Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen ga ik haar ophalen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: Morgen ga ik kijken!!!

Ongelezen bericht door chrico »

Aimee schreef:

Volgens mij heeft Tineke Micron vanaf dat hij een jonge pup is? Maar, ook dat vind ik linke combi's. En had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd. Al ken ik haar hondenrassen minder goed dan Staffords. Nou
zijn Tineke haar honden volgens mij stuk voor stuk nette honden, die niet uit zijn op ruzie. Kan ook best dat
de honden van TS dat ook zijn, maar dat weet je niet, en dat weet ik ook niet.
En jij hebt een grotere poedel, dus dat telt niet mee :mrgreen: Daarnaast, zitten jouw honden niet altijd samen als ik mij niet vergis, dus dat gaat dan ook niet bepaald op.
Dat maakt toch niet uit hoe oud de hond was, als het fout gaat gaat het goed fout. Niet alleen bij een staffie maar bij zovele grote rassen en kleine honden. Ik snap niet waar je je oordeel vandaal haalt. Dus omdat jij andere rassen van een nog groter kaliber niet kent is het wel goed :denken:
Mijn poedel is als het fout zou gaan gewoon een lappen pop voor mijn honden, dan mag zij groter zijn dan de dwerg maar zij is ook maar een dwerg in vergelijking met de mannen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

chrico schreef:
Aimee schreef:

Volgens mij heeft Tineke Micron vanaf dat hij een jonge pup is? Maar, ook dat vind ik linke combi's. En had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegd. Al ken ik haar hondenrassen minder goed dan Staffords. Nou
zijn Tineke haar honden volgens mij stuk voor stuk nette honden, die niet uit zijn op ruzie. Kan ook best dat
En jij hebt een grotere poedel, dus dat telt niet mee :mrgreen: Daarnaast, zitten jouw honden niet altijd samen als ik mij niet vergis, dus dat gaat dan ook niet bepaald op.
Dat maakt toch niet uit hoe oud de hond was, als het fout gaat gaat het goed fout. Niet alleen bij een staffie maar bij zovele grote rassen en kleine honden. Ik snap niet waar je je oordeel vandaal haalt. Dus omdat jij andere rassen van een nog groter kaliber niet kent is het wel goed :denken:
Mijn poedel is als het fout zou gaan gewoon een lappen pop voor mijn honden, dan mag zij groter zijn dan de dwerg maar zij is ook maar een dwerg in vergelijking met de mannen.
Goh, misschien omdat een stafford gefokt is om te vechten met andere honden :denken:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Jeetje Aimee, wat ben jij een verschrikkelijke zeikerd. TS heeft al tig keer gezegd dat ze de honden niet samen laat als ze weg is. Ze heeft ook net zo vaak gezegd dat haar honden met kleinere hondjes heel relaxt zijn.
En ik heb het filmpje gezien en zo super klein was dat poedeltje niet.

En dan nog zelfs met honden van gelijke grote kan het mis gaan, dus mag niemand meer dan 1 hond hebben want stel je voor dat er misschien eens een keer wat kan gebeuren.
Je moest de mensen eens de kost geven die grotere honden samen met een kleinere hond hebben denk dat je gelijk failliet ging.

En dan er kan altijd wat gebeuren met je hond. Als ik jou was zou ik je hondje in een glazen stolp zetten kan er niks mee gebeuren.

Tjonge, tjonge zeg wat wordt er gezeurd.

Paula ik zou mezelf maar niet meer verdedigen hier want dat heeft totaal geen zin, jij weet als geen ander hoe jouw honden zijn en als jij daar een poedeltje bij wil zetten is dat je goed recht.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ach Aimée hou toch op met je gezeur.
Als er iemand hier geen benul heeft van honden en honden opvoeden ben jij het wel.
Je kunt jezelf wel uitroepen tot dé hondenkenner of -expert van dit forum maar ik vrees dat behalve jijzelf niemand daarin gelooft :roll:

Kom van de pot en zeg waar het je werkelijk om gaat, dit gezwam in de ruimte wordt knap vervelend.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Brindlecardi
Zeer actief

renee-uk schreef:ach Aimée hou toch op met je gezeur.
Als er iemand hier geen benul heeft van honden en honden opvoeden ben jij het wel.
Je kunt jezelf wel uitroepen tot dé hondenkenner of -expert van dit forum maar ik vrees dat behalve jijzelf niemand daarin gelooft :roll:

Kom van de pot en zeg waar het je werkelijk om gaat, dit gezwam in de ruimte wordt knap vervelend.
Ken jij mij? Nee dacht het nog steeds niet. Dag Renee
renee-uk
Zeer actief

Aimee schreef:

ik kan lezen, dat is alles wat ik nodig heb om tot deze conclusie te komen
dag Aimée :zwaai
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Zelf heb je ook een klein ras gekocht waarbij je hoopt dat t ooit bij Ben kan, Aimée.
Had dan ook een stevige Lab gekocht ipv een kleine Corgi.
Ik snap jouw opmerkingen in deze context ook niet helemaal :scratch:
Je hebt er notabene zelf pas raad om gevraagd?
meg1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer

Ongelezen bericht door meg1986 »

TS ik hoop dat het goed gaat met beide honden, ik ken staffords in het algemeen niet echt en jouw hond ook niet, ik heb geen idee hoe dit poedeltje reageert op de honden en andersom ook niet, dus ik vind dat wij als mensen achter de computer er van uit moeten gaan dat mensen (zeker na 15 pagina's opmerkingen) een weloverwogen beslissing kunnen nemen.

Daarbij denk ik, jij geeft het hele proces hier aan, wat je niemand verschuldigd bent, en het aantal keren dat dit buiten het forum om gebeurd, is denk ik ook ontelbaar...

Lekker doen wat jouw hart je ingeeft, ennuhh ik hou van foto's ;)

:J:
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

gonnie schreef: Paula ik zou mezelf maar niet meer verdedigen hier want dat heeft totaal geen zin, jij weet als geen ander hoe jouw honden zijn en als jij daar een poedeltje bij wil zetten is dat je goed recht.

Ik lees het niet eens meer joh, heb ze in de negeer staan :ok:
Heb nog steeds heel veel zin in dinsdag, de ontmoeting met Romeo.
Ik zal vragen of ze dan weer wil filmen als alles goed verloopt en we de tuin in kunnen gaan.
Kunnen jullie weer meegenieten van de kennismaking.
:zweep:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

laeken schreef:Waar het mij om gaat, en die mening heb ik altijd gehad, is dat je geen zeer kwetsbaar ras bij een zeer heftig ras moet zetten. Hoe de honden zich ook gedragen. Dat gaf ik net in mijn bericht ook aan. Ik vind het dus not done om een koppel pitbulls bv te vergezellen van een toy-hondje. Zo vind ik dus ook in dit geval dat het not done is. Dat is mijn mening ongeacht welke individuele honden het betreft. Er worden mij iets teveel hondjes doodgebeten in hun eigen huis. :wink:

Dus het gedrag van de honden van Paula staat er voor mij helemaal los van. Waar het mij om gaat is dat ze beweert dat ze heel erg goed met kleine hondjes en teefjes zijn. Prima, dat zijn mijn honden ook. Ik zet er echter ook geen Italian greyhound bij. Lijkt me niks voor dat hondje want die gaat een keer een pootje breken. Dat zou ik oneerlijk vinden. En ik denk dus dat een hondje van 4 kilo bij een koppel staffords risico's loopt die niet nodig zouden moeten zijn. Puur mijn mening. Ongeacht wat het verleden is. :wink:

Ik snap nu wel wat beter wat jij bedoelt, maar ben het er persoonlijk totaal niet mee eens.

Zeker niet dat het "not done" (volgens jou) is om een koppel pitbulls te vergezellen met een toy hondje. Ik moet heel eerlijk zeggen dat gekeken naar mijn eigen ervaringen daarmee het juist met dat soort koppels beter verloopt dan wanneer je er een soortgelijk ras bijgooit.

Dan kan men nog zeggen dat honden geen "verschil" zien in hoe groot de andere hond is, maar ik heb daar simpelweg een andere mening over. Ik ben van mening dat honden wel degelijk daar "verschil" in zien en dat het niet alleen maar gebasseerd is op karakter, dominant,onderdanig etc etc.

Wij hebben combi's pb-york staff/westie gehad en ik heb zo het flauwe vermoeden dat deze combi's lang zo goed niet zouden zijn gegaan dan wanneer het pb/pb - staff-staff zou zijn of pb/herder - staff/rottie om maar iets te noemen.

En dan waren het die kleine die juist de "broek" aan hadden om het maar in menselijke taal te zeggen. En toch werd er leuk, soms heel erg fel (voor andere mensen schrikbarend) gespeeld, er werd van beide kanten gecorrigeerd en waren gewoon echt 2 handen (menselijke taal) op 1 buik. En kijkend naar hetgeen om me heen (van kleins af aan tot nu) naar familie/vrienden/bekenden met dergelijke combi's kan ik er me niet 1 heugen die "verkeerd/fout" is afgelopen (wat ook met soortgelijken kan gebeuren trouwens) :19:

Denk hiermee dan ook dat het vaak ook gewoon ligt aan hetgeen jijzelf (algemeen gesproken) gewend bent. Denk dat we vroeger menig "rare" combi's hebben gehad. Raarste zal voor vele ongetwijfeld de combi pit/yorks zijn geweest maar toch daar waar de 1 was, was de ander en de combi staff/westie idem dito. Nare bijkomstigheid bij eerstgenoemde was dat de pup van moeder york een open fontanel had welke haar zoals we ook al verwacht hadden "fataal" is geworden. En ja, helaas na een correctie van de pit die ze veelvuldig kreeg (en zelf ook gaf). :19:

Dus wat combi's betreft nogmaals, daarin heb ik juist zoiets dat het vaak beter gaat met 2 uiterste (groot/klein/sterk/teer) dan rassen van nagenoeg dezelfde bouw/sterkte etc. :cool2:

Iedereen heeft met dit soort dingen nu eenmaal zijn/haar eigen ervaringen en de meningen van mensen zijn daar vaak ook op gebasseerd. Ik kan me dus goed voorstellen dat jij het "not done" vind om zulke "combi's" bij elkaar te zetten, maar andersom zou je natuurlijk ook kunnen begrijpen dat mensen die keuze wel welbewust en weloverwogen maken :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Brindlecardi
Zeer actief

TeamWork schreef:Zelf heb je ook een klein ras gekocht waarbij je hoopt dat t ooit bij Ben kan, Aimée.
Hou op zeg, ze moet helemaal niks, ze hoeft niks met Ben, dus waar je het vandaan haalt
dat ik hoop dat deze met Ben kan, is onzin. Ja zou leuk zijn, maar hoeft niet hoor, gaat prima zo!
Daarnaast heb ik een gewone reu/teef combi hoor.
Mojuan
Zeer actief

TeamWork schreef:Zelf heb je ook een klein ras gekocht waarbij je hoopt dat t ooit bij Ben kan, Aimée.
Dit meen je toch niet serieus he?
Mag ik even :smile: :smile:

Nu begrijp ik waar de reacties vandaan komen, pure frustratie omdat het bij haar niet meteen zo gaat hoe ze had gehoopt.
Erg rot voor haar, maar niet mijn probleem :neenee:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Aimee schreef:
dagmar88 schreef::wink: Denk dat die van mij (juist ook omdat ze van mij zijn) ook een risicovol duo zijn in de ogen van iemand die ze niet kent.
Met zijn tweetjes anderhalf x mij en zou het verkeerd gaan, dan is het ook echt goed mis.
Vooraf ben ik door verschillende mensen totaal voor gek verklaard, zo'n klein meisje en dan zo'n grote hond van 9 maanden bij mijn hond agressieve teef zetten.
:19: Een zachtaardiger en verdraagzamer stel had ik mij niet kunnen wensen :lekkerpuh:

Gelukkig kennen we onze honden zelf het beste en kan Paula denk ik prima inschatten wat bij haar honden wel en niet verstandig is.
Dat lijkt toch niet op elkaar? Jij hebt een reu en teef, daarnaast is jouw teef wel wat zwaarder dan 3,7kg, dus als dat mis gaat, heb je wel flinke gaten, maar je hond is niet zomaar stuk. Ik heb echt geen moment vraagtekens gehad bij jouw combi, en zou ik niet zo snel weten waarom zoiets mis zou gaan. En geef toe, jij zou het volgens mij ook niet doen, naast dit duo, een teefje poedel zetten van nog geen 4kg, of wel?
Ach kom je zit net Whera naar de bek te lullen met haar combi.
En dat zij de honden wel gescheiden kan houden.
Dat is precies wat Paula ook gaat doen.
En de combi grote poedel en AA's staat redelijk in verhouding in een dwergje tot een Staf en zijn beide net zo kwetsbaar als het er op aan komt.
.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Aimee schreef:
chrico schreef:
Aimee schreef:

Goh, misschien omdat een stafford gefokt is om te vechten met andere honden :denken:

Niet alleen Staffords zijn daarvoor gefokt er zijn wel meer rassen die gebruikt werden/worden als vechthonden.

Dat gestresste gedoe altijd over Staffords. Mijn honden zijn nooit gepakt door Staffords. Wel door andere rassen. De Staffords bij mij in de buurt zijn dan zeker nepperds.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Brindlecardi
Zeer actief

renee-uk schreef:
Aimee schreef:

ik kan lezen, dat is alles wat ik nodig heb om tot deze conclusie te komen
dag Aimée :zwaai
Lekker blijven oordelen en op de man spelen, is toch hetgene waar je het sterkst in blijkt te zijn, lekker blijven doen, daar maak je echt vrienden mee in het leven. Toedeloe!
Brindlecardi
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Aimee schreef:
dagmar88 schreef::wink: Denk dat die van mij (juist ook omdat ze van mij zijn) ook een risicovol duo zijn in de ogen van iemand die ze niet kent.
Met zijn tweetjes anderhalf x mij en zou het verkeerd gaan, dan is het ook echt goed mis.
Vooraf ben ik door verschillende mensen totaal voor gek verklaard, zo'n klein meisje en dan zo'n grote hond van 9 maanden bij mijn hond agressieve teef zetten.
:19: Een zachtaardiger en verdraagzamer stel had ik mij niet kunnen wensen :lekkerpuh:

Gelukkig kennen we onze honden zelf het beste en kan Paula denk ik prima inschatten wat bij haar honden wel en niet verstandig is.
Dat lijkt toch niet op elkaar? Jij hebt een reu en teef, daarnaast is jouw teef wel wat zwaarder dan 3,7kg, dus als dat mis gaat, heb je wel flinke gaten, maar je hond is niet zomaar stuk. Ik heb echt geen moment vraagtekens gehad bij jouw combi, en zou ik niet zo snel weten waarom zoiets mis zou gaan. En geef toe, jij zou het volgens mij ook niet doen, naast dit duo, een teefje poedel zetten van nog geen 4kg, of wel?
En de combi grote poedel en AA's staat redelijk in verhouding in een dwergje tot een Staf en zijn beide net zo kwetsbaar als het er op aan komt.
.
Waarom laat ze haar honden dan kennismaken met poedel, als zij ze gescheiden gaat houden :denken:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Aimee schreef:Ken jij mij? Nee dacht het nog steeds niet. Dag Renee
Je wordt niet mooier met de jaren Aimee....
*Esther
Zeer actief

Aimee schreef:
Hou op zeg, ze moet helemaal niks, ze hoeft niks met Ben, dus waar je het vandaan haalt
dat ik hoop dat deze met Ben kan, is onzin. Ja zou leuk zijn, maar hoeft niet hoor, gaat prima zo!
Je bent zeker jouw topic hierover van een week of 2 geleden zeker vergeten?
Ik heb er ook wat over gezegd in dat topic. Dat je dat gewoon niet moet willen.
Niet recht breien wat krom is.
Het maakt mij allemaal niet uit maar waarom zit je iemand zo op de huid als je zelf met een probleem zit? Dat snap ik gewoon niet.
Brindlecardi
Zeer actief

Marion. schreef:
Aimee schreef:Ken jij mij? Nee dacht het nog steeds niet. Dag Renee
Je wordt niet mooier met de jaren Aimee....
Nou, vind anders dat ik best goed ben opgedroogd hoor tante Marion :mrgreen:
Mojuan
Zeer actief

gonnie schreef:
Aimee schreef: Goh, misschien omdat een stafford gefokt is om te vechten met andere honden :denken:

Niet alleen Staffords zijn daarvoor gefokt er zijn wel meer rassen die gebruikt werden/worden als vechthonden.

Dat gestresste gedoe altijd over Staffords. Mijn honden zijn nooit gepakt door Staffords. Wel door andere rassen. De Staffords bij mij in de buurt zijn dan zeker nepperds.

Julia is ook een nep Stafford, heeft nog nooit gevochten.
Ze is al meerdere keren door kleinere hondjes aangevallen, ook eens door een Chihuahua, die vloog haar vol in de borst.
Die muts duwt alleen maar haar borstkas op het hondje en snauwt wat, en laat het hondje weer vertrekken.
Toen ze 2x is gebeten door een grotere hond, toen begon ze een tijdje moeilijker gedrag te vertonen, maar dit heb ik inmiddels volledig onder controle en ze heeft het vertrouwen in bijna alle honden weer terug.
Sommige grote honden vindt ze nog erg eng, maar dat heeft niets met vechten te maken, maar alles met ervaring en angst/onzekerheid.

Romeo is wél een echte Stafford in karakter, en juist daarom is een klein teefje het meest veilige bij hem :pffff:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Afbeelding

:N: dat dat miniatuur ding nog 15 is geworden met al dat gevaarlijke honden :O:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

Aimee schreef:

Ik heb deze hele discussie gelezen, maar dit stukje daar schiet ik van in de lach.
Als deze 2 honden serieus klappen dan gaan ze wel degelijk stuk en heel erg ook. Flinke gaten zou ik veranderen in grote scheuren en vechten tot op de dood, want zo kunnen dit soort kruisingen zijn., dus ik snap je niet Aimee dat je deze combi minder verontrustend vind.
Om het even heel cru te zeggen als deze combi gaat knokken, dan vallen er grote gaten en scheuren aan beide kant. Dat is bekend bij dit soort kruisingen, dus ik snap niet dat je deze combi wel goed keurt.
@ dagmar88, dit is niet bedoeld om jou aan te vallen, maar om Aimee te laten zien hoe dom ze aan het vergelijken is.
Verder ga ik er vanuit dat Paulala gewoon alles goed overweegt, en zo te lezen doet ze dat ook. Als het niet werkt is er zelfs al een ander tehuis voor de poedel.
En wat ik zo zie op de filmpjes lijkt alles vrij relax.
@Paulala, ik hoop voor je dat alles zo uitpakt zoals je hoopt dat je andere hond het ook leuk vind en je vriend ook als een blok voor het poedeltje valt. En als je eenmaal bij je thuis is, hoop ik dat we veel foto's te zien krijgen van je roedeltje.
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
Brindlecardi
Zeer actief

TeamWork schreef:
Aimee schreef:
Je bent zeker jouw topic hierover van een week of 2 geleden zeker vergeten?
Ik heb er ook wat over gezegd in dat topic. Dat je dat gewoon niet moet willen.
Niet recht breien wat krom is.
Het maakt mij allemaal niet uit maar waarom zit je iemand zo op de huid als je zelf met een probleem zit? Dat snap ik gewoon niet.
Ik zit helemaal niemand op de huid, zij heeft mij in de negeer, dus ik richt mij niet eens meer tot TS, die hoop heb ik na mijn eerste reactie eigenlijk al opgegeven.
Lezen is overigens ook lastig, immers gooi ik niet zomaar mijn 30kg wegende hond bij een hond van 9kg. Dus ik zie jou probleem niet zo, en ook niet zo deze aparte wending. Waarom zou ik in godsnaam iets persoonlijk willen afhandelen met een persoon die ik niet eens (wil) kennen? Ik denk gewoon aan de veiligheid van poedel, en ik denk dat je die nogal op het spel kan zetten. Maar goed, ze gaat het zelf meemaken! :ok:
Mojuan
Zeer actief

TeamWork schreef:Het maakt mij allemaal niet uit maar waarom zit je iemand zo op de huid als je zelf met een probleem zit? Dat snap ik gewoon niet.

Ik wel, dat doen mensen heel vaak júist omdat ze zelf met een probleem zitten.
Als ik niet lekker in mijn vel zit vanwege bepaalde problemen reageer ik ook veel vervelender en minder verdraagzaam naar mensen.
*Esther
Zeer actief

Als jij dan ook maar aan de veiligheid denkt van je kleine Corgi, ben ik ook weer gerustgesteld :ok:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Aimee schreef:Nou, vind anders dat ik best goed ben opgedroogd hoor tante Marion :mrgreen:
Uiterlijk zegt me niet zoveel. Ik vind dat je Marc_S achterna gaat.
In het begin gedegen en onderbouwend, bedeesd.

Nu denkend dat ze de wijsheid in pacht hebben, en naar aanwezig. En dan zichzelf ook nog mooi vindend ook :N:
Gajes

Ongelezen bericht door Gajes »

Paula ik hoop voor je dat het allemaal lukt met de poedel en de staffies

Ik dacht mijn 2 oudjes ook te kennen naar 10 en 11 jaar, helaas bleek het niet zo te zijn me jack/fox terrier werd nadat we Gajes 6 a 7 maanden hadden een ware pittbul en vloog Gajes aan, terwijl ze daarvoor heerlijk speelde en samen sliepen.
Dat is tot 3x toe gebeurd waarvan 1x met een da bezoek voor gajes ( want die deed niks terug, stond alleen zielig te kijken van wat doe je nu)
Ze kunnen nu niet meer samen aan Gajes ligt het absoluut niet die wilt graag lief en aardig gevonden worden, maar Blits vreet hem op als hij er bij kan helaas.

Dus hou het echt in gedachte dat het mis kan gaan en dan hoeft het absoluut niet Julia te zijn maar het andere teefje.

Wat ik al zei ik dacht me oudjes ook te kennen.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

bouvierpoedel schreef:
Aimee schreef:

.
Niet om door te drammen in dit topic want ik wens Paula veel succes met de ontmoeding dinsdag, maar een Akita reu stelt zich heel anders op naar teven dan staffords doen. Jigzy van mij is 44 cm hoog en dus niet erg groot maar wel een kattekop die niet bang is voor een hond die 3x zo groot is als zij. Ze corrigeert ze en flink ook (plukken haar die eruit getrokken worden etc.) Geen enkele Akita reu heeft daarna vervelend tegen haar gedaan. Niet eens haar boos aangekeken. Ik doe niet alsof het doetjes zijn maar naar teven zijn ze gewoon erg galant.
Brindlecardi
Zeer actief

TeamWork schreef:Als jij dan ook maar aan de veiligheid denkt van je kleine Corgi, ben ik ook weer gerustgesteld :ok:
Daar hoef jij je geen enkel moment zorgen over te maken hoor :mrgreen: , TeamWork. Maar wel weer zeer nobel van je hoor.

Nou, ik zou zeggen, veel plezier met deze droom-combi waar het vast en zeker allemaal koek en ei tussen zal zijn!
Het blijft grappig dat ik precies dezelfde twijfels heb, die sommige hier ook hebben, en dat ik de enige ben die ertussen uit wordt gehaald, en vervolgens beticht wordt van mensen op de huid zitten, onverdraagzaam zijn, en maar raar denk over deze combinatie. Blijft leuk.
renee-uk
Zeer actief

Aimee schreef: Lekker blijven oordelen en op de man spelen, is toch hetgene waar je het sterkst in blijkt te zijn, lekker blijven doen, daar maak je echt vrienden mee in het leven. Toedeloe!
hahaha wat schattig dat je je daar bezorgd over maakt, maar hoeft niet hoor, het lukt prima met mijn vrienden en mij :E:
onbenulletjes die denken de wijsheid in pacht te hebben zitten er niet bij, dat dan weer niet
da's het voordeel van je vrienden met zorg uitkiezen :F:

Kunnen we nou weer leuk on topic?
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”