Gister moest ik 'm wassen met speciale shampoo (sebolitic) van de dierenarts, omdat hij ook al last heeft van een huidaandoening. Dit had ik vorige week ook al eens gedaan en na een week moest het nog eens herhaald worden. Gistermiddag liep die al een beetje mank, maar hij heeft hier al vaker last van gehad. Hij is ook al 11 en de dierenarts zegt dat het zijn gewrichten zijn. Omdat die vaker een periode van mank lopen heeft, dacht ik gister dat het weer zo'n periode was.
Vannacht sliep ik niet thuis en kwam vanochtend pas thuis. Mijn ouders vroegen of ik Jotthem al had gezien en begonnen te vertellen dat hij vannacht ineens lag te blaffen en te piepen. Mijn moeder ging naar beneden en hij bleef doorgaan, pas toen ze hem aanraakte stopte hij met blaffen. Hij kon niet meer opstaan en kon geen manier vinden om goed te liggen. Na een tijdje ging mijn moeder weer naar boven en na een half uur begon hij weer te blaffen en zo ging het steeds maar door.
Nu overdag kan hij amper opstaan en als hij staat loopt hij heel erg mank. Hij leunt ook totaal niet op zijn rechter voorpoot.
We hebben de dierenarts opgebeld en die zei dat het misschien een allergische reactie was van de shampoo (kunnen ze daar mank van worden?
Eigenlijk wilde ik het vooral even kwijt en wil ik weten of misschien iemand van jullie hier vaker ervaring mee heeft gehad.

TARAK