Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moet ik dan toch Cesar maar eens langs laten komen?
Moderator: moderatorteam
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Moet ik dan toch Cesar maar eens langs laten komen?
Denk ik dat Does al 10 jaar heel goed z'n plek kent en echt wel naar me luistert als het moet... nou... niet dus
. Ik had zo'n kluif met vlees eraan voor de hondjes gekocht en ik herkende ze niet meer terug. Wat een wilde beesten ineens
. Na een half uur vond ik het wel mooi geweest en wilde ik de kluiven terug. Dora liet dat braaf toe, maar Does begon wég te rennen als een bokkige shetlander die de stal niet in wil. Hallo
?! Daar werd Dora natuurlijk reuze nieuwsgierig van dus die wilde komen kijken. Daar ging ik dus: hollend achter Does aan de tuin door terwijl ik Dora op afstand probeerde te houden. Zie je het voor je? Wat een klucht zeg
. Dusse... Rachelle, als je hem morgen toch spreekt, kun je de kleine Mexicaan dan even deze kant opsturen? 
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Re: Moet ik dan toch Cesar maar eens langs laten komen?
hahaha daar had ik wel een filmpje van willen zien.

-
Ikke1980
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zoiets lekkers moet je natuurlijk ook niet afpakken 
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Haha nee dat is waar, eerst geven en dan weer afpakken
, maar ik ben bang dat ze anders gierend aan de schijt gaan, want het zijn behoorlijke dingen :N: . Nou ja, hij lag net heeeel tevreden in de zon in het gras te rollen dus volgens mij heeft hij het me wel vergeven. Maar dat wegrennen...
. Echt op zo'n drafje van: HELL NO dat ik dit zomaar laat afpakken
.
-
Strega
- Zeer actief
NOU JAAAAA, wat ik nu zie!
Ik hield Dora eerst even bij me omdat ik weet dat ze anders meteen gaat kijken op de plek waar Does gegeten heeft en dan is de kans op bonje natuurlijk groot. Nu is Does daar al weg, dus liet ik haar gaan... Plast ze over de plek waar hij gegeten heeft
. Ze heeft in 6 jaar tijd nog nóóit in de tuin geplast. Wat een dominante actie zeg
. Ik zal ze nog eens zo'n kluif gunnen
.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Tja, je hebt het roofdier in ze wakker gemaakt
Ik heb mijn kleine uk ook voor het eerst horen grommen toen ik hem een stuk rauwe kip gaf, maar dat accepteer ik niet, al hebben ze een heel kippenhok.
Rauw vlees is gewoon té lekker
Ik heb mijn kleine uk ook voor het eerst horen grommen toen ik hem een stuk rauwe kip gaf, maar dat accepteer ik niet, al hebben ze een heel kippenhok.
-
Strega
- Zeer actief
Ja, wél heel leuk om te zien hoor. Ik begrijp meteen waarom mensen barfen. En ik accepteer het ook niet en hij gaf het ook wel af, maar hij kon blijkbaar de verleiding niet weerstaan om even te proberen ermee weg te komen. Oude zwerverMarie-Josée schreef:Tja, je hebt het roofdier in ze wakker gemaakt![]()