Met redelijk blij bedoel ik dat ik Feliz er niet zo enthousiast en huppelig meer uit vind zien,...... ze zal wat misselijk zijn misschien en ze slaapt vreselijk veel,.... maar dit alles al 10 dg na de dekking!
En de tepels gaan nu helemaal groot worden en knalroze,... leuk zo die ontwikkeling te zien van dag op dag.
Aan een echo begin ik niet meer na het laatste fiasco met Zorba: 7 op de echo, en uiteindelijk 12 te vroeg geboren pups,...
Het nest was niet gepland voor dit jaar, maar voor volgende lente, en met dezelfde reu.
Maar omdat mijn nest met Zorba is ''mislukt ( van de 6 naakte zijn er 5 binnen 36 uur overleden, te zwak, te jong) en ik van haar 2-3 pups aan wilde houden, zou ik een jaar ''achter lopen'' en heb ik er voor gekozen om dit ongeplande nestje te laten komen. Hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed en krijgt ze niet ook zon mega nest!
4 zou perfect zijn, maar aan haar buik te zien zal het wel weer t dubbele worden!
De helft zal wel weer behaard zijn dus opnieuw de moeizame zoektocht naar Peludo liefhebbers,....
Hier alvast wat foto's van de mamma in spé.
Eerst nog hoe ze was voor haar zwangerschap met die wespentaille van haar:

De aanstaande vader:

nu 41 dagen: