lul toch niet zo dom Jolanda ,dus als je je oprechte zorgen maakt of dat wel een wijze keus is dan misgun je haar een hondjeDevel schreef:Sjeetje wat een gezeik toch allemaal weer...
Kent iemand Paula haar honden in het echt? Ik geloof het niet.....![]()
Ik lees hier op enkele berichten na alleen maar misgunde berichten, maar och als iemand die geen staffords er een hondje bij neemt oh wat is dat dan toch schattig, wanneer haal je hem? mogen we hem knuffelen? Maar nu, goh je zou toch staffords hebben en er een hondje bij willen want dat kan natuurlijk helemaal niet, dat is de 1e de beste feestmaal...
Wat belachelijk....
Paula trek het je niet aan je weet waar je mee bezig bent, jij kent je honden het best... en ik neem aan als jij het niet goed zal zien zitten je het hondje uiteraard niet mee zal nemen... Laat je niet gek maken!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen ga ik haar ophalen
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Re: Morgen ga ik kijken!!!

-
Mojuan
- Zeer actief
Kijk, en dat is dus heel persoonlijk.malinois schreef:daar moet je dan maar goed naar zoeken...
ik zou het nooit doen, ik vind het een slechte combi...maar dat is mijn eigen mening, puur kijkend naar het grootte verschil als ze hier een correctie zouden geven die ze elkaar onderling gaven aan zo'n klein ding was het einde klein ding...
Met jouw honden zou het dus niet gaan, dan snap ik dat jij er anders tegenaan kijkt dan ik.
Onze honden corrigeren elkaar nooit, en áls het al eens gebeurt, dan is dat met een simpele lip die wordt opgetrokken en een enkel grommetje.

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
tineke schreef:
Ik zeg nergens dat ik het zo goed doe,ook ik laat steken vallen en vertel dat gewoon op het forum.
Maar de totale stupiditeit die jij aan de dag legt is natuurlijk weer het totale andere uiterste
O ja, vertel dan eens wat voor stupiditeit ik aan de dag hebt gelegd? Kan ik misschien van leren.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Mojuan
- Zeer actief
Jaap* schreef:"Vreemde" honden is heel wat anders dan een nieuwe, blijvende, hond in huis introduceren natuurlijk.Paulala schreef:Nee, niet élk risico moet genomen worden idd.Jaap* schreef:Risico is de kans van optreden van een gebeurtenis maal de impact die de gebeurtenis heeft.
Ik ben het, om bovenstaande, in principe niet eens met de stelling dat elk risico maar genomen moet worden.
Het hangt vooral af van de impact.
En dat is nou precies heel de reden dat ik voor een klein hondje kies bij die van ons.
Want een grotere hond levert nml meer risico op dat het mis gaat, en dan gaat het ook goed mis ook.
Bij kleine hondjes (teefjes in het geval van Romeo) corrigeren mijn honden op een heel andere manier, heel netjes en als 'normale' honden.
Dus de impact is dan ook wat minder.
Een grotere hond gaat het bekopen met heel wat hechtingen, dat is 1 ding dat zeker is.
Ik snap wel dat je enthousiast bent, maar ik zou zelf een stuk behoudener zijn denk ik. Eerst maar eens zien, voordat ik iedereen weg zou schrijven als halve gare die mij het licht in de ogen niet gunt
Ik weet toch dat dat anders is?
Lijkt wel of sommigen denken dat ik achterlijk ben ofzo.
Ze hébben al 2x voor meerdere maanden met een teef in huis geleefd.........
En niemand heb ik een halve gare genoemd, en nooit heb ik gezegd dat ze mij het licht in de ogen niet gunnen.
Woorden in de mond leggen, ook iets dat hier veel te veel gebeurt.
Mensen mogen mij best op eventuele risico's wijzen, en me ook vertellen dat zij zelf een andere keuze gemaakt hadden.
Dat alles vind ik prima.
Maar dat is niet wat hier door sommigen gedaan wordt, nee, sommigen worden zo giftig dat ik niet de keuze maak die zij gemaakt zouden hebben, dat ze er van alles en nog wat bijhalen om hun gelijk te krijgen.
En vooral om ervoor te zorgen dat ik dat hondje niet in huis haal.
Nou ze gaan gezellig nog maar even door hoor, want ik doe wat ik acht dat goed is, en ik kijk zelf wel naar de situatie zoals die is, en bepaal zelf of ik die veilig acht of niet.
Op elk punt dat aangehaald is heb ik netjes gereageerd, en uitleg gegeven over de karakters van mijn honden, en over de situatie.
Als er dan doorgedramd blijft worden, tot vervelends toe, ja... vind je het gek dat de reacties dan van toon veranderen?
De hele manier waarop mensen af en toe proberen om je iets op te leggen, dát is waar ik over val, en waardoor ik

-
Mojuan
- Zeer actief
Diaantje schreef:Paulala, het kan zijn dat het al in dit topic staat maar ik heb geen zin om 20 pagina's door te gaan spitten.Wanneer beslis je of ze definitief blijft of niet, en heeft ze al kennis gemaakt met Julia?
Met Julia is al kennis gemaakt, dat ging perfect.
Dinsdag ga ik met Romeo langs om te kijken hoe ze op elkaar reageren.
Mijn vriend wil haar ook eerst nog zien, want ik weet helemaal niet of hij het wel een leuk hondje vindt van karakter.
Als dat allemaal goed zit, dan wil ik eerst nog eens met de drie honden samen gaan wandelen, en mocht dat goed gaan, dan naar huis wandelen en onze eigen tuin in lopen.
Eens zien hoe dat allemaal verloopt.
Ik weet dus nog niet wanneer we het zeker weten, dat hangt van nog veel te veel factoren af.
En zoals iemand al ergens opmerkte (sorry, weet niet meer wie of wanneer) als ik ook maar enige twijfel voel, dan doen we het niet.

-
Mojuan
- Zeer actief
tekkel schreef:
Ik heb alles gelezen, en ik hou ook m'n hart vast voor dat poedeltje.
Als je je staffies niet meer leuk vindt, herplaats ze dan![]()
Trouwens, als je alles weet van je herplaats-poedeltje, dan hoeft dat helemaal niet te kloppen. Mijn herplaats-tekkeltje is heel anders (geworden) dan ze bij haar vorige eigenaar was.
Ik ga mijn liefies niet herplaatsen, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Ik hou met hart en ziel van die twee!
Doe alles voor ze wat ik kan om ze gelukkig te zien, en om ze gezond te houden.
Ik zou ze nooit maar dan ook nooit kwijt willen en hoop dat ze nog lang bij ons mogen zijn.
En de manier waarop jij dit zegt vind ik behoorlijk kwetsend, je had ook gewoon kunnen vragen of ik nog wel gelukkig ben met mijn honden, en of ik wel eens over herplaatsen gedacht heb.
Maar om zomaar te suggereren dat ik ze niet meer leuk vind?
En zowat als commando neer te plempen 'herplaats ze dan'
Wat ik van haar weet klopt, dat weet ik zeker.
Dat ze zich heel anders kan gaan gedragen dan hoe ze toen was, dat weet ik ook.
Maar het is natuurlijk wel al fijn dat ik bepaalde dingen van haar weet, en daar extra rekening mee kan gaan houden.

-
Mojuan
- Zeer actief
Pepie schreef:lul toch niet zo dom Jolanda ,dus als je je oprechte zorgen maakt of dat wel een wijze keus is dan misgun je haar een hondje
Nee, niet als je je gewoon oprecht zorgen maakt.
Wél als dat op een bepaalde manier gebracht wordt, en erover wordt doorgedramd.
Maar dat schijnt niet begrepen te worden, of wacht, men wíl dat niet begrijpen of wéigert dat simpelweg

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Die blaf kut is toevallig een reutineke schreef:Nog zo'n forum cesar milanfrank-bobby schreef:Ja heb ook me twijfels hoor maar dat zien we dan wel weer voorlopig gaat dat al bijna 2 jaar goedalleen om de namen die jij je honden geeft zou je wmb publiekelijk gestenigd mogen worden
![]()
Als jij nou ook nog die blafkut van je bij je weet te houden als er andere het park in willen dan praten we wel weer verder.

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ik zou me bijna vereerd voelen dat je mij als forum cesar zietfrank-bobby schreef:Die blaf kut is toevallig een reutineke schreef:Nog zo'n forum cesar milanfrank-bobby schreef:Ja heb ook me twijfels hoor maar dat zien we dan wel weer voorlopig gaat dat al bijna 2 jaar goedalleen om de namen die jij je honden geeft zou je wmb publiekelijk gestenigd mogen worden
![]()
Als jij nou ook nog die blafkut van je bij je weet te houden als er andere het park in willen dan praten we wel weer verder.
en wat hebben de namen van mijn honden met hun gedrag te maken
maar denk dat je je beter bezig kunt houden met je fila,s dan met mij die je miss een half uurtje gezien hebt

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ja Bobby is een erg aparte naamfrank-bobby schreef: ik zou me bijna vereerd voelen dat je mij als forum cesar ziet![]()
en wat hebben de namen van mijn honden met hun gedrag te makenik hou er gewoon van om aparte namen aan mijn dieren te geven
![]()
maar denk dat je je beter bezig kunt houden met je fila,s dan met mij die je miss een half uurtje gezien hebt
-
tineke
Mwah mensen die hun hond wegdoen zijn niet allemaal even secuur hoe die terecht komt ,daar heb ik in ieder geval niet altijd vertrouwen inchrico schreef:Als de poedel er niet tegen had gekund dan had haar baasje niet accoord gegaan met kennismaken.tineke schreef:
Ah de poedel woont al jaren bij Romeo en Julia maar wordt nu pas uit de kast getrokken![]()
We weten helemaal niets ,zowel de voor als tegenstanders van dit projectjeenkel de info die Paula ons geeft.
En die heeft nogal de neiging dat per week te veranderen.
Klopt, we weten niets daarom is het ook moeilijk bedenken waarom iets wel of niet kan.
We weten er inderdaad niets over enkel wat Paula schrijft en dat vind ik niet veelbelovend klinken.
Romeo heeft bewezen indien nodig ook een teefje te pakken ,Julia corrigeert indien nodig ,die ligt nu lekker bij haar baasje in bed snachts, en straks moet ze haar positie delen met een hondje wat overal mee naar toe mag en zo te lezen god gaat worden.
Ik vind het geen scenario wat afdenderd op een onverdeeld succes ,het kan uiteraard wel maar het risco dat het niet kan vind ik in dit geval toch zeker wel aanwezig.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nee die niet die heten al zo toen ik hem overnam en pientje ook en ik hou er niet van om namen te veranderen dus daarom heten ze nog zoValerie schreef:Ja Bobby is een erg aparte naamfrank-bobby schreef: ik zou me bijna vereerd voelen dat je mij als forum cesar ziet![]()
en wat hebben de namen van mijn honden met hun gedrag te makenik hou er gewoon van om aparte namen aan mijn dieren te geven
![]()

-
Mojuan
- Zeer actief
En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
Publiekelijk gestenigd worden
Echt mens, zoiets zeg je niet, dan spoor je mi niet.
Enig idee hoe erg dat is?
Wel eens gezien hoe dat gaat?
En dat alleen maar vanwege de naam van een hond
Publiekelijk gestenigd worden

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Nou er is een heel topic over die hond, en ik ben blij dat ik daar nooit wandel met mijn honden.Paulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
Publiekelijk gestenigd wordenEcht mens, zoiets zeg je niet, dan spoor je mi niet.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ach ik trek me daar echt niks van aan ik laat haar lekker lullenPaulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
Publiekelijk gestenigd wordenEcht mens, zoiets zeg je niet, dan spoor je mi niet.
het enige wat ik over haar weet is dat ze veel over fila,s weet ik heb hier in een half uur miss 1 uur met een hond herplaatsen fila voor fila na gehoord en zij heeft mij en mijn honden net zolang meegemaakt dus eigenlijk weet ze nog niks over mijn honden
zolang mensen in mijn directe omgeving er niet zo over denken vindt ik het wel best

-
Mojuan
- Zeer actief
Vertel, heel de situatie graag, en ook wat voor hond dat was.tineke schreef: Romeo heeft bewezen indien nodig ook een teefje te pakken .
Dan weet je meteen hoe dom deze reactie nou eigenlijk is.
Oh? Julia ligt helemaal niet bij me in bed 's nachts. Knap verhaal weer.tineke schreef: Julia corrigeert indien nodig ,die ligt nu lekker bij haar baasje in bed snachts, en straks moet ze haar positie delen met een hondje wat overal mee naar toe mag en zo te lezen god gaat worden.
En hoe corrigeert Julia dan wel? Vertel eens, wat weet jij daar allemaal van.
Mag hondje overal mee naartoe? Wat vreemd dan dat ik haar apart ga zetten als ze alleen thuis blijven
En ja hoor, ze gaat god worden, wát een fantasie zeg.
Ze gaat gewoon als hond behandeld worden, maar kan af en toe apart mee, net zoals ik nu dus ook al doe met Room en Juul, die krijgen ook geregeld wat quality time.
Dus wat een onzin kraam je weer uit, snap niet dat je niet moe word van jezelf, die rare fantasieën.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
In Irak wel toevallig.Valerie schreef:Ja Bobby is een erg aparte naamfrank-bobby schreef: ik zou me bijna vereerd voelen dat je mij als forum cesar ziet![]()
![]()
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
tineke
Ik denk zelf dat als het een match made in heaven zou moeten worden dat al gebeurd zou zijn.dagmar88 schreef:[Omdat hij een perfecte match is met Charlie, en dat absoluut niet vanzelfsprekend is.
Katten kunnen genoeg aangeven met gedrag denk ik. Ze zijn 5, 5 en 3 jaar, mijn verwende knulletjes, en ik ken ze door en door.
Hoe ik het zie hebben de katjes een prima leven en waarschijnlijk zouden ze dat beamen als ze konden.
De enige waarvoor het 'ongemak' oplevert ben ik; alles wordt volgens schema gescheiden en er zit nogal wat werk in Pluisje.
Inmiddels kan ik bijvoorbeeld op een paar meter afstand van een egel, konijn, kat staan zonder dat hij daar op reageert.
Da's niet vanzelf gegaan![]()
Wij gaan er trouwens nog steeds van uit dat Pluisje in de toekomst met katten kan, al is het absoluut geen vereiste.
In het begin als een hond nog wat onzeker is en onwennig is het imo beter bij te sturen dan wanneer hij zich volkomen zeker voelt bij jou.
Als jij de katten straks gaat toevoegen zal hij ze wellicht als indringers zien, terwijl hij in principe toen hij kwam op hun terratorium zijn intrede moest doen.
Honden die hier in opvang kwamen werd vanaf dag 1 duidelijk gemaakt dat die katten er waren en er hoorde.
Afblijven dus ,en er werd als wij thuis waren niets gescheiden.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
:lol:bouvierpoedel schreef:In Irak wel toevallig.Valerie schreef:Ja Bobby is een erg aparte naamfrank-bobby schreef: ik zou me bijna vereerd voelen dat je mij als forum cesar ziet![]()
![]()
maar denk dat je je beter bezig kunt houden met je fila,s dan met mij die je miss een half uurtje gezien hebt![]()

-
tineke
Paulala schreef:Vertel, heel de situatie graag, en ook wat voor hond dat was.tineke schreef: Romeo heeft bewezen indien nodig ook een teefje te pakken .
Dan weet je meteen hoe dom deze reactie nou eigenlijk is.
Oh? Julia ligt helemaal niet bij me in bed 's nachts. Knap verhaal weer.tineke schreef: Julia corrigeert indien nodig ,die ligt nu lekker bij haar baasje in bed snachts, en straks moet ze haar positie delen met een hondje wat overal mee naar toe mag en zo te lezen god gaat worden.
En hoe corrigeert Julia dan wel? Vertel eens, wat weet jij daar allemaal van.
Mag hondje overal mee naartoe? Wat vreemd dan dat ik haar apart ga zetten als ze alleen thuis blijven![]()
En ja hoor, ze gaat god worden, wát een fantasie zeg.
Ze gaat gewoon als hond behandeld worden, maar kan af en toe apart mee, net zoals ik nu dus ook al doe met Room en Juul, die krijgen ook geregeld wat quality time.
Dus wat een onzin kraam je weer uit, snap niet dat je niet moe word van jezelf, die rare fantasieën.
Flauw dat je er nu om moet gaan liegen.
Paulala schreef:Julia ligt altijd bij me in bed, altijd in mijn armen met haar koppie tegen mijn gezicht aan.
.
Paulala schreef:Ik heb het één keer meegemaakt dat Romeo in een serieus gevecht terecht kwam.
Hij was aan het spelen met een SBT teefje, en plots hadden ze samen de zelfde stok vast.
Beide waren niet van plan om los te laten, en ineens klapten ze in elkaar.
-
tineke
Mens het was een grapje ,en nee daar heb ik geen filmpjes voor nodigPaulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
-
tineke
Nou als je het zelf beter had gekund had je wellicht zelf je hond moeten herplaatsenfrank-bobby schreef:ach ik trek me daar echt niks van aan ik laat haar lekker lullenPaulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
het enige wat ik over haar weet is dat ze veel over fila,s weet ik heb hier in een half uur miss 1 uur met een hond herplaatsen fila voor fila na gehoord en zij heeft mij en mijn honden net zolang meegemaakt dus eigenlijk weet ze nog niks over mijn honden
zolang mensen in mijn directe omgeving er niet zo over denken vindt ik het wel best
Ik heb je honden amper gezien want die zaten apart weet je wel omdat ze niet allemaal bij elkaar konden
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
wacht ff muts ging niet weg vanwege mijn honden maar omdat ik haar de beweging niet kon / kan geven die zij nodig heefttineke schreef:Nou als je het zelf beter had gekund had je wellicht zelf je hond moeten herplaatsenfrank-bobby schreef:ach ik trek me daar echt niks van aan ik laat haar lekker lullenPaulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
zolang mensen in mijn directe omgeving er niet zo over denken vindt ik het wel best![]()
Ik heb je honden amper gezien want die zaten apart weet je wel omdat ze niet allemaal bij elkaar konden
en jij hebt alleen pien en burberry niet gezien de anderen 3 liepen gewoon rond

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
en voor muts herplaatsen ben ik jou en alma nog steeds dankbaar hoor ze heeft het echt getroffen met zo een baastineke schreef:Nou als je het zelf beter had gekund had je wellicht zelf je hond moeten herplaatsenfrank-bobby schreef:ach ik trek me daar echt niks van aan ik laat haar lekker lullenPaulala schreef:En het dan nog gek vinden dat sommigen geen reden meer zien om inhoudelijk te reageren..
zolang mensen in mijn directe omgeving er niet zo over denken vindt ik het wel best![]()
ik reageerde hier alleen op omdat je overkwam of jij weet hoe mijn honden zijn en of hoe ik met mijn honden ben

-
tineke
Ik reageerde in eerste instantie nog geeneens op een situatie bij je thuis, maar wat je hier op het forum vertelde over je hond die alles aanblafte en het gedrag van Bitch wat ook niet mals wasfrank-bobby schreef:ik reageerde hier alleen op omdat je overkwam of jij weet hoe mijn honden zijn en of hoe ik met mijn honden ben
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
dat klopt dat aanblaffen doet ie nog steeds wel stukje minder maar hij is nu ook doof dus als hij los is en hij ziet het toevallig doet hij het nog maar meestal ziet hij het al niet meertineke schreef:Ik reageerde in eerste instantie nog geeneens op een situatie bij je thuis, maar wat je hier op het forum vertelde over je hond die alles aanblafte en het gedrag van Bitch wat ook niet mals wasfrank-bobby schreef:ik reageerde hier alleen op omdat je overkwam of jij weet hoe mijn honden zijn en of hoe ik met mijn honden ben
en bitch ja die is gewoon gruwlijk gepest op het winkel centrum hier in de buurt en is daar door het vertrouwen in veel mensen en honden behalve bekende verloren
en dank zij CM gaat het al steeds beter

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Rustig-aan met de kotssmiliesPaulala schreef:Ik ga mijn liefies niet herplaatsen, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.tekkel schreef: Ik heb alles gelezen, en ik hou ook m'n hart vast voor dat poedeltje.
Als je je staffies niet meer leuk vindt, herplaats ze dan![]()
Ik hou met hart en ziel van die twee!
Doe alles voor ze wat ik kan om ze gelukkig te zien, en om ze gezond te houden.
Ik zou ze nooit maar dan ook nooit kwijt willen en hoop dat ze nog lang bij ons mogen zijn.
En de manier waarop jij dit zegt vind ik behoorlijk kwetsend, je had ook gewoon kunnen vragen of ik nog wel gelukkig ben met mijn honden, en of ik wel eens over herplaatsen gedacht heb.
Maar om zomaar te suggereren dat ik ze niet meer leuk vind?![]()
En zowat als commando neer te plempen 'herplaats ze dan'![]()
![]()
Jij schrijft:
Dat je 'nou eenmaal' die staffies hebt, maar dat je er nu 'een leuk hondje' bij neemt.En we hebben nou eenmaal de Staffies, toch weerhoudt mij dat er niet van om er een leuk hondje bij te nemen.
Daarom dacht ik dat
En het was geen commando: áls (in het geval dat) je ze niet meer leuk vindt, herplaats ze dan (kan je ze ook herplaatsen). Zo moet je dat lezen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Neeltje
Ik heb maar niet alles gelezen, zonde van mijn tijd.
Paula, ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat je een geweldig trio gaat krijgen.
Paula, ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat je een geweldig trio gaat krijgen.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat ga je eigenlijk roepen als het mis gaat? Jammer voor de poedel? Was haar eigen schuld want ze had een grote bek naar Julia? Heb je er al over nagedacht hoe je dat die vorige eigenaar gaat vertellen? De kans zal vast heel klein zijn hoor, dat neem ik best van je aan hoewel je verhalen erg tegenstrijdig zijn, maar wat als? Vertel eens.
Je kan dan immers niet zeggen dat je het niet had zien aankomen. Wij kunnen het zelfs zien aankomen. Dus ik ga er stiekem vanuit dat ook jij het wel ziet aankomen.
Weet je wat ik denk dat er gaat gebeuren. Je gaat nadenken en je neemt het hondje niet. Dan zeg je dat de reden iets vaags is en dat het aan het gedrag van dat hondje ligt. Weet bijna 100% zeker dat het zo zal gaan. Durf er eigenlijk gif op in te nemen dat je toch afziet van meerennen met de grote forum poedelrage. Was leuk geweest als het kon maar je weet prima dat het eigenlijk in alle eerlijkheid niet kan. Dat is tenminste wat je de afgelopen jaren 100% zeker wist. Pas sinds een week zeg je dat het wel prima gaat. Waarom kon het eerder dan niet en eigenlijk 2 weken geleden ook nog niet???
En nogmaals, ik vind dat je werkelijk achterlijk hebt gereageerd op mensen die het niet met je eens zijn. De manier waarop jij dan reageert en de redenen die jij aanvoert als reden voor mijn reacties bv zijn bezopen. Ik vind dus ook dat Nikisha de spijker op de kop slaat met haar reactie. Positieve bevestiging en je loopt met iemand weg die je niet kent, negatieve reactie en jij wordt me toch lelijk en verwijt mensen vervolgens dat ze jou en je honden niet kennen. Hoe dubbel is dat? Niemand kent jou en je honden. Precies wat Nakisha zegt dus
Je kan dan immers niet zeggen dat je het niet had zien aankomen. Wij kunnen het zelfs zien aankomen. Dus ik ga er stiekem vanuit dat ook jij het wel ziet aankomen.
Weet je wat ik denk dat er gaat gebeuren. Je gaat nadenken en je neemt het hondje niet. Dan zeg je dat de reden iets vaags is en dat het aan het gedrag van dat hondje ligt. Weet bijna 100% zeker dat het zo zal gaan. Durf er eigenlijk gif op in te nemen dat je toch afziet van meerennen met de grote forum poedelrage. Was leuk geweest als het kon maar je weet prima dat het eigenlijk in alle eerlijkheid niet kan. Dat is tenminste wat je de afgelopen jaren 100% zeker wist. Pas sinds een week zeg je dat het wel prima gaat. Waarom kon het eerder dan niet en eigenlijk 2 weken geleden ook nog niet???
En nogmaals, ik vind dat je werkelijk achterlijk hebt gereageerd op mensen die het niet met je eens zijn. De manier waarop jij dan reageert en de redenen die jij aanvoert als reden voor mijn reacties bv zijn bezopen. Ik vind dus ook dat Nikisha de spijker op de kop slaat met haar reactie. Positieve bevestiging en je loopt met iemand weg die je niet kent, negatieve reactie en jij wordt me toch lelijk en verwijt mensen vervolgens dat ze jou en je honden niet kennen. Hoe dubbel is dat? Niemand kent jou en je honden. Precies wat Nakisha zegt dus
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja Tineke, dingen veranderen wel eens.tineke schreef:BLABLABLA
Julia slaapt al bijna 2 jaar niet meer bij me op bed sinds we verhuisd zijn mogen de honden niet meer boven komen.
Dat is dus wat ik bedoel met altijd van alles uit het verleden oprakelen.
Dingen veranderen!!
En dat was dus idd een SBT, is wel even iets heel anders dan een poedel teefje of niet soms?
En ook de reden dat ze in elkaar klapten, twee Staffords weet je wel, is iets andere koek he.
En die SBT was zowat even groot, en Romeo mag dus al jaaaaaren niet meer met grote honden spelen, alleen maar hele kleintjes, omdat dat wel goed gaat.
Knap van je hoor, al die moeite doen om het forum door te spitten naar dingen uit het verleden die niet meer van toepassing zijn.
Echt triest dat je die moeite doet, en waarvoor eigenlijk?
Ik verander echt niet van mening hoor, dus alleen maar om je gelijk te halen.