Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kit schreef:Wij zitten op het balkon, rij 6, stoel 6 en 7, is dat een beetje een goeie plek?
Geen flauw idee. In een van de topics over Cesar staat een link naar de plattegrond, maar of die nog terug te vinden is...
gevonden
waar de puntjes staan is balkon
Het balkon is een flink eind van het podium (en Cesar is maar een klein opdondertje natuurlijk ) maar er hangen 2 hele grote schermen aan weerszijden van het podium dus ik denk dat je het via het scherm prima kunt volgen.
Iedereen die vandaag gaat: heel veel plezier!
Wij zaten gisteren op het balkon, rij 6, stoel 73 en 74 en wij hadden beter zicht dan mensen die op rij 6 aan de zijkant in de black box zaten (de duurste kaartjes, onze medereizigers). Echt prima zicht! Ik was erg tevreden.
DebbieZ schreef:Wij zaten gisteren op het balkon, rij 6, stoel 73 en 74 en wij hadden beter zicht dan mensen die op rij 6 aan de zijkant in de black box zaten (de duurste kaartjes, onze medereizigers). Echt prima zicht! Ik was erg tevreden.
Wij zaten ook BB op rij 4 in het middelste vak en hadden perfect zicht op zowel het podium als ook de schermen aan de zijkant.
Zij zaten aan de buitenkant van een zijvak hoor en het was niet heel dramatisch, maar ik was wel erg blij dat ik gekozen had voor mijn kaartje van 39 euro en dat ik dit mooie zicht kreeg. Het balkon zit ook heerlijk gelaagd, waardoor je geen last hebt van lange mensen of interessante dameskapsels..
DebbieZ schreef:Wij zaten gisteren op het balkon, rij 6, stoel 73 en 74 en wij hadden beter zicht dan mensen die op rij 6 aan de zijkant in de black box zaten (de duurste kaartjes, onze medereizigers). Echt prima zicht! Ik was erg tevreden.
Wij zaten ook BB op rij 4 in het middelste vak en hadden perfect zicht op zowel het podium als ook de schermen aan de zijkant.
Ik zat in het midden op rij 10 en kon het allemaal perfect zien!
Rosan's Sandra schreef:
Alles was rustig, dus ben gegaan. Ik had iemand gevonden die stel op sprong wel eventueel mijn kaartje kon overnemen, maar was niet nodig.
Wij zaten trouwens in de BB rij 30 stoel 31 en 32, goed zich op podium en de 2 big screens :smile1:
nou san dat had ik moeten weten, had ik je ff gedag gezegd. zo`n tijd geleden dat ik je heb gezien.
ellen
Was je er ook... Ik zag wel Sjaak dacht ik ergens vooraan zitten
Rosan's Sandra schreef:
Alles was rustig, dus ben gegaan. Ik had iemand gevonden die stel op sprong wel eventueel mijn kaartje kon overnemen, maar was niet nodig.
Wij zaten trouwens in de BB rij 30 stoel 31 en 32, goed zich op podium en de 2 big screens :smile1:
nou san dat had ik moeten weten, had ik je ff gedag gezegd. zo`n tijd geleden dat ik je heb gezien.
ellen
Was je er ook... Ik zag wel Sjaak dacht ik ergens vooraan zitten
dat klopt ik was samen met sjaak en zat naast haar. dat je mij niet meer zal herkennen is normaal. ik ben nl ruim 25 kilo kwijt.
ellen
tollerlover schreef:dat klopt ik was samen met sjaak en zat naast haar. dat je mij niet meer zal herkennen is normaal. ik ben nl ruim 25 kilo kwijt.
ellen
Aahaa! Jammer dat we elkaar niet even hebben gesproken
Ik ben zondagavond geweest. Ik ben altijd voor de positieve manier van opvoeden en ik was dus echt verrast dat ik een hond zag op het podium waarvan het bazinnetje met de clicker trainde
umajoya schreef:Ik ben zondagavond geweest. Ik ben altijd voor de positieve manier van opvoeden en ik was dus echt verrast dat ik een hond zag op het podium waarvan het bazinnetje met de clicker trainde
ik train ook met de clicker terwijl ik ook dingen van CM gebruik....
ik denk dat bijna iedereen wel van alles wat afkijkt
umajoya schreef:Ik ben zondagavond geweest. Ik ben altijd voor de positieve manier van opvoeden en ik was dus echt verrast dat ik een hond zag op het podium waarvan het bazinnetje met de clicker trainde
ja dat kan inderdaad ook (:
geen enkele hondentrainer heeft 100% alle kennis in pacht vind ik....daarom kijk ik naar verschillende manieren en kies overal wat van en creeer zo mijn eigen manier
Remy moet ik dus wel soms uit zijn drive halen (bv met behendigheid) maar verder train ik vooral met positieve beloningen wat weer niet betekent dat ze hier nooit een correctie krijgen