Rosan's Sandra schreef:crutz schreef:welke dag is ze de vorige keer eigenlijk bevallen? ook pas op de uitgerekende dag of later/eerder?
blijft toch spannend denk ik, zeker omdat het de vorige keer een keizersnede is geweest na een paar puppen....
Vorige keer dus op dag 59 al, totaal onverwachts

En de pups waren best groot (300 tot 450 gram).
Vorige keer onbeperkt laten eten (dit zorgt dus voor grote pups zeggen de boekjes

).
Nu dus niet, hopelijk zit daar het verschil.
oke, dan draagt ze ze nu inelkgeval netjes uit....
& best groot, heb Umi haar eerste nest gewogen & Dellie haar eerste nest, die van Umi waren tussen de 300-450 en van Delwyn tussen de 450-550, heb dus een ander referentiekader van groot
Vond vorig jaar toen het bij Umi fout ging op 55 dagen de gewichten die ik toen woog van 250-300 gram juist aan de lichte kant tov wat ik die eerste keren gewogen heb & ook op het oog vond ik dat wel een groot verschil....
qua voeren weet ik het niet, als de boekjes zeggen dat ze dan grote pups krijgen zal dat wel zo zijn,
weet wel dat ik nooit veel extra voer tot pas na de bevalling, enkel zoals nu bij Stella de afgelopen 2 weken haar voeding verdubbeld...maar dat heeft ze ook nodig, denk straks met zogen nog een keer verdubbelen...