Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier ook een heel slechte eetster en van alles al geprobeerd en nu eindelijk de oplossing sinds kort gevonden !
Gewoon de brokken (die ze altijd al kreeg voor de uitstapjes naar vers en dergelijke) een paar uur van te voren in de week zetten en ze eet ze met smaak op......
Hier ook zo'n drama eter. Als hij eenmaal eet is het goed, maar VOOR hij gaat eten ben je vaak een heel circus verder... Soms word ik er moedeloos van...
Tiny schreef:Ze ging helemaal uit haar dak van de lucht en vrat het liefst de bevroren rol op Laten ontdooien en toen.... moest ze het niet
Waarom geef je het niet bevroren dan?
Of is dat het punt niet?
Ik geef vis ook bevroren. Kan prima
Dat kan met andere spullen dus ook lijkt mij.
Ze mag het ook bevroren hebben maar naar een of twee likjes is het niet meer interessant genoeg. Als het heel erg warm is geef ik wel een een bevroren kippenpoot, maar ook dat blieft ze niet
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
caira schreef:Hier ook zo'n drama eter. Als hij eenmaal eet is het goed, maar VOOR hij gaat eten ben je vaak een heel circus verder... Soms word ik er moedeloos van...
Ik heb mezelf beloofd er geen drama meer van te maken dat ga ik nooit volhouden natuurlijk
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
empyree schreef:Hier ook een heel slechte eetster en van alles al geprobeerd en nu eindelijk de oplossing sinds kort gevonden !
Gewoon de brokken (die ze altijd al kreeg voor de uitstapjes naar vers en dergelijke) een paar uur van te voren in de week zetten en ze eet ze met smaak op......
goed idee, ik kan er dan misschien bouillon over heen doen.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Ik snap helemaal hoe je je voelt. En iedereen (goed bedoeld, dat begrijp ik volledig) roept maar dat je er geen drama van moet maken. Maar Sammy is ook zo'n slechte eter en onbewust ben je er toch mee bezig. Elke maaltijd is weer spannend en ik ben telkens opgelucht als hij gelijk zijn bordje leegeet. Succes!
Belle is ook een moeilijke eter, at soms ook gewoon twee dagen amper, maar dan wel overgeven omdat ze te weinig in haar maag had. Uiteindelijk at ze het wel gewoon op. Maar nu hebben we iets gevonden waar ze zowaar enthousiast van wordt, en dat is de KVV van FarmFood, en dan de worstjesvariant.
empyree schreef:Hier ook een heel slechte eetster en van alles al geprobeerd en nu eindelijk de oplossing sinds kort gevonden !
goed idee, ik kan er dan misschien bouillon over heen doen.
of kaviaar doorheen mengen .
ik denk dat ze dan van Hans op de plaats moet.....
Marktplaats
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Ik herken je probleem, die van mij is ook zo een moeilijke eter. Kvv, barf, blikvoer, brokken ei er door weet ik het wat allemaal geprobeerd. Toen heeft ie 3 maanden royal canin selection croc gekregen at ie goed tot een paar weken geleden liet ie het weer staan. Nu overgestapt op Royal canin mature gestapt en hij vindt het heerlijk, dus nu eet ie dat maar weer zolang hij het weer wil eten. We proberen gewoon elke keer wat.
Dazwa84 schreef:Belle is ook een moeilijke eter, at soms ook gewoon twee dagen amper, maar dan wel overgeven omdat ze te weinig in haar maag had. Uiteindelijk at ze het wel gewoon op. Maar nu hebben we iets gevonden waar ze zowaar enthousiast van wordt, en dat is de KVV van Farm Food, en dan de worstjesvariant.
Onthou ik ook
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Weet je waar Sammy nu lekker van eet? Vers vlees van Renske en EcoStyle vitaal vers.....Altijd het proberen waard. Verschillende smaakjes dus je kan afwisselen....Werkt bij Sammy goed.
sandra&sammy schreef:Weet je waar Sammy nu lekker van eet? Vers vlees van Renske en EcoStyle vitaal vers.....Altijd het proberen waard. Verschillende smaakjes dus je kan afwisselen....Werkt bij Sammy goed.
ik had al even gegoogeld waar ze hier in Den Haag verschillende soorten vers hebben en ik zag dat ze inderdaad ook EcoStyle hadden. Gaat ook op het lijstje
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
sandra&sammy schreef:Weet je waar Sammy nu lekker van eet? Vers vlees van Renske en EcoStyle vitaal vers.....Altijd het proberen waard. Verschillende smaakjes dus je kan afwisselen....Werkt bij Sammy goed.
ik had al even gegoogeld waar ze hier in Den Haag verschillende soorten vers hebben en ik zag dat ze inderdaad ook EcoStyle hadden. Gaat ook op het lijstje
Tiny schreef: goed idee, ik kan er dan misschien bouillon over heen doen.
Welnee, geen bouillon. Mot ze het niet, dan mot ze het niet. Ze kunnen echt wel wat hebben (zie Saar). Die heeft de eerste 2 jaar in haar leven hooguit een koffiekopje brokken op een dag gevroten, en ze werd er geen onsje lichter van. Maar ik maakte er ook een punt van, omdat ik vond/dacht dat opgroeiende honden bouwstoffen nodig hadden.
Nou ja. Ze gaat in augustus 11 worden, vanavond heeft ze ook de kipkarkas nog geen snuf waardig gekeurd. Ze stapte afgrijselijk naar achteren. Nou ja, dan niet schat. Hup weer terug in het zakje en morgen krijg je het weer.
Heb je al eens Lotgering kvv geprobeerd?
Ik heb ook een moeilijke eter en net vorige week een proefpakket besteld, Bongo is enorm blij ermee en vind het harstikke lekker! Hoorde dat meer moeilijke eters het goed doen op Lotgering. Succes!
Het is naar als ze slecht eten.
Hier ook een moeilijke eter. We hebben alle merken en soorten KVV geprobeerd, maar uiteindelijk bleek dat ze alleen Rodi Lam & Rijst wilde eten Niet mijn eerste keus, maar vooruit, ze deed het er goed op. Sinds kort kan ik gelukkig wel afwisselen, want Rodi heeft nu ook een Exclusive lijn. Gek genoeg lust ze hiervan wel 5 van de 6 smaken, en het lijkt mij ook een beter voer. Het lijkt qua consistentie erg op Energique.