Jip staat nu derde in de competitie. Vast niet voor lang maar ik ga er even twee weken van genieten
We zijn super trots op de dames
Moderator: moderatorteam

Volgens mij hebben jullie ook erg goed gelopen*Anita* schreef:![]()
voor allebei
Nou inderdaad! Ook eenMaartje schreef:Volgens mij hebben jullie ook erg goed gelopen*Anita* schreef:![]()
voor allebei
Lysette schreef:Dank jullie wel![]()
Nou inderdaad! Ook eenMaartje schreef:Volgens mij hebben jullie ook erg goed gelopen*Anita* schreef:![]()
voor allebei
voor Anita en Toya!!

had met toya een u tje op vast parcoursLongFields schreef:Gefeliciteerd Lysette, en Anita ook (alhoewel ik niet gelezen heb waarmee precies).![]()
![]()

Ja ik zag jou ook nog lopen op het laatst maar toen stond ik alleen met Ziva die heel moe was is die is dan niet zo vriendelijk naar andere hondenMarieke* schreef:Gefeliciteerd Lysette! Heb je nog zien zitten, wilde nog even langs gaan om bij te kletsen, maar de dag was sneller om dan gedacht..![]()
Ja meestal proberen we alles te filmen. Als het mis gaat heel leerzaam en als het goed gaat leuk om na te genietenShima schreef:Goed gedaan zeg en nog gefilmd ook!

Nesquik is zo'n leukerdje!Lysette schreef:Ja ik zag jou ook nog lopen op het laatst maar toen stond ik alleen met Ziva die heel moe was is die is dan niet zo vriendelijk naar andere hondenMarieke* schreef:Gefeliciteerd Lysette! Heb je nog zien zitten, wilde nog even langs gaan om bij te kletsen, maar de dag was sneller om dan gedacht..![]()
(jij liep net met Nesquick
)
Nesquick is wel een droppie zeg
Oh leuk, dan kom ik even knuffelenMarieke* schreef:Nesquik is zo'n leukerdje!Lysette schreef:Ja ik zag jou ook nog lopen op het laatst maar toen stond ik alleen met Ziva die heel moe was is die is dan niet zo vriendelijk naar andere honden(jij liep net met Nesquick
)
Nesquick is wel een droppie zeg
Over twee weken in Hoogeveen is ze ook weer mee, dan zoeken we elkaar gewoon op!
Marian heeft met Nouky ook een P'tje gehaald op het VP. Ze was derdeen tweede op het spel

Het stikt er van de bekendheden. Ik zag dat LeonieHonden er foto's heeft gemaakt en ik heb geen idee wie dat dan weer isVince schreef:Ja zie je wel, ik dacht al dat je me ergens bekend voorkwam in Assen!!!!
Maar goed gedaan jullie!!![]()
Nou haar gezicht kwam me wel bekend voor van de doedag maar ik wist het niet zeker. Denk wel vaker dat ik bekende zie wat dan helemaal niet zo blijkt te zijn.bennie schreef:Gefeliciteerd allebei! En Jip blijft geen poedel, die heeft een veel te leuk koppie.
Het stikt er van de bekendheden. Ik zag dat LeonieHonden er foto's heeft gemaakt en ik heb geen idee wie dat dan weer isVince schreef:Ja zie je wel, ik dacht al dat je me ergens bekend voorkwam in Assen!!!!
.
Vince schreef:Ja zie je wel, ik dacht al dat je me ergens bekend voorkwam in Assen!!!!
wist helemaal niet dat jij er was joh! Liep jij ook?SuusBG schreef:ooh was dat Ziva!! wist ik niet, hahaha. ik ziva zien lopen, maar wist helemaal niet dat zij het was (A) haha, ze deed het super inderdaad!
Fijn dat het zo goed ging die dag
Poedels zijn gewoon heel leukbennie schreef:Gefeliciteerd allebei! En Jip blijft geen poedel, die heeft een veel te leuk koppie.