gyanty schreef:Nou van deze kant gaat het echt lachen worden! Kay heeft net twee weken op rust gestaan en gister weer voor eerst getraind. Kay had kapotte voetzooltjes. Nou wordt Kay op zich niet vervelend van rust, maar de uitspatting bij de training waren gister voor mezelf hilarisch. Ik had het makkelijk gemaakt door met de kleine hondjes mee te doen, maar dan zit er echt geen stuur meer op. Dus uiteindelijk toch ook nog een parcourtje op 65 gesprongen en hee toen konden we het ineens wel. Maar ik denk dat de rust van afgelopen weken wel gaan zorgen voor een spectaculaire eerste wedstrijd haha. We verwachten in ieder geval helemaal niks meer en zijn vooral blij dat hij weer op tijd genezen is

. Dus wie voor een vermakelijke clownsact komt, zal bij mij aan het juiste adres zijn

Misschien moet ik, voordat ik start eerst extra ringpersoneel gaan regelen, want zulke gekste resulteren bij Kay meestal in een parcours dat totaal een ravage is geworden
Hahahaha, hier nog zo'n act
Beike en ik zijn de snelsten niet en dat lijkt soms ook wel grappig
Beike kan wel sneller, maar het baasje niet

:N:
Maar Beike en ik hebben er veel zin in
Ik begin nu wel zenuwachtig te worden hoor....
Heb er altijd zo'n last van dat als ik moet beginnen dat ik niet meer weet waar ik heen moet :N:
Maar het schijnt dat het parcour voor de Debutanten niet zo groot is, toch?
Morgen nog even oefenen op de training en zondag is het zo ver
Oh, en als iemand mij herkent, maar ik jullie niet zie, gewoon roepen hoor