Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vakantiehuis gezocht
Moderator: moderatorteam
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
vakantiehuis gezocht
Wij willen graag eind mei weg met de honden ( 3 stuks ) en zoeken een leuk adres...
ik zocht eerst een camping (wat ook goed is) waar honden zijn toegestaan maar het is zo moeilijk...
veel campings zijn hutje mutje en ik wil graag wat privacy, ook voor de honden. Dus heggen of ruimte zou wel fijn zijn. We wouden graag richting monschau maar zie al dat er maar weinig in de buurt is...
dus dachten we aan een huisje/bungalow e.d. waar honden welkom zijn, heb al verschillende site's bekeken maar veel is al bezet. Het mag best in nederland zijn of net over de grens van duitsland. Wij wonen in drenthe.
Het huisje e.d. moet voor 4 personen zijn en honden moeten ook welkom zijn. Graag wel wat in de buurt zoals mooie omgeving (strand, meer, bos) en leuke winkelstraatjes of iets. Mag ook een een meer of water zitten.
weet iemand iets leuks waar ook honden welkom zijn en privacy is? (21 mei t/m 26 mei) Niet al te duur.
ik zocht eerst een camping (wat ook goed is) waar honden zijn toegestaan maar het is zo moeilijk...
veel campings zijn hutje mutje en ik wil graag wat privacy, ook voor de honden. Dus heggen of ruimte zou wel fijn zijn. We wouden graag richting monschau maar zie al dat er maar weinig in de buurt is...
dus dachten we aan een huisje/bungalow e.d. waar honden welkom zijn, heb al verschillende site's bekeken maar veel is al bezet. Het mag best in nederland zijn of net over de grens van duitsland. Wij wonen in drenthe.
Het huisje e.d. moet voor 4 personen zijn en honden moeten ook welkom zijn. Graag wel wat in de buurt zoals mooie omgeving (strand, meer, bos) en leuke winkelstraatjes of iets. Mag ook een een meer of water zitten.
weet iemand iets leuks waar ook honden welkom zijn en privacy is? (21 mei t/m 26 mei) Niet al te duur.

- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Re: vakantiehuis gezocht
wij zijn vorig jaar in september via Belvilla naar de Ardennen geweest. Tegen franse grens aan (beekje in de tuin was franse grens). onze 2 honden waren welkom, maar het was wel een huisje voor 9 zeiden ze maar wij zaten er met 5. was niet echt duur.
dus misschien via die site iets zoeken?
dus misschien via die site iets zoeken?
-
- Zeer actief
enigszins eentonig wordt ik wel:

http://www.tesselsonderdak.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
(Op Texel dus..)
Suzanne

http://www.tesselsonderdak.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
(Op Texel dus..)
Suzanne
- Chicoahua
- Zeer actief
Engelse Bulldog
Nou ik heb wat kunnen vinden in monschau waar 3 honden welkom zijn! Een mooi huisje...
bedankt voor de tips
bedankt voor de tips

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Nou geef eens een link.Chicoahua schreef:Nou ik heb wat kunnen vinden in monschau waar 3 honden welkom zijn! Een mooi huisje...
bedankt voor de tips
Kan ik hem misschien ook weer op mijn site vermelden.

Cash v Heiligental en Flow.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
- Chicoahua
- Zeer actief
Engelse Bulldog
http://www.micazu.nl/vakantiehuizen/mai ... chau-9931/
Volgens mij niet omheind maar wel naast het bos.
Ik doe wel verslag hoe het was... ze lijken mij zo erg vriendelijk! Nu de rest nog!
Volgens mij niet omheind maar wel naast het bos.
Ik doe wel verslag hoe het was... ze lijken mij zo erg vriendelijk! Nu de rest nog!

- Chicoahua
- Zeer actief
Engelse Bulldog
Nou zal nog even verslag doen maar het is erg leuk daar! de honden konden mooi los want het is wel omheind!! wel met kippengaas dus als die bulldog echt zou willen zou hij er misschien doorheen kunnen. Je staat ook achter de schapen dus echte jagers weten wel een kiertje te vinden denk ik 
Maar onze honden hebben gewoon rond gelopen en lekker lopen luieren, geen probleem!
Het enige nadeeel is dus dat het wel 53 trappen omhoog is, en erg steil! Boris moesten we dus elke keer tillen en dat is best zwaar. Die andere kleine hondjes konden het makkie zelf en dan is het ook geen probleem maar honden met problemen of zware honden is niet zo'n verstandig idee tenzij je goed kunt tillen
Verder mooie bosomgeving, echt pal naast de deur, wel hele steile paden en afdalingen dus wederom voor honden met problemen is het wat lastiger maar anders echt niet als ze gewoon kunnen lopen, ze vonden het geweldig
Ondanks de trappen en wat meer conditie
is het zeker de moeite waard!

Maar onze honden hebben gewoon rond gelopen en lekker lopen luieren, geen probleem!
Het enige nadeeel is dus dat het wel 53 trappen omhoog is, en erg steil! Boris moesten we dus elke keer tillen en dat is best zwaar. Die andere kleine hondjes konden het makkie zelf en dan is het ook geen probleem maar honden met problemen of zware honden is niet zo'n verstandig idee tenzij je goed kunt tillen

Verder mooie bosomgeving, echt pal naast de deur, wel hele steile paden en afdalingen dus wederom voor honden met problemen is het wat lastiger maar anders echt niet als ze gewoon kunnen lopen, ze vonden het geweldig

Ondanks de trappen en wat meer conditie