ik wil graag een honden gps want ik ga straks weer toeren door europa en die kleine van mij gaat er nog wel eens voor een halve dag tussenuit met haar maatje om op jacht te gaan. maar ik wil wel dat ie waterdicht is,standby tijd van minimaal 2 dagen en geen antenne eraan,want die word na een partijdje ravotten met andere honden er zo afgevreten denk ik.
ik wil er best wel wat aan uitgeven,als ie maar goed is. o ja en ik heb niet altijd internet dus het moet ook met de gsm te tracken zijn . ik heb heel het i nternet al afgespeurd maar iedere x als ik denk dat ik wat gevonden heb,blijkt ie toch weer niet aa n al men eisen te voldoen. en die eisen zijn vrij redelijk voor een dog tracking systeem of niet dan?
overigens is het ook niet zo'n gek idee om er een speakertje in te hebbn. zolang ze nog niet door heeft dat ik haar niet kan zien als ik haar roep komt ze wel terug...
iemand ervaringen en tips?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden gps
Moderator: moderatorteam
-
vulles
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: honden gps
de Garmin Astro 220 klasse is volgens de kennisen van mn vriend het beste matriaal.
-
vulles
Re: honden gps
ja maar deze heeft een antenne eraan zitten en lijkt me vrij groot. het is een tenger beestje