Frank is die week in Amerika en dus kan ik niet 1 van de honden thuis laten.
Nu zien mijn ouders het niet zitten als ik ze alle 3 meeneem naar hun huisje.
Ik baal behoorlijk maar ik ga te graag naar mijn ouders om dan maar niet te gaan.
Het lastige is dat ik eigenlijk geen van de 3 kan bedenken die 'makkelijk' ergens onder te brengen is.
Hera gaat absoluut mee. Met haar hond agressie durf ik haar niemand toe te vertrouwen.
Woopy is een hond apart. Ik weet niet of hij een pension (en dus opgesloten zitten) gaat trekken. Ik vrees dat ze me dan na 3 dagen opbellen 'kom hem maar halen'..... plus dat hij bij wantrouwen kan bijten. Veel pensions moeten hem daarom al niet.
Tsja dan blijft Cash over. Maar die is nog nooit bij ons weggeweest. Ja, toen hij 9 weken was geloof ik een weekendje bij MiekMiek maar that's it.
Ik weet dus ook niet hoe hij gaat reageren in een kennel e.d. Plus dat ik ergens bang ben dat ze hem toch met een moeilijkere andere hond het veld opkwakken en ik thuis met de gebakken peren zit.
Daarbij is Cash natuurlijk toch ook wel een heftige hond die wel iemand nodig heeft die stevig in de schoenen staat.
Heb ook al zitten denken om te kijken of er hier op het forum iemand is die het ziet zitten met Woopy. Maar ik ben te bang dat het mis zal gaan. Dat hij in een onbewaakt ogenblik weet te ontsnappen of dat men toch niet bedachtzaam genoeg is met wandelen en vreemde mensen.
Maar goed, wie weet er misschien een pension waar ze niet maar wat doen? Waar ze goed je instructies opvolgen? Waar ze liefdevol met je hond omgaan e.d.
Ik moet die week van Groningen naar het eiland Tholen rijden. Ik kan dus onderweg makkelijk ergens even de weg af om 1 van de 2 onder te brengen.
Echter mocht het dan toch niet gaan moet ik er wel weer makkelijk en snel kunnen zijn om ze op te halen....
Ik zag dat er op het eiland Tholen een gedragscentrum zit ofzo? Kent iemand dat? Ik dacht dat Brigitte van Tank en Bunker e.d. daar eens haar honden odner heeft gebracht.
Mochten jullie andere tips hebben.... hoor ik het graag.
En mocht iemand toch denken dat Woopy wel kan komen dan hoor ik het ook graag. Hij kan prima met andere honden overweg.