Olaf-omdat ik nog nooit een hondje heb gehad zie zo ontroerend lief kan genieten van zijn leventje. Hij kan zo schattig en ontspannen liggen slapen, dat zie je gewoon aan zijn houding. En als hij wakker is

Zijn verhalen die hij houdt en nu ken ik steeds meer al die verschillen. Hoe blij hij is als ik thuis kom, hij bij me op de bank komt staan en zijn hele lijfje tegen me aandrukt, zo schattig! Hij kust het liefst de hele dag en als ik op de bank lig, komt hij echt in mn armen slapen, mijn neus tegen zijn koppie. Zo'n vertrouwen, juist met zijn achtergrond.
Luna-alles van haar, haar scheve koppie als je tegen haar praat, ze is altijd bij me. Haar streken, ze is zo ratteslim

daar kan ik zo van genieten! Hoe blij ze naast me loopt en dan even hapt in mijn hand. Hoe ze even mijn kuiten nipt als ze heel erg blij met me is. (dit was als jonge hond echt verboden, ze deed het teveel en te hard, nu is ze 9 en doet ze het alleen bij speciale dingen en voorzichtiger, haha) Hoe ze altijd zo lekker achter mn knieën komt liggen, diepe zucht daarna.Die worstepootjes...Haar mooie Cardi-lijf buiten van een afstandje

Gewoon alles....
Delphi- hoe ze zo mooi buiten op een veld loopt, met haar mooie gang. Zo in haar element. Als we fietsen en ze loopt zo braaf en genietend los mee.
Als ze happy is en ze komt met haar poten op mijn schoot en dan mijn schouder in haar bek neemt en dat steeds ietsje harder doet als ik tegen haar praat
Kan het lijstje vast nog aanvullen maar dit komt zo in me op...