Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb een Mh teef van 1 1/2. Ze is bezig met IPO.
Chelsey-Kaya schreef:
Ze komt bij kenissen van ons vandaan die een Boederij hebben en een keer graag een nest wilde!
Sorry, kan mijn mond niet houden maar dit vind ik nou zo jammer. MP staat vol met MH die niet aan de straatstenen te slijten zijn en dan voor de leuk een nestje op de wereld zetten zelfs zonder de voorgeschiedenis van de ouderhonden te kennen.
Zoals Inge al zei, verwacht niet dat je er bent met een puppycursus.
stefanie schreef:Ik heb een Mh teef van 1 1/2. Ze is bezig met IPO.
Chelsey-Kaya schreef:
Ze komt bij kenissen van ons vandaan die een Boederij hebben en een keer graag een nest wilde!
Sorry, kan mijn mond niet houden maar dit vind ik nou zo jammer. MP staat vol met MH die niet aan de straatstenen te slijten zijn en dan voor de leuk een nestje op de wereld zetten zelfs zonder de voorgeschiedenis van de ouderhonden te kennen.
Zoals Inge al zei, verwacht niet dat je er bent met een puppycursus.
Ik snap wat je bedoeld! maar we gaan haar zelf ook goed trainen en dat gaat tot nu toe erg goed!
Inge schreef:
Die staat er nog niet op dus nu weet ik nog niets
Edit....ik keek scheel
Een zwarte!
dat weet je nog niet, kan ook strepen zijn
Hoeft er dan niet aan 2 kanten strepen te zitten?
Zie alleen aan moederskant er ver weg een streepjesherder voor zitten
Nope, hoeft niet.....Umi x Bassie gaf (verwacht) 100% streep, terwijl er geen streep achter Umi zit....nest bekijk ik zo ff, bloedlijnen & iPhone zijn (nog) niet compatible
Carmen, gestreept is dominant over geel dus dat snap ik wel.
Maar dit is een zwarte reu en een zwarte teef. Alleen in de 4e generatie zit een Hollander reu, alle andere voorouders zijn geel of zwart.
Inge schreef:Carmen, gestreept is dominant over geel dus dat snap ik wel.
Maar dit is een zwarte reu en een zwarte teef. Alleen in de 4e generatie zit een Hollander reu, alle andere voorouders zijn geel of zwart.
ff gekeken & Inge, achter Noeska (die over beide kanten er in zit) zit xHH, denk dat het dan dus daar vandaan komt (Noeska zit 3de & 4de generatie)
ff gekeken & Inge, achter Noeska (die over beide kanten er in zit) zit xHH, denk dat het dan dus daar vandaan komt (Noeska zit 3de & 4de generatie)
Ik verwacht geen strepen in dit nest. Vader Jari vererft veel zwart of juist heel geel (is mijn ervaring). Veel nakomelingen, nog weinig gecertificeert
Leuke combinatie Jan, ik vind Jari een hele knappe hond
Ik verwacht geen strepen in dit nest. Vader Jari vererft veel zwart of juist heel geel (is mijn ervaring). Veel nakomelingen, nog weinig gecertificeert
t is een nestherhaling San en zie voor die uit het vorige nest de reactie van Falkje...
Deze combi doet het over het al gemeen goed. Andere duidelijk minder. De streepjes zitten er wel zeker in als je kijkt naar eerdere nesten