Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ik wil een oranje vlag

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

ik wil een oranje vlag

Ongelezen bericht door kiki78 »

aan Daan maken. Net even een rondje hier in de wijk met een stuk waar ze veilig los kunnen lopen. Ik een heel stuk dat pad opgelopen en op een gegeven moment omgedraaid. Bijna weer op de plek waar ze weer aan de lijn moeten was ik Daan kwijt. Dacht shit die heeft niet meegekregen dat ik omdraaide dus weer helemaal terug en nog een stuk doorgelopen in de veronderstelling dat Daan het hele pad afgelopen zou zijn op weg naar de bushalte (route die we vaak nemen naar de bus) Nergens Daan te vinden dus maar weer terug gelopen al roepend en in mijn handen klappend. Weer terug aan het begin waar een vrouw stond met een witte herder dus haar maar gevraagd of ze toevallig een klein zwart hondje had gezien. Ze vroeg bedoel je die vlak achter je liep toen je de eerste keer deze kant op liep. Uhm denk het wel, had hem toch echt niet gezien. Toen maar snel op weg naar huis, nog geen 20 meter verder werd ik gebeld, bent u een klein hondje kwijt? Ja. Was meneer dus op zijn dooie akkertje keurig over het paadje tussen de bomen door op weg naar huis. Ze hadden hem zien lopen en opgevangen want er liep niemand bij. En Daan had ter hoogte van hun huis zo iets van er klopt iets niet, vrouwtje is toch echt niet meer in de buurt.

Ik heb of een bril nodig of ik moet een oranje vlag aan hem maken zodat ik niet meer over hem heen kan kijken.
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: ik wil een oranje vlag

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Of aan een lange lijn houden?
Las in ee ander topic dat je hem ook al kwijt was en nu loopt het allemaal goed af maar voor hetzelfde geld ben je hem altijd kwijt of is hij gechipt? Dan zal hij wat sneller thuis zijn.
Maar als hij al zo oud is en doof dan zou ik hem gewoon wat beter in de gaten willen houden.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
tkuijernl
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: ik wil een oranje vlag

Ongelezen bericht door tkuijernl »

ik denk ook dat ik hem niet meer los zou laten....het risico dat er wat gebeurt vind ik nu te groot worden nu hij 2x soort van "kwijt" is geweest...
groetjes Tamara
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”