Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kennelhoest ondanks enting?
Moderator: moderatorteam
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
- Aantal honden: 1
Re: Kennelhoest ondanks enting?
Carlos vorig jaar ook kennelhoest gehad, gelukkig in lichte vorm, wel enting er tegen gehad. Dit jaar weer een enting voor kennelhoest. Als ze dan alsnog kennelhoest krijgen zou het minder zijn dan zonder enting.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
geloof me, dat is echt niet zo... de honden die het hier gehad hebben waren op 1 na allemaal geent en hadden het vele malen erger dan mijn ongeente hond vorig jaar. Overigens heeft verder geen een hond het gehad, ook al zitten ze allemaal in de kennel op een paar meter afstand van elkaar.bekooij schreef:Carlos vorig jaar ook kennelhoest gehad, gelukkig in lichte vorm, wel enting er tegen gehad. Dit jaar weer een enting voor kennelhoest. Als ze dan alsnog kennelhoest krijgen zou het minder zijn dan zonder enting.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
bianca83
- Zeer actief
Quincy heeft het vorig jaar ook gehad, Jara had nergens last van. Bij Quincy is met gewoon een paar lepels honing zo weer weggegaan.

- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Hier werden de honden nooit geent tegen kennelhoest, zoals al eerder aangegeven, het geeft geen 100% bescherming, mijn dierenarts zegt zelfs dat het niet heel zinvol is, zeker niet bij verder gezonde volwassen honden. De meeste honden zijn er na een paar dagen weer zonder noemenswaardige problemen vanaf, net zoals bij mensen een verkoudheid of griepje. Vorig jaar moest ik ze helaas wel in laten enten omdat ze naar pension moesten, maar gelukkig geen last gehad na de enting.
Mijn dierenarts geeft ook absoluut geen ab voor een kennelhoestje zonder groene neusafscheiding of longproblemen.
Mijn dierenarts geeft ook absoluut geen ab voor een kennelhoestje zonder groene neusafscheiding of longproblemen.