Nanna schreef:luisteraars van het Radio 1-programma Vroege Vogels
Nou ja, kun je die echt rekenen?Dat zijn van die groene taliban-natuurvorser wannabe's die ik alvast niet serieus neem.
Die haten alles wat op het pad komt van de op het weegbree gesitueerde distelvinkje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rotbeesten top 50
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Rotbeesten top 50
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
In Amsterdam ergert iedereen zich aan elkaar, dat is niets nieuws toch.
- krullie
- Zeer actief
Nanna schreef:luisteraars van het Radio 1-programma Vroege Vogels
Nou ja, kun je die echt rekenen?Dat zijn van die groene taliban-natuurvorser wannabe's die ik alvast niet serieus neem.
Die haten alles wat op het pad komt van de op het weegbree gesitueerde distelvinkje.
heeee ik ben een vroege vogel luisteraar.
en ja ik vind de teek ook een uiterst irritant beesje.
-
Supernova
- Zeer actief
Honden zijn ook gewoon rotbeesten. 
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Volgens mij zijn honden ook zichtbaarder aanwezig. Katten struinen maar wat rond en zie je niet zo. Honden worden natuurlijk uitgelaten, overal mee naar toe genomen. Ik denk dat je meer "last" heb als je bang bent voor honden dan voor katten. Dus dan is er ook meer ergenis.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik erger me meestal alleen aan hoe mensen met hun hond omgaanMachie schreef:Ik kan me ook redelijk ergeren aan andermans honden
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Gut zeg, ik lig toch echt in een deuk, heb je altijd van die droge humor?Nanna schreef:luisteraars van het Radio 1-programma Vroege Vogels

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
-
Supernova
- Zeer actief
Nou dat ben je altijd, komt dat even goed uitNanna schreef:Nee, alleen als ik dronken benHilly45 schreef:Gut zeg, ik lig toch echt in een deuk, heb je altijd van die droge humor?Nanna schreef:luisteraars van het Radio 1-programma Vroege Vogels
Die haten alles wat op het pad komt van de op het weegbree gesitueerde distelvinkje.![]()
![]()
![]()
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Dat van die honden verbaasd mij niks. Ook al bedoelen de stemmers onbewust vast meer dat ze een hekel hebben aan veel honden bezítters
Van wespen heb ik nooit last, dan meer van horzels e.d. Die zoeken je echt op om eens even lekker te steken. Wespen niet.
Van teken zie ik de meerwaarde ook niet in. Maarja, dat zie ik ook niet in pak hem beet de presentator van 'wegmisbruikers'.
Een kleine ergernis, meer niet
Van wespen heb ik nooit last, dan meer van horzels e.d. Die zoeken je echt op om eens even lekker te steken. Wespen niet.
Van teken zie ik de meerwaarde ook niet in. Maarja, dat zie ik ook niet in pak hem beet de presentator van 'wegmisbruikers'.
Een kleine ergernis, meer niet
Laatst gewijzigd door Jaap* op 24 apr 2011 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Rikoy
- Zeer actief
Teken dat vind ik gore beestjes. :N: :M:
Ik heb er al weer moeten vangen ondanks de preventie.
Ik heb er al weer moeten vangen ondanks de preventie.

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Moet hij maar wat minder in de struiken rommelen.[Sandra] schreef:Mijn dierenarts was anders vorige week best blij met een teek
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nanna schreef:Ik heb een hekel aan alles wat steekt.
-----------------------------------------------------
Dazen, wespen, horzels, noem maar op.
En van teken heb ik het bestaansrecht nog nooit kunnen ontdekken.
Je vergeet er nog 1.
De sm.... angel.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Rikoy
- Zeer actief
Oh ja?[Sandra] schreef:Mijn dierenarts was anders vorige week best blij met een teek
Heeft hij hem op sterk water gezet?

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Kelev de oude
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Kruising whippet
2 Galgo's
en een onduidelijke kruising
Wat mij nu zo verbaasd is dat de mens (homo sapiens) als "Rotbeest" nergens genoemd wordt.Het programma stelde een Rotbeesten Top 50 op en verzamelde in twee maanden ruim 48 duizend stemmen.
Als er één diersoort schadelijk is en een plaag vormt voor deze planeet, dan zijn wij het wel.
Onze agressie kent geen grenzen, wij roeien uit wat ons in de weg loopt, en vernietigen daarbij complete biotopen zodat daar op lange termijn geen leven meer mogelijk is.
Wij hakken om en branden plat. Wij moorden voor de lol, zelfs onder onze eigen soortgenoten.
Er zijn bijna geen plaatsen meer waar mensen niet voorkomen. Overal kruipen zij onder vandaan, op iedere plaats en op elke tijd. Zij dringen huizen binnen en roven alles wat zij vinden.
Als zij niets vinden worden zij boos en doden de bewoners, of ontvoeren hun jongen...
Zij zijn bevangen door een wilde voortplantingsdrift, en vermenigvuldigen zich in het kwadraat.
Zij maken zich druk om een teek...
Hoeveel bloed zuigt nou één zo'n teek?
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
S@ndr@
- Zeer actief
eigenlijk zou de mens met stip op een moeten staan :lol: , maar de teek is ook goe 
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
dhlover schreef:Oh ja?[Sandra] schreef:Mijn dierenarts was anders vorige week best blij met een teek
Heeft hij hem op sterk water gezet?
Jaap* schreef:Moet hij maar wat minder in de struiken rommelen.
Otto wilde niet dat ik hem eraf plukte. Na een paar worstelpartijen werd het een hele dure teek

Groetjes,
Sandra
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat dat aan gaat verschillen wij niet veel van dieren.Kelev de oude schreef:Wat mij nu zo verbaasd is dat de mens (homo sapiens) als "Rotbeest" nergens genoemd wordt.Het programma stelde een Rotbeesten Top 50 op en verzamelde in twee maanden ruim 48 duizend stemmen.
Als er één diersoort schadelijk is en een plaag vormt voor deze planeet, dan zijn wij het wel.
Onze agressie kent geen grenzen, wij roeien uit wat ons in de weg loopt, en vernietigen daarbij complete biotopen zodat daar op lange termijn geen leven meer mogelijk is.
Wij hakken om en branden plat. Wij moorden voor de lol, zelfs onder onze eigen soortgenoten.
Er zijn bijna geen plaatsen meer waar mensen niet voorkomen. Overal kruipen zij onder vandaan, op iedere plaats en op elke tijd. Zij dringen huizen binnen en roven alles wat zij vinden.
Als zij niets vinden worden zij boos en doden de bewoners, of ontvoeren hun jongen...
Zij zijn bevangen door een wilde voortplantingsdrift, en vermenigvuldigen zich in het kwadraat.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
Ze zijn inderdaad de homo sapiëns vergeten in die top 50 lijst van rotbeesten. Wij moeten met grote voorsprong op nr 1 staan !!!!
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
je komt dicht in de buurt van een perfecte omschrijving jammer genoegKelev de oude schreef:Wat mij nu zo verbaasd is dat de mens (homo sapiens) als "Rotbeest" nergens genoemd wordt.Het programma stelde een Rotbeesten Top 50 op en verzamelde in twee maanden ruim 48 duizend stemmen.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- Jeannettebo
- Zeer actief
er mocht niet op mens gestemd worden, anders was het wss met stip nr 1 geweest.
De gedachte was dat je niet op jezelf moest kunnen stemmen
De gedachte was dat je niet op jezelf moest kunnen stemmen

- Roompie
- Zeer actief
Mee eens.daywalker schreef:je komt dicht in de buurt van een perfecte omschrijving jammer genoegKelev de oude schreef:Wat mij nu zo verbaasd is dat de mens (homo sapiens) als "Rotbeest" nergens genoemd wordt.Het programma stelde een Rotbeesten Top 50 op en verzamelde in twee maanden ruim 48 duizend stemmen.

- Kelev de oude
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Kruising whippet
2 Galgo's
en een onduidelijke kruising
Wij onderscheiden drie categoriëndaywalker schreef:Ze zijn inderdaad de homo sapiëns vergeten in die top 50 lijst van rotbeesten. Wij moeten met grote voorsprong op nr 1 staan !!!!
kruid
gedierte
en onmensen...
Dus wij wieden het kruid
Wij vermoorden het gedierte
De onmensen lopen vrij rond.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Zouden dierenartsen die tekebeesten rondstrooien?[Sandra] schreef:Mijn dierenarts was anders vorige week best blij met een teek
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
De ultieme complottheorieZaZa schreef:Zouden dierenartsen die tekebeesten rondstrooien?[Sandra] schreef:Mijn dierenarts was anders vorige week best blij met een teek
Niet alleen de dierenartsen,ook de farmaceutische industrie; ik haal voor bijna €40,- bestrijdingsmiddel in de winkel en ze zitten nog vol.