liep mezelf deze week al behoorlijk in de weg, en dat zal nog wel een dagen blijven.
Moderator: moderatorteam

Ik zou het heel knap vinden als het je ook lukt. Mij lukt het niet, terwijl de situatie toch heel anders was..S@ndr@ schreef:dank je wel, ik heb er echt een jaar lang mee geworsteld en het er slecht mee gehad.( was sowieso een klote jaar)
Maar ik heb er nu wel rust van hoor, dat het zo heeft moeten zijn , ik sluit het vandaag af.

ik begrijp je heel goed ik worstel ook nog steedsS@ndr@ schreef:dank je wel, ik heb er echt een jaar lang mee geworsteld en het er slecht mee gehad.( was sowieso een klote jaar)
Maar ik heb er nu wel rust van hoor, dat het zo heeft moeten zijn , ik sluit het vandaag af.

Weet ik Dani ik net zo een heel jaar lang , daarom moet ik het ook achter me laten.danielle-russel-king schreef:ik begrijp je heel goed ik worstel ook nog steedsS@ndr@ schreef:dank je wel, ik heb er echt een jaar lang mee geworsteld en het er slecht mee gehad.( was sowieso een klote jaar)
het heeft gewoon tijd nodig en vergeten nee dat doen we nooitS@ndr@ schreef:Weet ik, daarom moet ik het ook achter me laten.danielle-russel-king schreef:ik begrijp je heel goed ik worstel ook nog steedsS@ndr@ schreef:dank je wel, ik heb er echt een jaar lang mee geworsteld en het er slecht mee gehad.( was sowieso een klote jaar)
het is goed zo, en we moeten op een gegeven moment weer verder.
Wil niet zeggen dat ik hem vergeet( dat kan ook niet , maar ik heb er nu wel rust van.