Ik houd ervan dat Does als we in de auto zitten altijd achter me zit en dan zijn hoofd op mijn schouder legt. Ik houd ervan hoe Does me een goedemorgen komt wensen als ik nog in bed lig en iemand hem gaat uitlaten, ik houd ervan hoe Does soms naar me opkijkt tijdens het wandelen alsof hij 'gezellig hè!' wil zeggen, ik houd ervan dat Does altijd automatisch zijn poot om je arm slaat (niet op een dominante manier), ik houd ervan dat Does me soms ineens wil verzorgen en dan van die kleine vachtverzorgingsbeetjes geeft, ik houd ervan dat Does zo heeerlijk kan dromen, ik houd ervan dat Does altijd zin heeft in avontuur, ik houd ervan dat Does het te gék vindt bij de dierenarts, ik houd ervan dat Does zo stoïcijns is en ik houd ervan dat Does soms echt bij me wegkruipt
Ik houd ervan dat Dora zo expressief is, ik houd ervan dat Dora altijd zó haar best doet, ik houd ervan dat Dora zo gek is, ik houd ervan dat Dora zo blij kan zijn met een balletje, ik houd ervan als Dora echt op haar gemak is, ik houd ervan dat Dora er altijd bij wil zijn, ik houd ervan dat Dora zo slim is, ik houd ervan dat Dora zo goed weet duidelijk te maken wat ze wil, ik houd van de vlekjes aan de onderkant van haar bek, ik houd van Dora's oren, ik houd ervan dat Dora het leuk vindt om HEEL hard de trap af te rennen, ik houd ervan dat Dora zo grappig kan kijken, ik houd ervan dat Dora soms zo'n trutje is

Links Dora en rechts Does, een paar jaar geleden alweer, maar Dora zit nooit stil dus er zijn weinig foto's waar ze samen opstaan
Nu jullie

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15