Denise. schreef:Oh en Paula, voed die stafford van je eens opDuikt zomaar de tuin in
Dat doet ze thuis ook elke keer
Stoute hond!!!
Moderator: moderatorteam
Denise. schreef:Oh en Paula, voed die stafford van je eens opDuikt zomaar de tuin in

Alle antwoorden zijn te vinden in het topic, Smoek, daarom raad ik je aan eerst even te lezen, voor weer allemaalsmoekie schreef:Aimee schreef:Ik weet wel dat lezen vaak lastig voor je is Smoek, maar toch handig om eens te doensmoekie schreef:
Welk goed "advies" behalve kritiek die nergens op gebasseerd is heb jij gegeven dan?
En waarin is zij "eigenwijs" en wie "kotst" zij uit?
Gewoon antwoord krijg ik zeker niet van je
Ikke1980 schreef:Ik vind dat je dit jouw honden niet aan kan doen hoor....zo´n megagrote gevaarlijke poedel...dat is vragen om problemen natuurlijk.
Die poedel hoeft maar een keer verkeerd te corrigeren en dan.... :N:
Hebbie nog meer filmpjes???

Aimee schreef:Alle antwoorden zijn te vinden in het topic, Smoek, daarom raad ik je aan eerst even te lezen, voor weer allemaal![]()
![]()
![]()
en nog meer van dat soort zielige emoticons te plaatsen.
Maar goed, ik ga mij verder niet meer mengen in het gezellige gepeupel. Ik hoor het allemaal wel.
Ik doe overigens niet aan negeer, dus ik lees lekker mee hoe het allemaal gaat, jammer nou.

smoekie schreef:
Kheb het hele topic gelezen hoor betweterige snotneus die alles denkt te weten van elk ras.combi en what so ever, vandaar dat ik ook vroeg naar jouw adviezen (behalve kritiek) want ik zie ze niet. Misschien dat je dan de moeite kunt/wil nemen deze even te laten zien, want zelfs nu na het nogmaals lezen zie ik jouw "adviezen" echt niet

Ik ga je niet aan de hand geleiden, om dingen die overduidelijk zijn, nog eens driedubbel te herhalen, Smoek.smoekie schreef:Aimee schreef:Alle antwoorden zijn te vinden in het topic, Smoek, daarom raad ik je aan eerst even te lezen, voor weer allemaal![]()
![]()
![]()
en nog meer van dat soort zielige emoticons te plaatsen.
Maar goed, ik ga mij verder niet meer mengen in het gezellige gepeupel. Ik hoor het allemaal wel.
Ik doe overigens niet aan negeer, dus ik lees lekker mee hoe het allemaal gaat, jammer nou.
Kheb het hele topic gelezen hoor betweterige snotneus die alles denkt te weten van elk ras.combi en what so ever, vandaar dat ik ook vroeg naar jouw adviezen (behalve kritiek) want ik zie ze niet. Misschien dat je dan de moeite kunt/wil nemen deze even te laten zien, want zelfs nu na het nogmaals lezen zie ik jouw "adviezen" echt niet
Paulala schreef:smoekie schreef:
Precies wat je zegt Smoek, geen adviezen, alleen maar hopeloze kritiek.
Vandaar dus in de negeer, dus grrrrr stop nou eens met quoten![]()
![]()
:lol:Aimee schreef:Ik ga je niet aan de hand geleiden, om dingen die overduidelijk zijn, nog eens driedubbel te herhalen, Smoek.smoekie schreef:Kheb het hele topic gelezen hoor betweterige snotneus die alles denkt te weten van elk ras.combi en what so ever, vandaar dat ik ook vroeg naar jouw adviezen (behalve kritiek) want ik zie ze niet. Misschien dat je dan de moeite kunt/wil nemen deze even te laten zien, want zelfs nu na het nogmaals lezen zie ik jouw "adviezen" echt niet
Toch weer jammer he, ik heb altijd weer de hoop dat er met jou te praten valt, maar nee, ik wacht toch op het moment dat jij nou eens echt constructief gaat bijdragen aan zaken, ipv enkel beledigend en denigrerend op te treden. Ik vrees dat dat moment er helaas nooit gaat komen.
TARAKkrullie schreef:leuk filmpje, kort maar leuk.![]()
ze is inderdaad niet zo klein als ook ik dacht.
leuk maatje hoor.
lekker eigenwijs koppie.
en als dit een eerste kennismaking was ging het super relaxed.![]()
op naar de proef met romeo.
succes alvast.

krullie schreef:hee ik heb je ook niet tegengesproken hoor. :N:
ik ga er gewoon vanuit dat jij je honden het best kent.![]()
en het bleek wel dat het daar gezellig was.
je bleef zo lang weg.

krullie schreef:ja sorry dat is ook zo.
je bent al flink geprikkeld he.
meid, niet twijfelen aan jezelf.
het leven is al zo kort.
geniet en volg je hart.

Paulala schreef:krullie schreef:ja sorry dat is ook zo.
je bent al flink geprikkeld he.
meid, niet twijfelen aan jezelf.
het leven is al zo kort.
geniet en volg je hart.
Twijfelen aan mezelf?
Mwa, dat doe ik pas als ik denk ET gezien te hebben

Gut zeg, het is maar een tip om over na te denken, al neem je 100 poedelsPaulala schreef:Dat bedoel ik dus.bouvierpoedel schreef:Heeft jouw hond geen respect voor de grenzen van een ander dan.??Lillith schreef:Wel jammer dat het poedeltje snauwerig is dat zou zelfs Lil niet pikken op de duur.
Ik heb hier een mening over maar begrijp dat het geweldig is![]()
Julia heeft altijd al heilig respect gehad voor de grenzen van andere honden.
Ze is wat dat betreft echt een voorbeeld hondje.
En snauwerig is echt onzin, ze is onzeker en heeft grenzen, dat geeft ze een paar keer aan, en Julia respecteert dat.
Dat maakt het poedeltje nog niet snauwerig![]()
Die negativiteit op dit forum af en toe
Ach, de ene staf is de andere niet.Lillith schreef:Gut zeg, het is maar een tip om over na te denken, al neem je 100 poedels![]()
![]()
Lillith is een bloeddorstige hond :smile1: , nee dus, maar soms corrigeert ze wel groot of klein.
Dat zie ik toch niet graag gebeuren met een AST.
Ik vind het een schattig hondje en wens je veel geluk met haar

Dit woordje is hetgeen waar ik over val.Lillith schreef:Wel jammer dat het poedeltje snauwerig is dat zou zelfs Lil niet pikken op de duur.

Oh, meid tochPaulala schreef:Dit woordje is hetgeen waar ik over val.Lillith schreef:Wel jammer dat het poedeltje snauwerig is dat zou zelfs Lil niet pikken op de duur.
Want hiermee wil je zeggen (dat als ZELFS jouw Lil dat niet pikt) dat het door mijn staf wel helemaal niet gepikt zal worden.
Het zijn de noten die de muziek maken.