Edit...tekst verwijderd. Onderwerp gesloten wat mij betreft.

Moderator: moderatorteam
edit....tekst verwijderd. onderwerp gesloten wat mij betreft.Inc schreef:Heb maar een ding te zeggen: ga maar lekker door met stamboomloze hussels fokken.
Die zijn er nog niet genoeg in de wereld namelijk!
De moderators zijn ook niet 24 uur onlineElandhoeve schreef:Ik fok helemaal niets meer.Inc schreef:Heb maar een ding te zeggen: ga maar lekker door met stamboomloze hussels fokken.
Zoek alleen voor iemand een hondje met een speciale kleu,r niets meer en niets minder....
Wat zit er hier een boel frustratie op dat forum zeg.....
Verbeter de wereld en begin bij jezelf....ipv te zitten fitten op een ander.....
De lol is er hier snel af zo.....
Heb inderdaad de vraag ook neergelegd bij de moderator maar nog een antwoord.....
Ik fok tenminste niets, en als ik zou fokken geen stamboomloze honden waar de asiels al mee vol zitten.Elandhoeve schreef:Ik fok helemaal niets meer.Inc schreef:Heb maar een ding te zeggen: ga maar lekker door met stamboomloze hussels fokken.
Zoek alleen voor iemand een hondje met een speciale kleu,r niets meer en niets minder....
Wat zit er hier een boel frustratie op dat forum zeg.....
Verbeter de wereld en begin bij jezelf....ipv te zitten fitten op een ander.....
De lol is er hier snel af zo.....
Heb inderdaad de vraag ook neergelegd bij de moderator maar nog een antwoord.....
Maar je bent nu op dit forum en daar gelden nu eenmaal andere regels dan op andere forums. Hier mag er dus best off-topic gegaan worden. Ik zou niet weten waarom het nu zo verkeerd is als een topic af en toe off-topic gaat.Elandhoeve schreef:
Op het forum waar ik ook kom heb je een regel dat je je 'on topic' moet houden.
IN geen van de antwoorden is er 'on topic' gereageerd. Echter daar is niets van gezegd......wel krijg ik een slotje...jammer
Je kan natuurlijk ook bij ieder topic wat ook maar enigszins lijkt op iets met stamboomloze honden schreeuwen dat het allemaal ooh zo fout is. En nee hier bedoel ik niet mee dat ik het fokken met stamboomloze honden goed vindt, maar je schreeuwt het in ongeveer ieder topic wat er ook maar enigszins op lijkt wat met kruisingen of stamboomloze te maken heeft, zelfs als het niet eens te maken heeft met fokken....Inc schreef:Heb maar een ding te zeggen: ga maar lekker door met stamboomloze hussels fokken.
Dan lees je er toch overheen?Judith-Diesel schreef:Je kan natuurlijk ook bij ieder topic wat ook maar enigszins lijkt op iets met stamboomloze honden schreeuwen dat het allemaal ooh zo fout is. En nee hier bedoel ik niet mee dat ik het fokken met stamboomloze honden goed vindt, maar je schreeuwt het in ongeveer ieder topic wat er ook maar enigszins op lijkt wat met kruisingen of stamboomloze te maken heeft, zelfs als het niet eens te maken heeft met fokken....Inc schreef:Heb maar een ding te zeggen: ga maar lekker door met stamboomloze hussels fokken.
Staat toch al aangegeven en gezien het topic loopt er van alles door elkaar. Maar levende have aanbieden of vragen mag niet dus klaartwinkeltje schreef:Nu kreeg ik via een klant de vraag of ik aan chocolate and tan jackrussels kan komen.
Hier in Nederland moet een reutje Tommie zijn maar die kan ik niet traceren
oops ik ha hem even gesloten door die zin en toen moest ik plots weg en ben vergeten nog eens goed te lezen
Zitten we hier op een naaiforum?koentje schreef: Ik weet ook niet waaromdit zo liep met je eerste draadje
Ik zou het slot erop laten. Laatst is er ook een topic op slot gegaan omdat iemand vroeg naar een hondje voor iemand anders. Vond je actie gewoon vrij normaaltwinkeltje schreef:ik geef het op vandaag het topic is weer open
Of Tineke, in elk geval 1 van die tweeNanna schreef:Ik kan me herinneren dat dat Alma waschrico schreef: Laatst is er ook een topic op slot gegaan omdat iemand vroeg naar een hondje voor iemand anders.
twinkeltje schreef:ik geef het op vandaag het topic is weer open
Nee hoor Almachrico schreef:Of Tineke, in elk geval 1 van die tweeNanna schreef:Ik kan me herinneren dat dat Alma waschrico schreef: Laatst is er ook een topic op slot gegaan omdat iemand vroeg naar een hondje voor iemand anders.