Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen ga ik haar ophalen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Morgen ga ik kijken!!!

Ongelezen bericht door gonnie »

Het hangt er ook vanaf of mensen met hun honden naar buiten gaan, er gaan hier ook best veel mensen met hun hond alleen voor een plas en poep rondje naar buiten.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Valerie schreef:Of een hond geschikt is op een flat ligt vooral aan de eigenaar. Wat dat met staffords te maken heeft begrijp ik niet.
Hangt die van jou niet aan het plafondlamp dan :denken: dan heb je vast een nepper :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

gonnie schreef:Het hangt er ook vanaf of mensen met hun honden naar buiten gaan, er gaan hier ook best veel mensen met hun hond alleen voor een plas en poep rondje naar buiten.
Wij ook, en dan alleen op zon- en feestdagen :lol1:

Maar inderdaad, ik vind ook dat het op zich niet veel uitmaakt, behalve wat Suzanne al zei het zindelijk maken.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

chrico schreef:
Valerie schreef:Of een hond geschikt is op een flat ligt vooral aan de eigenaar. Wat dat met staffords te maken heeft begrijp ik niet.
Hangt die van jou niet aan het plafondlamp dan :denken: dan heb je vast een nepper :smile:
Tuurlijk wel :19: scheelt weer kosten, een mooiere sierlamp krijg je niet :pffff:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik ga zo mijn Toypoedel hier op het forum niet voorstellen :N: :mrgreen:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

ik krijg morgen een york, ben benieuwd of het leuk gaat samen. Hoop dat de katten hem heel houden. :roos:
chrico
Zeer actief

Brigitte schreef:Ik ga zo mijn Toypoedel hier op het forum niet voorstellen :N: :mrgreen:
Die horen ook niet in een achterstandswijk :smile: dus hup verhuizen naar een villa want je voldoet dan niet aan het idee wat mensen hebben van poedelbaasjes. Oja en vergeet de rest niet te herplaatsen want anders kan je de metamorfose niet doorstaan om van een aso in een barones te veranderen :pffff: wat een ras al niet kan bewerkstelligen in de belevingswereld van mensen :piew:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik doe wat fout lees ik, ik woon in een Vogelaarwijk en ik fok het verkeerde ras :jank:
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

chrico schreef:
Brigitte schreef:Ik ga zo mijn Toypoedel hier op het forum niet voorstellen :N: :mrgreen:
Die horen ook niet in een achterstandswijk :smile: dus hup verhuizen naar een villa want je voldoet dan niet aan het idee wat mensen hebben van poedelbaasjes. Oja en vergeet de rest niet te herplaatsen want anders kan je de metamorfose niet doorstaan om van een aso in een barones te veranderen :pffff: wat een ras al niet kan bewerkstelligen in de belevingswereld van mensen :piew:
Paulala schreef:En dat alleen maar vanwege de naam van een hond :80:
Oh oh, dan mag ik wel op gaan passen :N:
Achterstandswijk, vechthonden en dan ook nog zo'n naam :tongue:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Vind Barfie trouwens veel leuker voor de poedel :pffff:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ik moet zeggen dat ik niet objectief sta tegenover de "moeilijke" rassen. :roos:
Hier al om vertegenwoordigd, ja, gewone huurwoningen geen achterstandswijk :devil: , en wij trippelen er tussendoor :wink:
Mijnenveldje af en toe. Er gaat geen dag voorbij dat ik wel een hond of een baas een schuiver letterlijk/figuurlijk zie maken.
Gisteren dook er iemand met 2 Bullterriers de struiken in, waarom gewoon omdat we er liepen.... :oeps: :mann:
Mijn hondjes blaffen niet aan, lopen vast, alleen los als het echt overzichtelijk is qua vreemde honden.
Lil is een paar mnd geleden zo'n beetje de grond in geramd door een jonge AB, bazin stond er grijnzend bij van het is toch een puppie, terwijl ik dat beest eraf trok.
En dat is nog maar 1 voorbeeld er zijn er tig. :zweep:
Leuk hoor :denken:, dit is dus in de bebouwde kom.
Wat wel leuk was dat ik hetzelfde bazinnetje gisteravond op der kont over het poepgras zag gaan....en dan trippelen we verder :lol:
Ariane
Erelid

Valerie schreef:
Tuurlijk wel :19: scheelt weer kosten, een mooiere sierlamp krijg je niet :pffff:
Afbeelding

Afbeelding

:pffff:

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
chrico
Zeer actief

Ariane schreef:
Valerie schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Tja, je moet wat he op jouw leeftijd :piew:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

chrico schreef:
Als het mijn belevingswereld was had je een punt. Maargoed, het zijn slechts feiten die je mij niet kan aanrekenen als ik ze benoem. Mag wel, slaat alleen nergens op. Maargoed, er zijn wel meer dingen die jij schrijft die nergens over gaan.

Of ga je me nu vertellen dat er overal zoveel staffies en pitjes wonen als in de armere wijken? Haha! Mafkees. Als ik jouw verhalen moet geloven over dat soort honden lopen er toch ook alleen maar aso's mee die ze ophitsen tegen jouw honden en meer van dat? Lees eens het archief door over wat jij er zelf over te melden hebt. Denk je dat die mensen in Wassenaar woonden die hun staffies op je honden los lieten? :engel: :smile: Als dat waar is tenminste want je lijkt het zelf allemaal een beetje vergeten te zijn.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

laeken schreef:
Als het mijn belevingswereld was had je een punt. Maargoed, het zijn slechts feiten die je mij niet kan aanrekenen als ik ze benoem. Mag wel, slaat alleen nergens op. Maargoed, er zijn wel meer dingen die jij schrijft die nergens over gaan.

Of ga je me nu vertellen dat er overal zoveel staffies en pitjes wonen als in de armere wijken? Haha! Mafkees. Als ik jouw verhalen moet geloven over dat soort honden lopen er toch ook alleen maar aso's mee die ze ophitsen tegen jouw honden en meer van dat? Lees eens het archief door over wat jij er zelf over te melden hebt. Denk je dat die mensen in Wassenaar woonden die hun staffies op je honden los lieten? :engel: :smile: Als dat waar is tenminste want je lijkt het zelf allemaal een beetje vergeten te zijn.
Kan jij ook normaal praten als mensen het niet met je eens zijn. Ik noem jou toch ook geen NPS-er al denk ik wel zo over jou.
Het feit dat jij mijn ene voorbeeld aanhaald van een incident met een staf van zo een 3 jaar geleden laat zien hoe je verbeelding weer een eigen leven kan leiden of het word duidelijk hoe jij denkt en je verhalen opschrijft. De honderd pitjes die ineens zonder muilkorf in jouw buurt wonen zijn er dan vast............................... 1.
Je laat je met de dag meer kennen Marc :piew:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Alsjblieft zeg Whera :Q:
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Ariane schreef:
Valerie schreef:
Afbeelding

:smile: :smile: :lol:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Lance schreef:
malinois schreef:[..]

eens :ok:
Ook eens. Maar ik heb inmiddels wel gemerkt dat het woord 'stafford' hier nogal gevoelig ligt, op de 1 of andere manier...

vind ik niet. is maar net hoe allergisch je bent voor mensen die niet ramverliefd zijn op je poepoewoepie
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ariane schreef:
Valerie schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Zowel hangend als staan modelletje. :80: :smile: :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

De3staffies schreef:
Saschesfloor schreef:Wel grappig dat deze discussie steeds weer een nieuwe wending krijgt.
Heel eerlijk gezegd vind ik dat als je een Staff neemt, je inderdaad niet moet zeuren over de vooroordelen die aan dat ras hangen. Het is nu eenmaal vaak een bepaald slag mensen wat ermee loopt (en hiermee wil ik niemand voor het hoofd stoten) en die helaas zo'n hond nemen om de verkeerde redenen. Van de week weer een mooi voorbeeld hier in de buurt. Wij zaten heerlijk aan het water, de honden waren lekker aan het zwemmen. Dit was in het losloopgebied. Ineens hoor ik uit de verte een scooter aankomen, wat toch vreemd is op een wandelpad :denken:. Ik kijk, komt daar man + kind in fietskar op de fiets en vrouwlief vrolijk scooterend erachteraan. Er rende een Staff achter de scooter aan, helemaal opgefokt, want ze reed niet zachtjes. Ik hem tegen haar elkaar zeggen, ow nou hier dan ook maar niet (verderop kan je ook je hond laten zwemmen, maar daar was het nogal druk), waarop ik haar hoor zeggen, ja daaaag en gooit de bal voor die hond het water in. Sorry, ik heb mijn honden aangelijnd en we zijn weg gegaan. Misschien was het de liefste hond van de wereld, maar gezien het volk waar hij bij hoorde... Ik neem geen risico, zal het mezelf nooit vergeven als een van mijn beestjes wordt doodgebeten. Terwijl ik Staffies wel leuk vind en zeer zeker super lief voor mensen. Ik vind het oprecht jammer dat dit soort mensen het voor de echte liefhebber van het ras verpesten.
Waarom eigenlijk niet?? Je kan het toch ook per situatie bekijken? Als je mij tegen zou komen ergens, zijn mijn honden gewoon vast. Dus waarom dan een vooroordeel? Als ik die mensen met die loslopende staff tegen zou komen, zou ik ook bang zijn. En ik snap net zo min als jij dat die mensen zo onverantwoord met hun hond omgaan...
Ik zeg niet dat ik persoonlijk de vooroordelen heb, ik zeg dat als je zo'n hond neemt, je niet moet zeuren over het feit dat er nu eenmaal bij een hoop mensen vooroordelen hangen aan dit ras. Ik heb 1 Westie en 2 Cairns en daarvan roept de halve wereld dat het k**keffertjes zijn. Die van mij zijn dat niet, maar als ik op een clubmatch of andere activiteit kijk vanuit de rasvereniging, dan snap ik wel waarom dat imago aan deze hondjes hangt. Maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen??

Nogmaals, ik vind Staffies hele leuke honden, ik heb lang gedacht over een SBT, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen het niet te doen, omdat ik geen zin heb om me altijd te verantwoorden voor mijn hond, nog voordat er wat gebeurd is. Daarnaast heb ik nu aan den lijve kunnen ondervinden hoe het is om een hond te hebben die niet met andere kan opschieten en ik pas daarvoor. Met een Cairn heb je ook rotzakken hoor, begrijp me niet verkeerd, maar daarbij is het risico toch kleiner dat bij Staffies.

En ik ben blij te horen dat jij wel je verantwoording neemt. Gelukkig zijn er dus wel echte liefhebbers van deze rassen, die wel beseffen wat ze aan de lijn hebben.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Ikke1980
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ikke1980 »

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ikke1980 schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=13&fs=1

Hier deze is een maatje groter!
:lol1:
Wat sneu zeg, met 3 maanden oud al herplaast te worden omdat je te druk bent :ugh:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ikke1980 schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=13&fs=1

Hier deze is een maatje groter!
:lol1:

Wat een schatje ,jammer dat ze zo druk is :piew:
Ariane
Erelid

bouvierpoedel schreef:
Ariane schreef:
Valerie schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Echt een "sfeer" lamp :cool2:

Ariane
Erelid

chrico schreef:
Ariane schreef:
Valerie schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Tja, je moet wat he op jouw leeftijd :piew:
Goed gezien.
Zielig hè :jank:

chrico
Zeer actief

Ariane schreef:

Nee niet zielig, gewoon idioot eigenlijk om je gebrek aan op deze manier op te vullen.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

ik wens je heel graag je poedeltje toe maar als ik jou was zou ik het toch niet doen, de gok is gewoon heel erg groot, het hoeft natuurlijk niet mis te gaan maar als het wel misgaat is de schade waarschijnlijk heel erg groot, ook al lijkt alles leuk en aardig en ken je je honden als de beste, het blijft een gok met een diertje..., ik zou gewoon lekker van je 2 lieverds genieten die je nu hebt en als de tijd daar is een poedeltje nemen :wink:
Ikke1980
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ikke1980 »

Ik wens je heel veel plezier morgen! Ben benieuwd! :cheer:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ariane schreef:
bouvierpoedel schreef:
Ariane schreef: Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd welke meubeltjes eigenaren van deze lamp nog meer hebben. :mrgreen:
Ariane
Erelid

chrico schreef:
Ariane schreef:

Nee niet zielig, gewoon idioot eigenlijk om je gebrek aan op deze manier op te vullen.
Met een lamp :eek:
Ik heb best wel een levendige fantasie, maar op dát idee zou ik nou nooit gekomen zijn :oohja:

@TS: succes vandaag!

Ariane
Erelid

EstherK schreef:
Ariane schreef:
Ik ben benieuwd welke meubeltjes eigenaren van deze lamp nog meer hebben. :mrgreen:
:smile:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”