Rosi is inmiddels 8 weken drachtig en het gaat prima. Ze kreunt en steunt ene goeie, germ hundje
Ze wandelt nog graag, eet vele beetjes over de dag verdeeld en is enorm aanhankelijk.

Elke keer weer spannend...
Moderator: moderatorteam

Ohh dat is idd ook spannend voor jullie.....veel succes dadelijk met de bevalling!!heppiedepeppie schreef:Ik duim met je mee. Hier moeten we nog een halve week... dus ik weet hoe de spanning is
Wij wachten ook af. Erin is laatste dagen iets rustiger, maar dat eetprobleem kennen wij niet. Eigenlijk het tegenovergestelde. Ze piept constant om eten, rent blaffend naar haar bak als ze maar denkt dat wij opstaan. Ik word om 07:000 uur gewekt omdat madam dan ECHT honger heeft...truusje schreef: Ohh dat is idd ook spannend voor jullie.....veel succes dadelijk met de bevalling!!
Iedereen bedankt voor de goede wensen![]()
Rosi is moe....slaapt veel en doet wat moeilijk met eten. Alhoewel gisteren een crackertje met filet americain [ we hadden een verjaardagsfeestje] er met smaak in ging![]()
Ze is enorm en het kind heeft het zwaar...
We wachten geduldig af en we passen ons aan aan Rosi.....

Heerlijk he...heb er ook weer erg veel in. Zet over enkele dagen de webcam aan, kun je meegenieten.Rea schreef:O gaaf cocker pupjes