Boomertje is vanaf 8 weken op cursus geweest, we hebben eerst puppycursus gedaan, toen EG1, toen EG2, waarbij hij zijn examen met uitmuntend heeft gehaald.
Toen zijn we doorgegaan met VEG1 en VEG2, en woensdag hebben we hier de laatste les van gehad
Maar wat daarna dan... Ik ben bang dat nog een gehoorzaamheidsgroep te moeilijk wordt voor hem... Hij vind dit al best pittig en wil liever actief doen. Hij wordt zondag ook een jaar dus hij zou ook aan de sport mogen geloof ik.
De tunnel vind hij helemaal geweldig... Maar ook ballen vind hij leuk, en als ik iets thuis weg leg en roep zoek zoek zoek gaat hij ook zoeken....
Help? Wat moeten we nu????
En weet iemand nog iets orgineels voor onze juf....? Ze geeft ons nu al 4 cursussen les, en de eerste periode hebben we twee manden gekocht met bloemen, maar ik wil nu met iets orgineels aankomen, al heb ik nog maar een dag om het te regelen... Wie kan ons helpen, het zou dan van mij uit alleen moeten komen, want onze groep is uit elkaar gevallen, er gaat er een niet op examen, die is nog niet klaar ervoor, en een is al geweest omdat die zondag niet kan.. Dus we zijn nog maar met z'n 3en zondag, en ik wil graag iets namens Boomer en mij geven...
Help?
Liefs Boom en mij