Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Denkadog/Specific Small breed Puppy

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Selena149
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising shih tzu x maltezer

Denkadog/Specific Small breed Puppy

Ongelezen bericht door Selena149 »

Voeren er hier nog meer mensen Denkadog ? :)

De dierenwinkel eigenaar had ons Denkadog aangeraden nadat we onze puppy thuis hadden.
Die hebben we dus, maar ik zit te twijfelen om wellicht over te stappen.
Ik heb nog niet zo heel veel verstand van puppy's en puppyvoer, maar het valt me op dat Nyo niet zo'n hele grote eter van die brokken is (alhoewel ik niet goed weet wat echt de norm is, hoeveel een pup 'moet' eten per dag). Op de verpakking staat hoeveel te geven bij hoeveel maanden, maar als we het vervolgens geven (wat echt niet een hele bak vol is) staat het er gerust 2 dagen voor het op is, terwijl ik heb begrepen dat veel mensen hun pup 2-3 keer per dag voeren, en het dan ook op gaat. Af en toe neemt hij wel wat brokjes, maar als ik het 's morgens geef staat het er dus gerust 2 dagen voor het op is.
Nu had ik bij Nyo's laatste enting van de dierenarts 2 proefzakjes Specific Small Breed Puppy voer meegekregen, en aangezien de Denkadog bijna op heb ik zojuist wat van de Small Breed Puppy voer bijgevoegd (uiteraard gemengd) en hij eet nu smakelijk. Het viel me overigens ook op, toen een vriendin van mij hier van de eek was met haar pup (zij geeft hem bonzo), Nyo daar ook meteen smakelijk van at. Misschien is Nyo niet zo gek op de Denkadog ?

Wat vinden jullie van Denkadog/Specific Small breed Puppy voer ?
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Denkadog/Specific Small breed Puppy

Ongelezen bericht door malinois »

lekker Smuldier halen bij de supermarkt uit de vriezer, wedden dat ze dat direct en prima eet :ok:
veel beter dan welke brok dan ook
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Of gewoon de bak weg pakken na 5 minuten, en na een paar uur weer aanbieden ;).
Gaan ze een stuk vlotter van eten ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Selena149
Vaste gebruiker

Dat smuldier, daar heb ik idd al veel goeie verhalen over gehoord. :mrgreen: M'n schoonmoeder (was mee met boodschappen) had daar alleen een uitgesproken mening over, ik moest het laten liggen, het was troep, en ik moet pedigree geven. Nu heeft ze dat werkelijk wel met alles (ze hebben tig jaar een hond gehad, denken op dat gebied dus alles beter te weten en krijg regelmatig te horen wat ik wel/niet moet doen, hoe ik mijn hond aan moet pakken en wat ik verkeerd doe. Punt alleen is dat álles wat ze zeggen/opdringen juist hetgeen is wat er níét moet gebeuren (zoals adviezen om snel te laten castreren, met zindelijkheidstraining de snoet door de poep en plas met peper halen want dan leren ze het gelijk af, wurgkettingen/slipkettingen gebruiken, pedigree pup voedsel geven omdat dat o zo goed is etc. etc... en o wee als je er tegen in gaat want zij weten het beter) :N: Denk dat ik het toch maar ga proberen (smuldier dan) :wink:
Afbeelding
Selena149
Vaste gebruiker

Heb vandaag smuldier gehaald, ben benieuwd :lol1: Had hier ergens nog een tip gelezen om het eten aantrekkelijker te maken. Hup even in de magnetron, en een klein beetje water erbij. En meneer had zowaar binnen een paar minuten zijn bak leeg. :lol1: Heb nog maar voor een paar dagen voer, zal dan eens zien wat de smuldier doet.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Selena149 schreef:Heb vandaag smuldier gehaald, ben benieuwd :lol1: Had hier ergens nog een tip gelezen om het eten aantrekkelijker te maken. Hup even in de magnetron, en een klein beetje water erbij. En meneer had zowaar binnen een paar minuten zijn bak leeg. :lol1: Heb nog maar voor een paar dagen voer, zal dan eens zien wat de smuldier doet.
probeer het eens zonder warm te maken want dat is eigenlijk helemaal niet nodig, het ruikt van zichzelf al lekker genoeg voor ze over het algemeen :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Selena149
Vaste gebruiker

Zal dat eens proberen. Het doet in ieder geval wel de truc. Net weer geprobeerd en weer binnen een paar minuten zijn bak netjes leeg :F:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Selena149 schreef:Zal dat eens proberen. Het doet in ieder geval wel de truc. Net weer geprobeerd en weer binnen een paar minuten zijn bak netjes leeg :F:
:E:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”