Lillith schreef:
Wat vervelend het niet eten, snap niet waarom ze misselijk is???
Als ze maag/darmklachten heeft lijkt me gewoon blikvoer niet zo aan te bevelen.
Mijn Schnaus heb ik eens, na kennelhoest, aan het eten gekregen met frolicjes, later weer afgebouwd.
Zijn er geen 24 uurs (turkse)winkels in je buurt, grote tankstations hebben vaak ook dierenvoer.
Sterkte met je hond

Ze heeft levershunt en daarvan is ze misselijk door de laxatraxt wordt haar darmen snel geleegd en houden we de amoniak in de perken (hoe zeg je dat) en is ze dus niet misselijk meer ervan en eet gewoon..
Nou heeft ze nierbekkenontsteking en gisteren nog 40.4 koorst, daar prik voor gehad en de koorts is weg.. ze heeft AB en andere pillen gehad voor die ontsteking.. Dus ik denk dat ze gewoon nog te ziek is in haar lijfje om eetlust te hebben ook mede dat ze dus misselijk is erbij... maar ze heeft onder gewicht, had eindelijk een kilo eraan, maar het vliegt eraf nou omdat ze gewoon al 3 dagen niet gegeten heeft.. vandaar deze oproep en hopende dat iemand de tip heeft wat ze wel wilt eten...
Hier geen winkels die zo lang open zijn, mogen al blij zijn dat de AH op zondag open mag

de pompen hier hebben ook geen blikvoer helaas.. maar goed, ga morgen ff mn buren afstruinen die mss wel blik hebben en anders ga ik wel verder zoeken wat ze wel wilt eten.. maakt niet uit wat, als er maar wat binnen komt.. ze drinkt gelukkig wel goed, maar voor de rest zit er geen leven in

Ze loopt ook al dronken zo afgezwakt is ze weer...daarom vandaag weer naar DA gegaan en die prik en pillen gehad en wederom bloed onderzoek ect...