Denise. schreef:tineke schreef:Denise. schreef:Ik dacht toch echt dat ik heel netjes mijn mening heb gegeven, hoef je niet zo aangebrand te doen. Dank je

Daar komt bij de jr's waren er al dus het waren sowieso meerdere reuen geweest

Dat klopt inderdaad, daar had ik om te beginnen al geen stafford reu bij gezet. Maar 2 stafford reuen dat begrijp ik echt niet.
Niet dat het niet kan, want je kunt ze altijd scheiden maar ik neem geen honden om ze altijd maar uit elkaar te moeten houden.
Maar dat is iets wat heel persoonlijk is uiteraard.
ja, maar jij bent haar niet, zij is jou niet
rahanna schreef:Jup. Denk ook dat aso's vaker staffords of andere dogachtigen hebben dan de gemiddelde eigenaar.
Denk dat die "aso's" waar hier naar gerefereerd worden doorgaans puur op basis van "uiterlijke kenmerken" sowieso al als "aso" bestempeld worden door bepaalde mensen al zouden ze met een yorkie lopen.
Tis vaak gewoon een bepaald type mens die valt voor dergelijke honden en t stickertje "aso" hebben ze al, of ze nu wel of niet aso zijn. Want en daar blijf je toch op uitkomen. Iedereen heeft altijd wel de bek vol van aso dit en aso dat. Maar elk mens heeft denk ik wel dingen die ook "aso" zijn waarmee ze zelf door andere ook weer als aso bestempeld worden.
Woordje aso is gewoon een simpel woordje waarmee andere denken boven de ander te staan terwijl ze feitelijk op andere vlakken net zo aso zijn. Alleen zien ze dat vaak van zichzelf niet eens