De dierenwinkel eigenaar had ons Denkadog aangeraden nadat we onze puppy thuis hadden.
Die hebben we dus, maar ik zit te twijfelen om wellicht over te stappen.
Ik heb nog niet zo heel veel verstand van puppy's en puppyvoer, maar het valt me op dat Nyo niet zo'n hele grote eter van die brokken is (alhoewel ik niet goed weet wat echt de norm is, hoeveel een pup 'moet' eten per dag). Op de verpakking staat hoeveel te geven bij hoeveel maanden, maar als we het vervolgens geven (wat echt niet een hele bak vol is) staat het er gerust 2 dagen voor het op is, terwijl ik heb begrepen dat veel mensen hun pup 2-3 keer per dag voeren, en het dan ook op gaat. Af en toe neemt hij wel wat brokjes, maar als ik het 's morgens geef staat het er dus gerust 2 dagen voor het op is.
Nu had ik bij Nyo's laatste enting van de dierenarts 2 proefzakjes Specific Small Breed Puppy voer meegekregen, en aangezien de Denkadog bijna op heb ik zojuist wat van de Small Breed Puppy voer bijgevoegd (uiteraard gemengd) en hij eet nu smakelijk. Het viel me overigens ook op, toen een vriendin van mij hier van de eek was met haar pup (zij geeft hem bonzo), Nyo daar ook meteen smakelijk van at. Misschien is Nyo niet zo gek op de Denkadog ?
Wat vinden jullie van Denkadog/Specific Small breed Puppy voer ?