Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
teckel onthoofden?
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: teckel onthoofden?
Mensen worden echt steeds gekker. Laten ze zich zelf onthoofden inplaats daar een onschuldig dier voor te gebruiken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
-
Saba
- Zeer actief
Als je dan echt een statement mot maken moet je lekker je eigen kippennekkie op dat hakblok neervlijen. Wat een onzin, schijnbaar moet alles kunnen in de naam der Kunst.
Laatst gewijzigd door Saba op 27 apr 2011 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lekker naief om te denken dat ze zich in China daar wat van aantrekken.??
Daarintegen worden er ook dagelijks beesten de kop af gehakt voor op de BBQ.
Wees eens uniek en laat je wurgen door een anaconda of door een stelletje tijgers uitteen schueren.
Wees creatief in je drang naar aandacht.
.
Daarintegen worden er ook dagelijks beesten de kop af gehakt voor op de BBQ.
Wees eens uniek en laat je wurgen door een anaconda of door een stelletje tijgers uitteen schueren.
Wees creatief in je drang naar aandacht.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Wat een freak. Hopelijk gaat dat niet door. Zielige teckel
-
Saba
- Zeer actief
Als het ademt kun je het eten in China dus ik gok idd dat een onthoofde Duitse Teckel hen bratwurst zal wezen.bouvierpoedel schreef:Lekker naief om te denken dat ze zich in China daar wat van aantrekken.??![]()
Daarintegen worden er ook dagelijks beesten de kop af gehakt voor op de BBQ.![]()
Wees eens uniek en laat je wurgen door een anaconda of door een stelletje tijgers uitteen schueren.![]()
Wees creatief in je drang naar aandacht..
Laatst gewijzigd door Saba op 27 apr 2011 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- tejologie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Friese Stabij
- Contacteer:
In China liggen ze daar niet wakker van.
Zo'n gek die onnodig een dier dood, moeten oppakken en in de gevangenis gooien
Zo'n gek die onnodig een dier dood, moeten oppakken en in de gevangenis gooien
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
wat een absurde actie! Ik ga de protestacties in de gaten houden, Keulen is hier niet ver vandaan, daar offer ik nog wel een vrije dag voor op 

- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Laat die Weiwei lekker zitten waar hij zit...
Achterlijk gedoe weer.
Foto van die "teckelslachter" Brrr....eng mannetje.
Achterlijk gedoe weer.
Foto van die "teckelslachter" Brrr....eng mannetje.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
In China maken ze minder ophef over de doodstraf dan wij hier over het onthoofden van een teckel....Ik snap niet dat die kunstenaars niet intelligenter zijn.
Die Chinezen denken hoogstens...Een teckel? Daar zit nauwelijks vlees aan, neem dan een Sint Bernhard
Die Chinezen denken hoogstens...Een teckel? Daar zit nauwelijks vlees aan, neem dan een Sint Bernhard
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Zinndy
arm beesie
zon vent moeten ze gewoon voor altijd opsluiten,.en de sleutel ergens in de zee gooien ofzo
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Het lijkt me verboden in Duitsland, een levend dier zomaar onthoofden.
Het doel zal wel publiciteit zijn voor die vastzittende Chinees, en dat is blijkbaar gelukt
Kan me echt niet voorstellen dat ze die onthoofding echt van plan zijn.
Het doel zal wel publiciteit zijn voor die vastzittende Chinees, en dat is blijkbaar gelukt
Kan me echt niet voorstellen dat ze die onthoofding echt van plan zijn.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Dat ie dan lekker met zijn eigen hoofd gaat dreigen ipv een hoofd van een onschuldig dier.
Lafaard dat het is.
Lafaard dat het is.
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Ach welnee joh, het doel is zelf even over de rug van een gevangene en een teckel in de belangstelling staan. Zegt wel veel over dat typje... En waarom is die Chinees een teckelslager? Ik mis geloof ik een stukje van het verhaaltekkel schreef: Het doel zal wel publiciteit zijn voor die vastzittende Chinees, en dat is blijkbaar gelukt![]()
Oh wacht, ik snap het al, het onderschrift van de foto is in de tekst beland waardoor er teckelslachter voor de naam van de gevangene staat. Verwarrend. Dan snap ik al helemaal niet wat die teckel ermee te maken heeft
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Strega schreef:Ach welnee joh, het doel is zelf even over de rug van een gevangene en een teckel in de belangstelling staan. Zegt wel veel over dat typje... En waarom is die Chinees een teckelslager? Ik mis geloof ik een stukje van het verhaaltekkel schreef: Het doel zal wel publiciteit zijn voor die vastzittende Chinees, en dat is blijkbaar gelukt![]()
.
Nee, je moet t even via t linkje lezen. Het woordje teckelslager in Nanna's stukje staat alleen onder de foto. Staat er een beetje ongelukkig zo omdat de foto wegvalt.
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Tot die conclusie was ik al gekomen, had mijn bericht al aangepastTeamWork schreef:Strega schreef:Ach welnee joh, het doel is zelf even over de rug van een gevangene en een teckel in de belangstelling staan. Zegt wel veel over dat typje... En waarom is die Chinees een teckelslager? Ik mis geloof ik een stukje van het verhaaltekkel schreef: Het doel zal wel publiciteit zijn voor die vastzittende Chinees, en dat is blijkbaar gelukt![]()
.
Nee, je moet t even via t linkje lezen. Het woordje teckelslager in Nanna's stukje staat alleen onder de foto. Staat er een beetje ongelukkig zo omdat de foto wegvalt.
- krullie
- Zeer actief
die kunstenaars zijn echt geschuffeld.
eerst een hond laten verhongeren.
dan een kat vermoorden en er een tas van maken.
en dan nu een teckel onthoofden.
mafkezen.
eerst een hond laten verhongeren.
dan een kat vermoorden en er een tas van maken.
en dan nu een teckel onthoofden.
mafkezen.
- iones
- Zeer actief
dus omdat chineze iemand vast zetten, moet een hond het ontgelden? Waarom dan geen chinees onthoofden? Dat is pas echte kunst!
Is dit ook bekend in China? Zijn er daar geen boze chinezen die er iets aan willen doen?
En volgens mij zijn duitsers hier ook niet van gediend, ik denk dat die keulse kunstenaars daar niet op sympathie hoeven te rekenen.
Er zit ook geen enkele logica in het verhaal. Het is een misdaad tegen de mensheid, begaan door de mensheid, en dan moet een onschuldig dier er voor opdraaien en gestrafd worden>????
Als ze het goed willen doen, moeten ze daarvoor een chinees pakken. De lafaards. Ik hoop dat deze lui net zoveel bedreigingen gaan ontvangen als die laffe jongen die die hond een tijd terug van de brug afgooide zodat hij zichzelf ging aangeven.
Is dit ook bekend in China? Zijn er daar geen boze chinezen die er iets aan willen doen?
En volgens mij zijn duitsers hier ook niet van gediend, ik denk dat die keulse kunstenaars daar niet op sympathie hoeven te rekenen.
Er zit ook geen enkele logica in het verhaal. Het is een misdaad tegen de mensheid, begaan door de mensheid, en dan moet een onschuldig dier er voor opdraaien en gestrafd worden>????
Als ze het goed willen doen, moeten ze daarvoor een chinees pakken. De lafaards. Ik hoop dat deze lui net zoveel bedreigingen gaan ontvangen als die laffe jongen die die hond een tijd terug van de brug afgooide zodat hij zichzelf ging aangeven.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Strega
- Zeer actief
Hond van een brug afgooien? Wat hoor ik nou voor nare verhalen. Ik mis Pistolen Paultje
.
Als ik dit lees, moet ik ineens aan Nanna denken, gek genoeg. Kunnen we niet iemand voordragen om de taken over te nemen
?
Paultje: Kijk en als we dan in de krant lazen dat een of andere godverlaten boerekinkel in Schoorl z'n paard achter de tractor had gebonden, belegden wij eerst een vergadering en dan besloten we- nadat we er eerst netjes over hadden gestemd- of die man in aanmerking komt voor een persoonlijk bezoek. Als dat zo was benoemden we een commissie van een man of tien, die die man eerst horendol sloeg zodat-ie nooit meer in zijn leven een paard durfte aanraken. En daarna deden we met die man precies hetzelfde als-ie met het betreffende mishandelde dier had gedaan; in dit geval werd hij ook driemaal de wei doorgesleept
Als ik dit lees, moet ik ineens aan Nanna denken, gek genoeg. Kunnen we niet iemand voordragen om de taken over te nemen
Paultje: Kijk en als we dan in de krant lazen dat een of andere godverlaten boerekinkel in Schoorl z'n paard achter de tractor had gebonden, belegden wij eerst een vergadering en dan besloten we- nadat we er eerst netjes over hadden gestemd- of die man in aanmerking komt voor een persoonlijk bezoek. Als dat zo was benoemden we een commissie van een man of tien, die die man eerst horendol sloeg zodat-ie nooit meer in zijn leven een paard durfte aanraken. En daarna deden we met die man precies hetzelfde als-ie met het betreffende mishandelde dier had gedaan; in dit geval werd hij ook driemaal de wei doorgesleept
- krullie
- Zeer actief
lor1_1984 schreef:vergeet die goudvissen in de blender niet, Krullie.
oh ja.
kots zal je bedoelen.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
We hebben het er met z'n allen toch maar mooi over, evenzogoed
En ik had nog nooit gehoord van meneer Weiwei
En ik had nog nooit gehoord van meneer Weiwei
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Jaap*
- Zeer actief
Gezien het ras al bekend is, neem ik overigens aan dat er ook al een vrijwillige tekkel is gevonden? 
-
Strega
- Zeer actief
Als ik meneer Wei Wei was, zou ik het helemaal niet waarderen dat die mafkees mijn naam gebruikt om publiciteit voor zijn zieke geest te genereren. Het is een kunstenaar, geen activist. Hij ziet dit blijkbaar als een uiting van kunst. Mij maak je niet wijs dat hij dit echt alleen om die arme Chinees doet hoor....Jaap* schreef:Gezien het ras al bekend is, neem ik overigens aan dat er ook al een vrijwillige tekkel is gevonden?
- Jaap*
- Zeer actief
Ik ken geen van beiden. Maar ik wil wel even meespeculeren hoor.Strega schreef:Als ik meneer Wei Wei was, zou ik het helemaal niet waarderen dat die mafkees mijn naam gebruikt om publiciteit voor zijn zieke geest te genereren. Het is een kunstenaar, geen activist. Hij ziet dit blijkbaar als een uiting van kunst. Mij maak je niet wijs dat hij dit echt alleen om die arme Chinees doet hoor....Jaap* schreef:Gezien het ras al bekend is, neem ik overigens aan dat er ook al een vrijwillige tekkel is gevonden?
Misschien is er wel niet eens een hond, en als hij er wel is wordt hij op het moment supreme misschien wel even aan het toegestroomde persvolk getoond, met de mededeling dat ze van een koude kermis thuis zullen komen als ze hadden gehoopt op een van bloed druipend tekkel-lichaampje voor op de voorpagina.
Wie weet.
Ik vind het overigens een hele smakeloze bedoening hoor, daar niet van.
-
Strega
- Zeer actief
Ja daar had ik ook al aan gedacht Jaap. En als het echt een project is om aan te tonen hoe wij als maatschappij geilen op sensatie ten koste van wat dan ook, dan vind ik het wel weer een mooi statement. Laten we daar maar op hopen dan.
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
we hebben hier in nederland toch die maffe Tinkerbell?? Die haar eigen kat heeft vermoord om er een handtas van te maken.....ook onder de noemen kunst
blijkbaar mag er veel als je er maar het woordje kunst aan hangt. Misschien kan de duitse meneer gelincht worden onder de noemer kunst.....
blijkbaar mag er veel als je er maar het woordje kunst aan hangt. Misschien kan de duitse meneer gelincht worden onder de noemer kunst.....

- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
- Aantal honden: 2
Ppfff..Nanna,... wat heb jij altijd gezellige onderwerpen zeg!!!
Wat een verschrikkelijke mensen,
hoe ziek moet je zijn om op z'n idee te komen
Dat beestje snapt er niks van
verschrikkelijk!
Wat een verschrikkelijke mensen,
Dat beestje snapt er niks van
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Eigenlijk gek dat niemand het heeft over hoe triest het is om in de bak te belanden omdat je ergens een mening over hebt en gewoon weg kan rotten..
Nu hebben jullie allemaal een mening over dat teckeltje die moet staan voor het onrecht wat die man word aangedaan.
Alleen hoor ik jullie daar niet over hoe triest dat is..?
Als ik die man zou zijn en onterecht in de bak zou zitten ,zou ik er weinig om geven als er een teckel de bijl op zijn nek kreeg zodat ik mijn vrijheid had.
Wie koos voor blijven zitten.??
Nu hebben jullie allemaal een mening over dat teckeltje die moet staan voor het onrecht wat die man word aangedaan.
Alleen hoor ik jullie daar niet over hoe triest dat is..?
Als ik die man zou zijn en onterecht in de bak zou zitten ,zou ik er weinig om geven als er een teckel de bijl op zijn nek kreeg zodat ik mijn vrijheid had.
Wie koos voor blijven zitten.??

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Dat is meer werk dan een teckel en dus een grotere misdaad.Nanna schreef:Ik zaagde de nek van een Sint Bernard nog doorbouvierpoedel schreef: Als ik die man zou zijn en onterecht in de bak zou zitten ,zou ik er weinig om geven als er een teckel de bijl op zijn nek kreeg zodat ik mijn vrijheid had.
Wie koos voor blijven zitten.??![]()

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ik geloof dat de meeste hier in dit topic zelfs hun eigen hond de bijl op de nek zouden zetten als ze uit de chineze gevangenis weg mochten.