gelezen te hebben dat Paula`s honden niet zo goed met andere honden overweg konden. Of heb ik het nu mis?
Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Stel dat het mis gaat, wat dan?
Groetjes,
Linda
Ik meen ook altijd gelezen te hebben dat Paula`s honden niet zo goed met andere honden overweg konden. Of heb ik het nu mis?
Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Groetjes,
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ik dacht al, waarom is Kees zo happig?Nanna schreef:Dan hebben we iig wat voor op de barbecueMonaToetje schreef: Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Yummie shaslicks van Poedelvlees.......Nanna schreef:Dan hebben we iig wat voor op de barbecueMonaToetje schreef: Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
Muk
Als je zonodig opleiding en het soort werk onder wijsheid classificeert, dan ben je helemaal nergens in vergelijking met mij. Is niet erg, want opleiding en het soort werk zeggen helemaal niets over wijsheid. Sterker nog, dat jij die parameters invloed vindt hebben op de mate van wijsheid die iemand heeft, zegt alles over jouw beperkte blikveld.Aimee schreef: Je weet niet eens hoe oud ik ben, en zo kan ik wijsheid ook wel onder hele andere dingen gaan classificeren.
Naar wat voor baan je hebt, of wat voor opleiding je hebt gedaan. Als je wil generaliseren kunnen we dat wel gaan doen hoor, als dat jou gelukkig maakt, Smoekje.
Ga nu maar eens je opleiding afmaken, in plaats van hier nutteloze opmerkingen te doen. Wie weet steken wij dan nog eens wat van je op.
-
Roo
- Zeer actief
hahahaha, inkoppertje!Nanna schreef:Dan hebben we iig wat voor op de barbecueMonaToetje schreef: Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Er zitten meer krullen dan vlees aan zo'n prutsding.Jaap* schreef:Ik dacht al, waarom is Kees zo happig?Nanna schreef:Dan hebben we iig wat voor op de barbecueMonaToetje schreef: Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Flikker wel een bouvier op de BBQ .
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Er zitten meer krullen dan vlees aan zo'n prutsding.Jaap* schreef:Ik dacht al, waarom is Kees zo happig?Nanna schreef:Dan hebben we iig wat voor op de barbecueMonaToetje schreef: Daarom snap ik dus ook niet zo goed dat ze er een 3e hondje bij haalt.
Flikker wel een bouvier op de BBQ .

-
tineke
Jij voert geen hetze omdat je geen medestanders vind, maar reken maar dat als het hele forum zich zou storten op 1 van de leden die jij niet moet je vooraan stond om mee te doen.smoekie schreef:[Dit hier is gewoon weer een hetze waar het hf om bekend staatEn, eerlijk is eerlijk, ja daar is ie weer. Daar zie jij mij nagenoeg nooit aan mee doen (hetzes).
![]()
Ik jou trouwens ook niet, ben ik ook eerlijk in
Ik denk dat je dan weinig bezwaar zou hebben tegen ganging up
Ik zie dit trouwens niet als een hetze hoor ,er zijn meer mede dan tegenstanders en daar wordt ook niet bepaald zachtzinnig mee omgegaan .
Aimee krijgt er ,volkomen onterecht overigens in mijn ogen
Dan mag het wel begrijp ik dus.
De hypocritie viert hoogtij in dit topic dat is duidelijk
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik vind dit ook geen hetze hoor,en dat er naar het verleden gekeken word vind ik ook geen ouwe koeien uit de sloot halen,het is toch het verleden van je hond en ik gun Paulala met alle plezier haar poedel maar ik heb daar mijn bedenkingen bij,en dan nog geeneens om het ras maar waarvoor het evenwicht nu verstoren juist nu het goed gaat,dat begrijp ik gewoonweg niettineke schreef:Jij voert geen hetze omdat je geen medestanders vind, maar reken maar dat als het hele forum zich zou storten op 1 van de leden die jij niet moet je vooraan stond om mee te doen.smoekie schreef:[Dit hier is gewoon weer een hetze waar het hf om bekend staatEn, eerlijk is eerlijk, ja daar is ie weer. Daar zie jij mij nagenoeg nooit aan mee doen (hetzes).
![]()
Ik jou trouwens ook niet, ben ik ook eerlijk in
Ik denk dat je dan weinig bezwaar zou hebben tegen ganging up![]()
Ik zie dit trouwens niet als een hetze hoor ,er zijn meer mede dan tegenstanders en daar wordt ook niet bepaald zachtzinnig mee omgegaan .
Aimee krijgt er ,volkomen onterecht overigens in mijn ogen, ook flink van langs en wordt aangesproken op gedrag in het verleden.

-
laeken
- Zeer actief
Valt me op dat er genoeg mensen zijn die er niks van begrijpen. Ook niet van het feit dat Paula niet meer schrijft maar wel lustig in de rondte aan het pb'en is.
Daar begrijp ik al helemaal niks van. Wat is het kriterium om nog info te krijgen?
Lief zijn en niks dan begrip hebben? Oh nee, dat kan ook niet want Tineke heeft ook een pb gekregen...
Het enige dat er gezegd is is dat sommige mensen het geen goede combi vonden. Toen ik dat zei kreeg ik wel degelijk een of andere buitenproportionele sneer van Paula dus vandaar dat het blad voor mijn mond ook maar even weg is genomen. Waarom moet ik dat pikken als ik slechts mijn geheel niet vreemde mening geef over deze keuze? Doe normaal zeg. En dan nu "straf" geven door te zeggen dat door bepaalde mensen je hier niet meer reageert. Echt, werkelijk....... Nu moeten jullie zeggen, nouhou, door jou en nog wat mensen krijgen wij geen bericht meer.
Dat is jouw schuld. En dan is die arme beledigde Paula ineens weer blij ofzo? Tjonge jonge, kleuterklas-niveau.
Als Paula achter haar keuze stond en prima wist wat ze deed dan kon mijn mening haar sowieso gestolen worden. Denk je nu echt dat ik ga krijsen als ik van bepaalde mensen op het forum te horen zou krijgen dat wat ik wilde doen niet goed zou zijn? Dan zou ik juist even gaan nadenken waarom die mensen dat dan zouden zeggen. Misschien zit er wat in en misschien ook niet. Paula ging echter meteen steigeren en begon over haar ideale honden die dat zeker goed zouden doen. Dat is onzin en dat kan iedereen bedenken. En dan is Paula beledigde majesteit en gaat ze op hoge poten op een andere lijst verder met het verhaal. Daar wordt je altijd naar de mond gepraat dus dat scheelt alvast
Het enige dat er gezegd is is dat sommige mensen het geen goede combi vonden. Toen ik dat zei kreeg ik wel degelijk een of andere buitenproportionele sneer van Paula dus vandaar dat het blad voor mijn mond ook maar even weg is genomen. Waarom moet ik dat pikken als ik slechts mijn geheel niet vreemde mening geef over deze keuze? Doe normaal zeg. En dan nu "straf" geven door te zeggen dat door bepaalde mensen je hier niet meer reageert. Echt, werkelijk....... Nu moeten jullie zeggen, nouhou, door jou en nog wat mensen krijgen wij geen bericht meer.
Als Paula achter haar keuze stond en prima wist wat ze deed dan kon mijn mening haar sowieso gestolen worden. Denk je nu echt dat ik ga krijsen als ik van bepaalde mensen op het forum te horen zou krijgen dat wat ik wilde doen niet goed zou zijn? Dan zou ik juist even gaan nadenken waarom die mensen dat dan zouden zeggen. Misschien zit er wat in en misschien ook niet. Paula ging echter meteen steigeren en begon over haar ideale honden die dat zeker goed zouden doen. Dat is onzin en dat kan iedereen bedenken. En dan is Paula beledigde majesteit en gaat ze op hoge poten op een andere lijst verder met het verhaal. Daar wordt je altijd naar de mond gepraat dus dat scheelt alvast
-
chrico
- Zeer actief
Het blauwe stuklaeken schreef:Valt me op dat er genoeg mensen zijn die er niks van begrijpen. Ook niet van het feit dat Paula niet meer schrijft maar wel lustig in de rondte aan het pb'en is.Daar begrijp ik al helemaal niks van. Wat is het kriterium om nog info te krijgen?
Lief zijn en niks dan begrip hebben? Oh nee, dat kan ook niet want Tineke heeft ook een pb gekregen...
![]()
Het enige dat er gezegd is is dat sommige mensen het geen goede combi vonden. Toen ik dat zei kreeg ik wel degelijk een of andere buitenproportionele sneer van Paula dus vandaar dat het blad voor mijn mond ook maar even weg is genomen. Waarom moet ik dat pikken als ik slechts mijn geheel niet vreemde mening geef over deze keuze? Doe normaal zeg. En dan nu "straf" geven door te zeggen dat door bepaalde mensen je hier niet meer reageert. Echt, werkelijk....... Nu moeten jullie zeggen, nouhou, door jou en nog wat mensen krijgen wij geen bericht meer.![]()
Dat is jouw schuld. En dan is die arme beledigde Paula ineens weer blij ofzo? Tjonge jonge, kleuterklas-niveau.
![]()
Ja Marc dat doe je en nog erger ook. Je gaat mensen jaren achtervolgen na eerst hebben liggen huilen en slaan op de grond als een klein kind wat zijn zin niet krijgt, schreeuwen, schelden, ouwe koeien zoeken, alles erbij halen wat er totaal niet om doet, je word gediscrimineerd, alles word verdraaid, om aan het einde te zeggen dat iedereen je expres verkeerd begrijpt alleen maar omdat jij het bent. Veel discussies worden om de zeep geholpen zodra mensen het niet eens zijn met je onder het mom van de andere kant willen laten zien en dan wil je dat mensen je serieus nemen
Zelfs hier doe je het in dit stukje en je bent er nog trots op ook. Wheeeeeeeeh ik zeg wat en ze doen naar tegen mij. Waar is dat stukje denken wat je aanhaalt? Dat had een heel stuk gescheeld als je dat gedaan had. Jij "moet" Paula niet en niet alleen sinds vandaag en dit was voor jou een inkopper om je bot te vieren net zoals de blauwe zin voor mij een inkopper is.
Ook nu zal je niet nadenken en ligt het eraan omdat wij altijd discussie's hebben maar dat is niet erg. Dat past bij een narcist. Het ligt aan iedereen behalve jezelf
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
chrico schreef:Het blauwe stuklaeken schreef:Valt me op dat er genoeg mensen zijn die er niks van begrijpen. Ook niet van het feit dat Paula niet meer schrijft maar wel lustig in de rondte aan het pb'en is.Daar begrijp ik al helemaal niks van. Wat is het kriterium om nog info te krijgen?
![]()
Het enige dat er gezegd is is dat sommige mensen het geen goede combi vonden. Toen ik dat zei kreeg ik wel degelijk een of andere buitenproportionele sneer van Paula dus vandaar dat het blad voor mijn mond ook maar even weg is genomen. Waarom moet ik dat pikken als ik slechts mijn geheel niet vreemde mening geef over deze keuze? Doe normaal zeg. En dan nu "straf" geven door te zeggen dat door bepaalde mensen je hier niet meer reageert. Echt, werkelijk....... Nu moeten jullie zeggen, nouhou, door jou en nog wat mensen krijgen wij geen bericht meer.![]()
![]()
Als Paula achter haar keuze stond en prima wist wat ze deed dan kon mijn mening haar sowieso gestolen worden. Denk je nu echt dat ik ga krijsen als ik van bepaalde mensen op het forum te horen zou krijgen dat wat ik wilde doen niet goed zou zijn? Dan zou ik juist even gaan nadenken waarom die mensen dat dan zouden zeggen. Misschien zit er wat in en misschien ook niet. Paula ging echter meteen steigeren en begon over haar ideale honden die dat zeker goed zouden doen. Dat is onzin en dat kan iedereen bedenken. En dan is Paula beledigde majesteit en gaat ze op hoge poten op een andere lijst verder met het verhaal. Daar wordt je altijd naar de mond gepraat dus dat scheelt alvast![]()
Ja Marc dat doe je en nog erger ook. Je gaat mensen jaren achtervolgen na eerst hebben liggen huilen en slaan op de grond als een klein kind wat zijn zin niet krijgt, schreeuwen, schelden, ouwe koeien zoeken, alles erbij halen wat er totaal niet om doet, je word gediscrimineerd, alles word verdraaid, om aan het einde te zeggen dat iedereen je expres verkeerd begrijpt alleen maar omdat jij het bent. Veel discussies worden om de zeep geholpen zodra mensen het niet eens zijn met je onder het mom van de andere kant willen laten zien en dan wil je dat mensen je serieus nemen![]()
Zelfs hier doe je het in dit stukje en je bent er nog trots op ook. Wheeeeeeeeh ik zeg wat en ze doen naar tegen mij. Waar is dat stukje denken wat je aanhaalt? Dat had een heel stuk gescheeld als je dat gedaan had. Jij "moet" Paula niet en niet alleen sinds vandaag en dit was voor jou een inkopper om je bot te vieren net zoals de blauwe zin voor mij een inkopper is.
Ook nu zal je niet nadenken en ligt het eraan omdat wij altijd discussie's hebben maar dat is niet erg. Dat past bij een narcist. Het ligt aan iedereen behalve jezelf

-
laeken
- Zeer actief
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Je bent weer lekker op dreef, Whera

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
chrico
- Zeer actief
Dat had ik nog niet door maar gelukkig ben jij er altijd als de kippen bij om mij erop te wijzenAriane schreef:Je bent weer lekker op dreef, Whera![]()
Goed helaeken schreef:Hoi Whera, wat een goede punten heb je daar
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
tineke schreef:Jij voert geen hetze omdat je geen medestanders vind, maar reken maar dat als het hele forum zich zou storten op 1 van de leden die jij niet moet je vooraan stond om mee te doen.Ik denk dat je dan weinig bezwaar zou hebben tegen ganging upsmoekie schreef:[Dit hier is gewoon weer een hetze waar het hf om bekend staatEn, eerlijk is eerlijk, ja daar is ie weer. Daar zie jij mij nagenoeg nooit aan mee doen (hetzes).
![]()
Ik jou trouwens ook niet, ben ik ook eerlijk in![]()
Aimee krijgt er ,volkomen onterecht overigens in mijn ogen, ook flink van langs en wordt aangesproken op gedrag in het verleden.
Ik zeg niks meer
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Van jou geleerdchrico schreef:Dat had ik nog niet door maar gelukkig ben jij er altijd als de kippen bij om mij erop te wijzenAriane schreef:Je bent weer lekker op dreef, Whera![]()
![]()
![]()
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
-
Muk
Je bent wel weer triest bezig Ariane.Ariane schreef:Van jou geleerdchrico schreef:Dat had ik nog niet door maar gelukkig ben jij er altijd als de kippen bij om mij erop te wijzenAriane schreef:Je bent weer lekker op dreef, Whera![]()
![]()
![]()
-
Devel
Alweer 32 pagina's... 
-
tineke
En als we daar nou een sticky van maken in elk topic waarin ik reageer,uiteraard dan geldend voor alle leden ,zijn er nooit geen problemen meer op het forumsmoekie schreef:[:MSN: En weer heeft ze gelijk![]()
Ik zeg niks meer
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Goed he!Devel schreef:Alweer 32 pagina's...
-
tineke
Nou ja als jullie er niets toe doende posten niet waren geplaatst in dit topic scheelde dat wel wat pagina's hoorSuske schreef:Goed he!Devel schreef:Alweer 32 pagina's...
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Daar kan ik ook wel weer om lachen!tineke schreef:Nou ja als jullie er niets toe doende posten niet waren geplaatst in dit topic scheelde dat wel wat pagina's hoorSuske schreef:Goed he!Devel schreef:Alweer 32 pagina's...
Soms is alleen de humor iets te lang op vakantie.........
- Shantiej
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bullterriër
- Contacteer:
Ik begin inderdaad me ook maar niet met dit topic te bemoeien..Nonsy schreef:Haha ik lach t laatst. Dat was m'n laatste bericht in dit topic. Gaan jullie nog maar ff door, hij is van jullie. Kijk ik wel bij de topics die wel leuk zijn. Laters.![]()
Pfffff... allemaal heilige boontjes hier! Houd ik niet zo van...

Pootje van Ajay & Bandit
-
Supernova
- Zeer actief
Eeh, wat doe je nu dan?Shantiej schreef: Ik begin inderdaad me ook maar niet met dit topic te bemoeien..
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
Heilige boontjes nog welShantiej schreef:Ik begin inderdaad me ook maar niet met dit topic te bemoeien..Nonsy schreef:Haha ik lach t laatst. Dat was m'n laatste bericht in dit topic. Gaan jullie nog maar ff door, hij is van jullie. Kijk ik wel bij de topics die wel leuk zijn. Laters.![]()

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Shantiej schreef:Ik begin inderdaad me ook maar niet met dit topic te bemoeien..Nonsy schreef:Haha ik lach t laatst. Dat was m'n laatste bericht in dit topic. Gaan jullie nog maar ff door, hij is van jullie. Kijk ik wel bij de topics die wel leuk zijn. Laters.![]()
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Muk
Je bent zelf geen haar beter.Shantiej schreef:Ik begin inderdaad me ook maar niet met dit topic te bemoeien..
-
Ikke1980
- Zeer actief
Hey Paula, ik wil je even heel veel plezier wensen morgen!
Laat je weten hoe het gaat? En (in elk geval) ik wil wel foto's zien hoor
Laat je weten hoe het gaat? En (in elk geval) ik wil wel foto's zien hoor