Moderator: moderatorteam

Ja, Murk is een zoon van Lieuwe en Lobke fan de Frije Wetters.Esther1963 schreef:Oh wat leuk en verrassend Ma-Rianne, top hoor. Heel veel geluk met MurkKind van jouw Liewe?

Ik heb de foto's die ik zelf gisteren heb genomen verprutst, moet even kijken of daar nog wat van te maken is.Marjoleine schreef: Marianne, die foto's moeten beter, he![]()
Wel leuk dat Gré nu een kennelnaam heeft. Zonder vind ik maar niks, moet ik zeggen.
Murk is een friese jongensnaam, hoewel die tegenwoordig niet erg veel meer voorkomt.Shima schreef:Wat leuk om een zoon van je eigen hond te hebben, van harte gefeliciteerd!![]()
Murk, heeft dat nog een betekenis misschien, of is dat zomaar een naam?

Ja, en als je wat op wilt zoeken, zoek je je helemaal gek!Ma-Rianne schreef: Enne... Lieuwe heeft ook geen kennelnaam, maar kan wel heeeele mooie pups produceren.

Helemaal super, echt hartstikke leukMa-Rianne schreef:Ja, Murk is een zoon van Lieuwe en Lobke fan de Frije Wetters.Esther1963 schreef:Oh wat leuk en verrassend Ma-Rianne, top hoor. Heel veel geluk met MurkKind van jouw Liewe?
Murk krijgt ook een kennelnaam en gaat voluit Murk Lieuwes fan't Ruumelshiem heten.

Ik vind het ook maar niks, Jelle heeft ook geen kennelnaam en dat vind ik zoooo jammer, terwijl de fokker na het eerste nest wel een kennelnaam aangevraagd heeftMarjoleine schreef:Het begint erop te lijken.
Ja, en als je wat op wilt zoeken, zoek je je helemaal gek!Ma-Rianne schreef: Enne... Lieuwe heeft ook geen kennelnaam, maar kan wel heeeele mooie pups produceren.
Vooral bij de stabijs, er zijn ik weet niet hoeveel Bijkes, allemaal zonder kennelnaam :N:
En aan zo'n naam zonder iets zie je niet waar die hond vandaan komt, niets!
Ik vind het niks.