Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bearded Collieliefhebbers
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Bearded Collieliefhebbers
Ik ben op zoek naar ´gewone´ beardie/eigenaren om daar wat vragen aan te stellen over hun beleving van de vachtverzorging van hun honden. Graag per pb 
Laatst gewijzigd door Rosita Compagner op 26 apr 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Inc
Re: Bearded Colieliefhebbers
Ik heb er ooit eentje opgevangen voor een aantal maand. Die was geschoren toen ik hem kreeg en alweer aardig vol in de vacht toen hij naar zijn nieuwe huisje mocht.
(kon niet bij de fokker in de roedel).
Ik borstelde hem elke dag even met een simpele mensenborstel. Eens in de week een goede kambeurt met een ijzeren kam met pennen van anderhalve cm geloof ik. Ik deed dat in laagjes. Achter de oren, rond zijn snuit, en zijn broek was altijd het meeste werk. Klitten sneed ik eruit met zo'n mesje.
Ik vond het reuze meevallen, had verwacht dat het meer werk zou zijn.
(kon niet bij de fokker in de roedel).
Ik borstelde hem elke dag even met een simpele mensenborstel. Eens in de week een goede kambeurt met een ijzeren kam met pennen van anderhalve cm geloof ik. Ik deed dat in laagjes. Achter de oren, rond zijn snuit, en zijn broek was altijd het meeste werk. Klitten sneed ik eruit met zo'n mesje.
Ik vond het reuze meevallen, had verwacht dat het meer werk zou zijn.