Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sammy ziek
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
Sammy ziek
Eens moet de eerste keer zijn....Sammy is ziek en ik zit op mijn werk. Pffff....nu weet ik hoe moedergevoelens voelen. Mijn moeder belde vanmiddag, gelukkig was Sammy bij mijn ouders, dat Sammy niet de Sammy is die ze kent. Hij eet niet (nou is dat niet voor het eerst zoals jullie misschien nog weten), is lusteloos, komt zelfs niet naar de ijskast rennen als deze opengaat en is hangerig. Mijn moeder vroeg of ze even met hem langs de da moest gaan ook vanwege het weekend....mijn da heeft gelukkig bijna elke avond spreekuur. Maar ja, dan ga je toch een soort van twijfelen, ik ben toch al zo'n overbezorgde muts, maar toch maar gezegd dat ze even langs moest gaan voor de zekerheid. Dan maar een overdreven bezorgde hondenmoeder. Maar het was gelukkig niet voor niets. Hij heeft koorts en de da vermoedt dat er een darminfectie aan het broeden was. Hij heeft een spuit gekregen tegen de misselijkheid (hij zat schijnbaar constant te mummelen, zo noem ik het altijd als hij met zijn tongetje zit te rommelen als ze misselijk zijn), een spuit tegen de mogelijke darminfectie en een peniciline kuurtje. Pffff wat was ik opgelucht net toen mijn moeder belde, ik haalde al van alles in mijn hoofd en gelukkig is er iets uitgekomen en zijn het geen vage klachten. Maar blij ben ik niet.....arm beesie....als ik vanavond thuis ben maar lekker laten hangen op mijn schoot en lekker knuffelen (als hij dat wil)

Sammy 31-08-2010
- meg1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
-
Zinndy
Re: Sammy ziek
he jakkes...beterschap!
en wat fijn dat je moeder meteen heeft gebeld toch?!
ik hoop dat sammy zich snel weer wat beter voelt ,
en wat fijn dat je moeder meteen heeft gebeld toch?!
ik hoop dat sammy zich snel weer wat beter voelt ,
-
Lillith
- Zeer actief
Ach, sterkte voor je ventje en zo'n moeder

- cybert2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
- Aantal honden: 3
Ik geef je groot gelijk dat je Sammy naar de DA hebt gestuurd hoor, zo vlak voor het weekend wil je niet met onzekerheid zitten. Beterschap voor het kereltje!
Groet, Janine
- Tank
- Zeer actief
agossie, ja ik ken het gevoel als mijn hond niet in orde is ben ik het ook niet.
Zoals het klinkt zal het wel loslopen maar als je het niet vertrouwd of hij wordt nog zieker, gewoon de dierenarts bellen hoor, dan vinden ze je maar overbezorgd, beter een keertje te vaak gebeld dan een keer te weinig!
Beterschap voor je mannetje.
Zoals het klinkt zal het wel loslopen maar als je het niet vertrouwd of hij wordt nog zieker, gewoon de dierenarts bellen hoor, dan vinden ze je maar overbezorgd, beter een keertje te vaak gebeld dan een keer te weinig!
Beterschap voor je mannetje.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Arme Sammy
Maar goed dat je moeder even met hem langs de DA is gegaan!
Ik moet van Bumba doorgeven dat je Sammy een hele dikke beterschapsknuffel moet geven van hem.
Maar goed dat je moeder even met hem langs de DA is gegaan!
Ik moet van Bumba doorgeven dat je Sammy een hele dikke beterschapsknuffel moet geven van hem.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
Nou die knuffel heeft geholpen hoor!!Lisette1985 schreef:Ik moet van Bumba doorgeven dat je Sammy een hele dikke beterschapsknuffel moet geven van hem.
Gisteravond was ik bij tienen bij mijn ouders en toen was hij al een stuk beter volgens mijn ouders. Hij was wel heel aanhankelijk, normaal gesproken gaat hij volledig uit zijn dak als ik na zo'n lange dag bij mijn ouders kom en nu was hij heel erg blij en druk maar ik werd helemaal afgelebberd. Hij heeft geen stukje overgeslagen. Hij heeft gisteravond ook weer "gewoon" gegeten en vanmorgen toen ik wakker werd had ik weer de oude Sammy. Hij is weer ondeugend, druk, wil spelen, eet weer goed....dus het was gelukkig maar 1 dagje. Koorts is weg en hij heeft gelukkig geen darminfectie want hij heeft net een goeie vaste drol neer gelegd.
Ben erg blij dat mijn moeder toch gisteravond even naar de DA is geweest.....

Sammy 31-08-2010
- Tank
- Zeer actief
fijn dat hij weer opgeknapt is!
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Bumba heeft gewoon een helend effect op Sammy 
Liefde begint met een glimlach,