-----------------------
Diesel doet het prima en is in goede doen. Het is nog steeds geen vetzak, en al die tijd ben ik dus aan het uitproberen met verschillende vormen en merken voer. Ik geef hem nu speciaal voer voor de erg actieve en werkende hond. Gelukkig is het een makkelijke eter en gaat niet bij het minste of geringste aan de poeperij. Dat had mijn vorige hond wel, die had al genoeg aan een ander luchtje bij wijze van spreken.
De buurhond is nog steeds zijn vaste speelmaatje en bijna dagelijks gaan ze zwemmen of rennen met een stok of bal. De ergste ondeugd verdwijnt en hij begint wat volwassener te worden. Ik ben lid geworden van een speelotheek waar je intelligentie spelletjes voor de hond kunt huren, een echte uitdaging en hij vind het super om te doen, misschien ken je de spelletjes wel http://www.nina-ottosson.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo moeilijk het in het begin ging met de kat, zulke kameraden zijn het nu. De kat gaat elk rondje uit mee naar buiten. Ze slapen regelmatig samen en missen elkaar als ze elkaar een tijdje niet hebben gezien. Gelukkig maar, ze hebben lekker wat afleiding aan elkaar.

Maar goed, je bent natuurlijk nieuwsgierig naar de foto’s, dus ik zal er wat bijdoen. Ik hoop dat je het leuk vind om weer wat van hem te horen, mocht je niets meer willen horen omdat het is afgerond, hoor ik het wel toch?
Ik hoop op een prachtige zomer, de voorbode was in ieder geval heerlijk. We zijn buiten wanneer mogelijk en zeker als de zon schijnt. Lekker de bossen in, plaid mee, wat te eten en te drinken, een speeltje en de dag is een succes.