Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen ga ik haar ophalen
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Morgen ga ik kijken!!!
Ik hoop voor je dat alles goed gaat vandaag. Zou wel een tegenvaller zijn als het niet zo is natuurlijk..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hopelijk pakt het goed uit, ik duim voor je Paula
, ze is wel errug leuk. 

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Lance
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
-
Mojuan
- Zeer actief
nathalie schreef:Ik hoop voor je dat alles goed gaat vandaag. Zou wel een tegenvaller zijn als het niet zo is natuurlijk..
Ja dat zou zeker een flinke tegenvaller zijn.
Maar als het zo is, dan is dat zo, en ga ik er niet te veel om treuren en ook niet te lang bij stilstaan.
In principe heb ik er weinig over te vertellen, de honden zijn nu degenen die gaan bepalen hoe het verder gaat lopen.
En anders gaat ze gewoon naar Kees.
En mocht dit niets worden, dan lopen we vanzelf wel weer een keer tegen een ander leuk hondje aan waarmee we het kunnen proberen.
Het is alleen wel heel toevallig dat ik al langer een poedel wil, en al een tijdje geleden tegen mijn vriend zei dat ik graag eerst met een kleintje wil beginnen, en dat ik dit teefje dan op mp tref en ook nog zo dichtbij huis.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als ik het zo hoor gaat het helemaal lukken.Paulala schreef:nathalie schreef:Ik hoop voor je dat alles goed gaat vandaag. Zou wel een tegenvaller zijn als het niet zo is natuurlijk..
Ja dat zou zeker een flinke tegenvaller zijn.
Maar als het zo is, dan is dat zo, en ga ik er niet te veel om treuren en ook niet te lang bij stilstaan.
In principe heb ik er weinig over te vertellen, de honden zijn nu degenen die gaan bepalen hoe het verder gaat lopen.
En anders gaat ze gewoon naar Kees.![]()
En mocht dit niets worden, dan lopen we vanzelf wel weer een keer tegen een ander leuk hondje aan waarmee we het kunnen proberen.
Het is alleen wel heel toevallig dat ik al langer een poedel wil, en al een tijdje geleden tegen mijn vriend zei dat ik graag eerst met een kleintje wil beginnen, en dat ik dit teefje dan op mp tref en ook nog zo dichtbij huis.
Succes vandaag.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Hoop voor het hondje dat het goed gaat, als het klikt tussen je honden dan word jij der 3de baasje en hopelijk de laatste 

-
Ayurveda
- Zeer actief
Wat ontzettend leuk!!!!
Vind het ook een schatje op die foto al is ze naar mijn mening te kaal hihi
Je zei dat de eigenaresse zei dat ze getrimt moest worden dus ik ben benieuwd hoe ze er dan nu uit ziet
Ik hoop echt dat het klikt joh! lijkt me een super leuk trio om te zien!
alleen vraag ik me 1 ding af (gewoon zat ik aan te denken) als je de poedel zo graag op de fiets mee wil nemen, waar laat je de andere 2 dan? of ga je dan alleen met de poedel op stap? of kunnen hun goed naast de fiets lopen (lijkt me trouwes een geweldig gezicht haha)
Ik zelf heb een fietskar aangeschaft omdat ik alle hondjes samen mee wil nemen hihi
Nou heel veel suc6, ik hoop dat je een leuke naam hebt verzonnen want sisi is natuurlijk niks
Je zei dat de eigenaresse zei dat ze getrimt moest worden dus ik ben benieuwd hoe ze er dan nu uit ziet
alleen vraag ik me 1 ding af (gewoon zat ik aan te denken) als je de poedel zo graag op de fiets mee wil nemen, waar laat je de andere 2 dan? of ga je dan alleen met de poedel op stap? of kunnen hun goed naast de fiets lopen (lijkt me trouwes een geweldig gezicht haha)
Ik zelf heb een fietskar aangeschaft omdat ik alle hondjes samen mee wil nemen hihi
Nou heel veel suc6, ik hoop dat je een leuke naam hebt verzonnen want sisi is natuurlijk niks

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Aimee schreef:Ik hoop dat je jezelf niet te enthousiast maakt, om iets wat misschien toch wat minder is.
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dan niet gewoon naar grote poedels bent gaan kijken? Dat lijkt me dan nog iets weerbaarder t.o.v. een stafford. Desalniettemin duim ik dat het goed gaat!!!
was het nog niet voldoende besproken aimee?

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik vind naam Kiki wel bij der passenAyurveda schreef:Nou heel veel suc6, ik hoop dat je een leuke naam hebt verzonnen want sisi is natuurlijk niks

-
Angelique.
Ayurveda schreef: ik hoop dat je een leuke naam hebt verzonnen want sisi is natuurlijk niks
Heel veel succes met de kennismaking, ik hoop dat het gaat klikken
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jouw Sissi kijkt anders ook niet al te vrolijk .Nuyvilaq schreef:Ayurveda schreef: ik hoop dat je een leuke naam hebt verzonnen want sisi is natuurlijk niks
![]()
![]()
Heel veel succes met de kennismaking, ik hoop dat het gaat klikken
Zou dat om haar naam zijn.?

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik wist niet dat het hier verboden was om zelf een mening te gevenmassam schreef:Aimee schreef:Ik hoop dat je jezelf niet te enthousiast maakt, om iets wat misschien toch wat minder is.
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dan niet gewoon naar grote poedels bent gaan kijken? Dat lijkt me dan nog iets weerbaarder t.o.v. een stafford. Desalniettemin duim ik dat het goed gaat!!!
was het nog niet voldoende besproken aimee?
Ik wil haar succes wensen, maar daarnaast wil ik daarbij simpelweg ook vragen waarom ze voor een klein en kwetsbaar hondje kiest, hoeft niemand boos om te worden hoor
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
heel veel succes, met de kennismaking tussen de honden. probeer niks te forceren, en wees niet (te) zenuwachtig, maar blijf relaxt !! maar dat wist je al, alleen is het soms moeilijk, als je iets graag wilt.
toy,toy,toy
toy,toy,toy
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zoasls ze al aangaf.Aimee schreef:Ik wist niet dat het hier verboden was om zelf een mening te gevenmassam schreef:Aimee schreef:Ik hoop dat je jezelf niet te enthousiast maakt, om iets wat misschien toch wat minder is.
was het nog niet voldoende besproken aimee?![]()
Ik wil haar succes wensen, maar daarnaast wil ik daarbij simpelweg ook vragen waarom ze voor een klein en kwetsbaar hondje kiest, hoeft niemand boos om te worden hoorik weet dat ze al heel lang rondkijkt voor een andere hond, dat weet iedereen, en ik gun het haar van harte dat het goed gaat.
Om lekker mee te tutten en friemelen.

-
Mojuan
- Zeer actief
Ayurveda schreef:Wat ontzettend leuk!!!!
Je zei dat de eigenaresse zei dat ze getrimt moest worden dus ik ben benieuwd hoe ze er dan nu uit ziet![]()
Romeo kan heel goed naast de fiets, met Julia doe ik het niet meer omdat haar rechterknie te kwetsbaar is, en ik geen risico wil lopen dat ook die geopereerd moet worden á 2000 euro!
Dus ik zou met haar en Romeo samen op stap kunnen, of gewoon af en toe alleen met haar, net zoals ik nu al doe met Room en Juul af en toe apart van elkaar.
Ze ziet er nu erg leuk uit, net iets meer vacht, lekkere krulletjes en heerlijk zacht.
Ze heeft wat meer haar op haar snoetje, maar het is echt niet te lang hoor, valt reuze mee.
Ze ziet er juist heel leuk uit nu.
En ik heb al verteld dat ik haar Anders ga noemen

-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik hoop dat het klikt en dat je binnenkort een dappere stapper tussen die 2 grotere hebt rond lopen. Ik heb hier een turf van krap 30 cm bij Tekila lopen (ze is voor haar ras klein, 58 cm) en dat gaat echt zo leuk samen en eerlijk gezegd is het een grote grap als je met die twee buiten loopt. De 1 is klein, de ander groot. De 1 is zwart en de ander is wit. Voor de 1 is iedereen bang voor de ander zouden ze het liefst op de knieen gaan. Maar het is zo'n lekker stel samen. Ik kan me al helemaal indenken (als de klik er is tussen de dames) hoe het gaat bij jou thuis in de toekomst.
Succes!!!!
Succes!!!!
-
Ayurveda
- Zeer actief
@ Nuyvilaq: hihi tis idd niet mijn soort naam maar ik vind het voornamelijk niks voor een poedel 
@ Paula: Aha, nou kan je vertellen dat fietsen met je hond hartstikke leuk is hoor! eerst had ik ook zon fiets mandje! enne ja ik las dat je dr al anders ging noemen, ben benieuwd wat j dat ik gedachte hebt
@ Paula: Aha, nou kan je vertellen dat fietsen met je hond hartstikke leuk is hoor! eerst had ik ook zon fiets mandje! enne ja ik las dat je dr al anders ging noemen, ben benieuwd wat j dat ik gedachte hebt

-
Syllvero
Ze gaat Anders heten, dat gaat haar naam wordenAyurveda schreef:@ Paula: Aha, nou kan je vertellen dat fietsen met je hond hartstikke leuk is hoor! eerst had ik ook zon fiets mandje! enne ja ik las dat je dr al anders ging noemen, ben benieuwd wat j dat ik gedachte hebt
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, Paula.
Laatst gewijzigd door Syllvero op 04 mei 2011 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
"Anders"Ayurveda schreef:@ Nuyvilaq: hihi tis idd niet mijn soort naam maar ik vind het voornamelijk niks voor een poedel
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
super dat het gister zo klikte! hoe laat gaan jullie vandaag kennis maken?
en wat een gave naam...Anders
moest echt lachen toen ik het las
goed gevonden hoor! ik hoop dat alles goed gaat!
en wat een gave naam...Anders
groetjes Tamara
-
Syllvero
Ik hoop ook dat alles goed gaat
Veel succes vandaag
Veel succes vandaag
- Marina
- Zeer actief
Veel succes vandaag
ik duim dat het gaat lukken.
ik duim dat het gaat lukken.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Ik heb drie honden en ik neem ze ook regelmatig alleen mee
Dat vind ik juist fijn van drie honden, als je er een meeneemt dan zijn de andere nog samen.

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
En? Of ben je nog niet geweest?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
ze laat ons weer wachten! 
-
Mojuan
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Paulala schreef:Ben vanmiddag bij de dierenarts geweest
don't bitch me!
waarom ben je bij de DA geweest?

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
o nee toch wat is er gebeurt!Paulala schreef:Ben vanmiddag bij de dierenarts geweest
schrik mij dood met zo een korte zin hoor.
-
Ikke1980
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat is er aan de hand?? 
-
Syllvero
Och, jee...
Wat is er gebeurd?
Wat is er gebeurd?