Mojo organiseerd concerten e.dchrico schreef:Weet ik veel, ik zit niet in het show wereldjeNeeltje schreef:
En dat heeft Mojo natuurlijk niet georganiseerd.
Ik zit ook maar wat te bedenken

Moderator: moderatorteam
Mojo organiseerd concerten e.dchrico schreef:Weet ik veel, ik zit niet in het show wereldjeNeeltje schreef:
En dat heeft Mojo natuurlijk niet georganiseerd.
Ik zit ook maar wat te bedenken
Dat weet ik niet of ze dat ook in België doen.chrico schreef:Ik dacht dat het misschien alleen voor nederland was dat zij dat organiseren. Hee ben ook maar blond he
Nee, denk dat je daarvoor bij of de leiding van Cesar Millan moet zijn of National Geographic.DesireeK schreef:Zou mojo er niets over weten of er is gefilmd voor uitzendingen op tv???
Leuk trouwens alle verhalen, filmpjes en foto's![]()
Jammer dat ik niet bij kon zijn...
Je hebt inderdaad wat gemist. Maar op het evaluatieformulier wat alle nederlandse bezoekers (denk ik) via email hebben ontvangen kon je oa aangeven of je volgend jaar weer zou gaan als hij nog een keer zou komen, als iedereen daar ja invult komt hij misschien nog wel een keerDesireeK schreef:Zou mojo er niets over weten of er is gefilmd voor uitzendingen op tv???
Leuk, ik heb me aangemeldNeeltje schreef:Zie mijn berichtje hierboven.
Enne voor wie zin heeft, aangezien ik nergens een Nederlands forum over Cesar kan vinden, heb ik er een opgezet. Tenminste een begin. Maar het kan in gebruik worden genomen:
http://cesarsway.yourbb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog niks bekend om alle foto's en filmpjes in 1 topic te knallen?malinois schreef:ik ook
Het is echt het evenbeeld van Lune. Terwijl de rest allemaal zwart / wit / Bruin zijn kwa kleuren,Kit schreef:Pff dat zei ik zondag nog tegen Nen, dat ze zo op Lune gaat lijken
ja 1 topic mag dus dat ga ik vanavond ff uitvogelen of me dat lukt.little-wolf schreef:Nog niks bekend om alle foto's en filmpjes in 1 topic te knallen?malinois schreef:ik ook
fleurie schreef:Je hebt inderdaad wat gemist. Maar op het evaluatieformulier wat alle nederlandse bezoekers (denk ik) via email hebben ontvangen kon je oa aangeven of je volgend jaar weer zou gaan als hij nog een keer zou komen, als iedereen daar ja invult komt hij misschien nog wel een keerDesireeK schreef:Zou mojo er niets over weten of er is gefilmd voor uitzendingen op tv???
malinois schreef:Nee ik ben nog in overleg met de andere modjes....
DesireeK schreef:fleurie schreef:Je hebt inderdaad wat gemist. Maar op het evaluatieformulier wat alle nederlandse bezoekers (denk ik) via email hebben ontvangen kon je oa aangeven of je volgend jaar weer zou gaan als hij nog een keer zou komen, als iedereen daar ja invult komt hij misschien nog wel een keerDesireeK schreef:Zou mojo er niets over weten of er is gefilmd voor uitzendingen op tv???
Inderdaad.. Dus bij deze: iedereen invullen dat ze nog een keer zouden gaan
dat gaat nog wel een paar dagen duren met deze snelheidfleurie schreef:Super Malinois, mooie opname ook, goede kwaliteit, lekker nagenieten, kom maar op met de andere filmpjes![]()