Het tweede parcours was het vast parcours, dat ging ook lekker en best snel, maar leverde ons 2 foutjes op bij de tunnels in het parcours. Wel helemaal rondgekomen dus, we waren uiteindelijk 12e van de 31.
Daarna volgde de jumping, die ging supergoed maar helaas tikte Tapas 1 latje. Ik weet niet welke tijd we daarmee hadden en op welke plaats we geëindigd zijn, ben vergeten te kijken bij de uitslagen.
Als laatste was er nog een spel met een superleuk parcours waarbij je steeds door 2 tunnels rechtuit moest, en daarna rechtsaf een sprong nemen, gevolgd door weer 2 tunnels rechtuit en rechtsaf een sprong, en zo verder. Alleen aan het begin en het einde stond nog een hindernis extra, wat gelijk een instinker was omdat de honden die sprong alleen als allereerste (start) en als allerlaatste (finish) mochten nemen.
Ik was al een beetje bang dat Tapas door haar snelheid rechtdoor zou schieten na de eerste 2 tunnels en dat gebeurde bijna, dus ik moest haar even een paar keer goed roepen dat die sprong niet de bedoeling was. Gelukkig ging dat net aan goed, alleen heeft dat wel wat tijd gekost. De rest ging helemaal goed en lekker snel, en we stonden een poosje aan kop omdat niemand onze tijd verbeterde. Uiteindelijk lukte dat wel een aantal mensen en vielen we buiten de top 3.
Maar na 4 uitgelopen parcoursen en dus zonder disks ben ik heel erg trots op Tap die zo haar best heeft gedaan. Moe maar voldaan zijn we na de prijsuitreiking dan ook weer naar huis gegaan.